torsdag 24. mars 2011

Be til GUD!!! det kan HJELPE!!!

HERREGUD!!! hva skjer lizzom ??? Jeg har ikke så greie på politikk og vet ikke om jeg skal stemme på sv eller frp eller sånn, men HVA med KRF lizzom ??? DEM har jo makta at DEM kan be til GUD slik at DEM kan vinne ALLE VALG!! AVISA skriv at KRF kjem til å tape valget og JEG visste ikke ENGANG at det var valg NÅ! HELT SANT! les HER!

ER alle i KRF helt SKADD eller ?? KOFFER ber dem ikke til GUD slik at DEM vinn valget LIZZOM!! DET HJELP!! JA pleier ALLTID å be til GUD når jeg vil HA NOE lizzom!!!

EN gang så ønska jeg AT BOBBY skulle lage panneKAKKER! og da BA jeg til GUD og dagen etterpå så laga BOBBY pannekakker!! HERREGUD!! er det mulig lizzom ??? EN gang så var jeg sur på VENNINNA mi HO sofie og BA til GUD om at ho skulle få ei KVISE!! og hva skjedde lizzom ??? EI uke etterpå så fikk ho EI KVISE!! Så det hjelp å be til GUD!!

HÆÆÆÆ??? ER dem så SKADD at dem ikke ber til GUD om å vinne så kan DEM like godt TAPE!! NÅR dem er sånn PARTI som har direktedialog med GUD lizzom så må dem UTNYTTE det!!!

18 kommentarer:

  1. Som kristen person, så kjenner jeg at jeg blir meget provosert over dette du skriver. Vårt forhold til Gud handler ikke om å dyrke egoisme. Det at du ber til Gud for å oppnå fordeler av rene egoistiske årsaker, er ikke annet enn skammelig. Du må søke hjelp.

    SvarSlett
  2. Det du driver med er blasfemi! Fy skam!

    Jeg har rapportert innlegget ditt til Vårt Land og håper de sletter de fra artikkelen!

    Helt utrolig hvis du har bedd til Gud for å påføre din egen venninne skader. Er det virkelig mulig å være så egoistisk?

    Dette er det dummeste jeg noen gang har lest! Du må være utrolig dum!

    SvarSlett
  3. Jeg har også rapportert dette innlegget.

    Makan til egoisme. Hun sier faktisk rett ut at man skal utnytte Gud!! Jeg er sjokkert over enkelte folk sine utsagn!

    SvarSlett
  4. Digger innleggene dine Pernille !

    SvarSlett
  5. Jeg ber til gud om å vinne i lotto hver helg, men det har ikke hulpet ennå!!!!!!!!!

    SvarSlett
  6. Hei.
    Jeg synes du er skikkelig flink til å trykke ned shift-knappen noen ganger og ikke andre ganger. Det skaper variasjon, liksom. Gøy!

    SvarSlett
  7. HA HA, så komisk dette var!

    SvarSlett
  8. Liker hvor seriøst de fleste tar disse innleggene x)

    SvarSlett
  9. Utnytt gud så mye dere vil!!!

    SvarSlett
  10. Jeg tror kanskje det er et annet parti som for tiden burde be til gud, Frp har litt problemer akkurat nå og de kunne sikkert trenge litt hjelp.

    SvarSlett
  11. Hallo! Denne bloggen kan vi ikke ta alvorlig. Jeg tror Prenille er en som vil lure oss, lizzom..

    SvarSlett
  12. HAHA, enig LISSOM! hun PRØVER bare å provosere folk med SKRIVEFEIL og useriøste meninger. MEN jeg digger å LESE de DA. HAHA LISSOM!

    SvarSlett
  13. HAHAHA.

    Til Turid og dere andre "religiøse", det er nok dere som trenger hjelp.

    Priceless...

    SvarSlett
  14. Apropos lotto. Kan du be til gud om at jeg skal vinne i lotto til helgen, Perniille? Virker som om du blir mer bønnhørt enn meg.

    SvarSlett
  15. Hva er det egentlig med gud og bønner?
    Jeg tror gud har gått ut på dato og bruker både høreapparat og briller og spiser bønner bare en dag i uka til avveksling fra havregrøten de resterende dagene.

    SvarSlett
  16. selfølgelig kan du be om hva som helst.

    Matt 7:7-12. 7 Be, så skal dere få.

    står det der noe om hvilke begrensninger i en bønn??? jeg bare spør... så dere to "kristne" idioter... les bibelen deres litt mer nøye, dere leser jo den like dårlig som dere leser pernilles blogg. når jeg kaller dere idioter er fordi dere tydeligvis kan lese såpass bra at dere burde forstå hva som er skrevet.
    trur det er passende å avslutte med....
    matt. 7:3 Hvorfor ser du splinten i din brors øie, men bjelken i ditt eget øie blir du ikke var?

    SvarSlett
  17. PS. er IKKKE kristen men jeg kan lese og forstår ironi, svart humor og lignende....

    stå på pernille du er gud nær.

    SvarSlett
  18. Jeg ba til gud om at det måtte komme solskinn for det har regnet så mye og lenge nå. Gjett hva! I dag var det kjempevær med sol og blå himmel. Det finnes en gud og det hjelper å be.

    SvarSlett