torsdag 10. mars 2011

mia HUNDVIN har ikke SKJØNT NOE!!

HERREGUD!! HVA skjer lizzom!!! MIA hundvin angrip folk bare fordi dem ER PEN!!! Det er HELT SANT!! AVISA som skriv det!!

HO kritisera HO TONE damli lizzom fordi ho LIKA å bli fottografert fra venstre, men HÆÆÆÆ??? Hvis ho blir finest fra VENSTRE så er det hennes RETTIGHET lizzom!!! DET er typisk folk som IKKE er så PEN å kritisere DEM som er PEN fordi dem ØNSKA at dem var PEN sjøl!!! SYKT ass!!!

DET er akkurat som HO mia HUNDVIN ikke har SKJØNT noe som HELST!! HO kan ikke AKKURAT være så SMART den DAMA der!!! SKAL man være i MEDIA så hjelp det lizzom IKKE å ha kviser eller for mye VEKT å sånn!! HVORdan skal man FÅ suksess hvis MAN ser ut som et RAS lizzom!!! HERREGUD!!! Trodde ikke at HO MIA hundvin VAR så MONGO i hodet at ho kunne SI noe så DUMT!!

TONE har suksess fordi HO syng BRA!! og FORDI FOLK verdsett at ho er PEN!! KANSKJE på tide at MIA hundvin LÆRE seg hva som er RETT i verden lizzom!!!

97 kommentarer:

  1. Enig med deg der Pernille...

    SvarSlett
  2. Jævlig idiot? Har ikke Mia Hundvin skjønt noe? Det virker som du ikke har skjønt noe som helst!

    Det viktigste er å være pen for å få suksess? Hva med talent?

    Du må være stokk dum!

    SvarSlett
  3. Så det er Mia Hundvin som er dum? Hun tar et oppgjør med dette glatte bildet som hersker i kjendisverdenen. Kudos!

    Du bør kanskje ikke skrive blogg når du har hjernen lang opp i asen!

    SvarSlett
  4. Jippi!! Pernille er tilbake i storform!!

    Skriv mere!

    Hvordan går det med Bobby og familien? Har du møtt noen morsomme folk i det siste?

    SvarSlett
  5. Jøss, tror nettopp jeg mistet en hjernecelle bare av å prøve å komme meg gjennom alle utropstegnene og z'ene.. Håper du er ironisk

    SvarSlett
  6. Du er smart du! NOT!

    SvarSlett
  7. At det går an! Dere rosabloggere skjønner ikke mye rart. Tror det viktigste i verden er å være pen. Helt utrolig.

    Bra at Mia Hundvin tar et oppgjør med denne overfladiske kjendiskulturen!

    SvarSlett
  8. Hennes rettighet å bli fotografert fra venstre? HA HA HA!! Ja, ingen tvil om det, men det høres helt dust ut å skrive det lizzom lizzom lizzom lizzom lizzom lizzom lizzom!

    SvarSlett
  9. Er dette et ironisk innlegg, eller er bloggforfatteren 12 år?

    SvarSlett
  10. Ha ha ha!! Jeg ler så tårene triller!!

    SvarSlett
  11. Jeg håper for din skyld at du er ironisk fordi jeg kjenner jeg blir ganske irritert over å lese dette!!!!!

    SvarSlett
  12. Fy flate! At det går an å være så dum!

    Mia Hundvin bør lære seg hva som er rett i verden? Gud bevare, trodde ikke at det var mulig å være så idiot!

    SvarSlett
  13. Har savna deg Pernille ;)

    Godt å se deg tilbake i bedre form enn noensinne ;)

    SvarSlett
  14. Så det er Hundvin som ikke har skjønt noe?

    Jeg tror nok det er bloggeren som ikke har skjønt noe som helst!

    Overfladiske bitch!

    SvarSlett
  15. Fantastisk! :P Herlig ironi.

    SvarSlett
  16. jeg visste ikke at vi hadde rettigheter fra å bli fotografert fra en viss side...
    get a brain little girl!

    SvarSlett
  17. Ordet "dum" har fått en ny definisjon!

    Helt utrolig at det går an å være så dum som enkelte av disse rosabloggerne!

    SvarSlett
  18. Jeg tror jeg dør ;))))

    Hvorfor har ingen fortalt meg om denne bloggen før? HA HA HA

    LOL!!

    SvarSlett
  19. Dumme hore! Hvem har stjelt hjernecellene dine?

    SvarSlett
  20. Denne bloggen er garantert fake, ikke gidd å hisse dere opp.

    SvarSlett
  21. Folk kan si hva dem vil, men dette er den beste bloggen ever! Pernille har et talent jeg ikke har sett makan til :D :D LOL!

    Nydelig som alltid!

    SvarSlett
  22. Jada, det er Mia som ikke har skjønt noe fordi dere bloggere har forstått hva som er viktig her i verden.

    Håpløst!

    SvarSlett
  23. Hva er greia med store og små bokstaver?

    Forvirrende men samtidig utrolig sjarmerende :)

    SvarSlett
  24. Sjarmerende?

    Dama virker jo å være sinnsykt dum og tilbakestående. Sjokkerende meninger! Til å spy av!

    SvarSlett
  25. HA HA HA!!

    For en blogg! Dette kan jeg like!

    SvarSlett
  26. Pernille, litt av et mesterverk du har forfattet igjen. Tror nesten det er litt for sarkastisk denne gangen, siden de fleste kommentatorene ikke har forstått at du latterliggjør de pene og overfladiske kjendiskvinnene, som vi dessverre har ganske mange av her i Norge.

    SvarSlett
  27. Mesterverk? Det er mildt sagt :) Pernille har et sykt talent. Digger denne bloggen vilt!

    SvarSlett
  28. Hva er det som feiler deg?

    HA HA HA HA HA!! Du må være sykt dum for å si det så enkelt!

    SvarSlett
  29. Anbefaler alle til å boikotte bloggen til Pernille.......

    Alle venninnene mine har gjort det.....

    Jeg har også gjort det......

    På tide å legge ned bloggen Pernille....

    Please legg ned bloggen......

    Du har tapt..... Skjønner du det eller......

    SvarSlett
  30. Haha, du er så teit.. *facepalm*

    SvarSlett
  31. Er bloggeren noen rakettforsker?

    Nei. Søker dere på dum på nettet, så finner dere sikkert bilde av Pernille ::))))

    SvarSlett
  32. Jøss... azzz.. lizzom..

    SvarSlett
  33. Rakettforsker?

    Vel, jeg forstår ihvertfall at denne bloggen er en av de mest sarkastiske og ironiske bloggene som kanskje eksisterer i Norge, så Pernille er nok mer rakettforsker enn hva du kommer til å bli!

    SvarSlett
  34. Enten er du smart, og klarer å skrive noe så provoserende med en hel haug med ironilag...

    Eller så er du bare utrolig dum.

    Krysser fingrene for at det er det første.

    SvarSlett
  35. Selvfølgelig er det Ironi og svart humor folkens, er dere så dumme at dere tror at Pernille skriver bokstavelig? Faens mye fjotter i dette landet hehehe

    Stå på Pernille, vi ELSKER DEG LIZZOM!!!! :=)
    HUMORBLOGG NR 1

    SvarSlett
  36. Ser noen prøver å sammenligne denne bloggen med denne copycatbloggen til ho skuespilleren i Kongsvik. Det er ikke likheter. Denne bloggen er gjennomsyra med gjennomtenkte tekster og et hav av svart humor, sarkasme og ironi. Denne Kinebloggen er bare noe markedsføringsopplegg med ganske kjedelige fjastekster. Kan ikke sammenlignes disse to bloggene. Pernillebloggen er i særklasse genial etter min mening!

    SvarSlett
  37. DDDDDDUUUUUUUMMMMMMMMMMMMMMM!!!

    At det går an å være så dum!

    Så utseende er viktigst?

    SvarSlett
  38. Du kan ikke være seriøs? Er dette seriøst eller? noen som vet? Går ikke an å mene sånn!

    SvarSlett
  39. Venter bare på at Helene går til aksjon igjen, slik at Pernilles blogg blir fjernet.

    SvarSlett
  40. >>Astrid sa...
    >>Anbefaler alle til å boikotte bloggen til >>Pernille.......
    >>
    >>Alle venninnene mine har gjort det.....
    >>
    >>Jeg har også gjort det......


    HAHAHA!!! Hvem sa at hvem var dum. Du HAR jo ikke boikottet bloggen. Du er jo innom og kommenterer og leser. Herregud at det går an å bli så potta tett i huet. Håper du er med på denne bloggspøken, ellers er faen meg alt invertert og blitt bakvendtland.

    SvarSlett
  41. Helt sykt at det går an å ha slike meninger i 2011!

    Hadde trodd vi hadde kommet lenger. Du burde melde deg på Paradise Hotell, fordi det virker som du har hjerne til å akkurat bli med der!

    SvarSlett
  42. Som Astrid ja? Helt enig med deg rett over dette svaret.

    SvarSlett
  43. Leser en mer enn bare ett par setninger på denne bloggen er det ganske åpenbart at hele bloggen er en parodi på alle de selvopptatte og tanketomme rosabloggene der ute.

    SvarSlett
  44. LOL!

    Så Mia Hundvin kan ikke akkurat være så smart?

    Look who is talking!

    For et brødhue!

    SvarSlett
  45. Er 18 åringene hjemme i Norge så dumme om dagen? Hva foregår med språket - håper virkelig ikke dette er representerer 18 åringer generelt.
    Gledelig å se utspillet til Mia. Tone er en pen jente og sikker flink til å synge, men så ..... lei av så mye mediastyr rundt så lite. Se hva for eksempel Terje Håkonsen har utført gjennom sitt (fortsatt) korte liv med en promille mediaoppmerksomhet sammenlignet med Tone. Millioner av snowboardere verden over (inkludert meg selv) ser opp til slike som Terje og Mia nettopp fordi de har ryggmarg, er ekte... og har skills

    bli svett av media noreg

    SvarSlett
  46. Helt sykt at så mange biter på en så åpenbar "ironiblogg" i 2011! Er ikke spesielt vanskelig å skjønne at dette er en parodi på alle håpefulle, overfladiske fjortisbloggere der ute, eller?

    SvarSlett
  47. Astrid er den beste av alle, hun skriver at hun boikotterer Pernilles blogg, men kommenterer hvert innlegg Pernille skriver. Hun burde slå opp ordet boikott i ordboka.

    SvarSlett
  48. Det står i profilen din at du er 18 år??

    LOL, du skriver som om du var 10 år! Fullstendig blåst i hodet!

    SvarSlett
  49. Geniale Pernille..

    .. og tragisk med alle de hjernedøde kommentarene. Ikke overraskende, men trist. Så mange idioter!!

    Heia Pernille! :D Dagens høydare!

    SvarSlett
  50. 18 år?

    Tror neppe hun er 18 år. 18 åringer er ikke så dum. Hvor står det at hun er 18 år? Hvor er denne profilen?

    SvarSlett
  51. Om meg
    Snille Pernille
    HEIA! Jeg heter Pernille og er 18 år... Bor sammen med mora mi og stefaren min Bobby (som er en neger fra kenya) og med storebroren min Thomas!!!!! JEG er skolelei, så jobbe litt men jobbe ikke nå! Prøve å få meg jobb på butikk lizzom men har ikke fått ennå!

    men, som det er nevnt her, er vel bare tull alt sammen

    SvarSlett
  52. PARODI er et ord alle med negative kommentarer her burde lære seg!

    SvarSlett
  53. For en blogg!

    Takk VG! Endelig var det verdt å trykke seg inn på disse bloggene som linker til artikler!

    Jeg har ikke ledd så godt på lenge ;D

    SvarSlett
  54. Er det noe å le av at rosabloggeren er fullstendig idiot! Tror at hun er smartere enn Mia Hundvin?

    SvarSlett
  55. Ikke vet jeg hvem av disse 2 som er penest og hvem som er best. Jeg mener at begge 2 er noen skruller. Den er føler sånt og den andre sånt. Hadde dere sett meg så hadde det skjønt hva som er skjønnhet. Jeg er gammel og har et vakkert levd rynket ansikt som folk sier. Dessuten er jeg slank og veltrenet.

    SvarSlett
  56. Anonym over: Så du er best? Kult!

    SvarSlett
  57. Hvis denne bloggen er ekte så er jeg sjokker over det mentale nivået på norske bloggere!

    SvarSlett
  58. Mia Hundvin ikke så smart? Etter å ha lest innlegget ditt, så er hun ihvertfall smartere enn deg.

    SvarSlett
  59. Æddabædda...

    Hehehe, dette er så gøy... Snart er det helg. Lighten up.

    SvarSlett
  60. Fantastisk ironi. Takk! :)

    SvarSlett
  61. Klemzzzzzzzzzz Pernille!!!!11

    SvarSlett
  62. Bloggeren må være psykopat! Går ikke an å ha så lite gjennomtenkte meninger!

    Og hvorfor skrive du så mye lizzom ??

    SvarSlett
  63. Hurra! Pernille er tilbake!

    Stå på Pernille ;)))

    Tidenes beste og morsomste blogg!

    SvarSlett
  64. at dere ikke skjønner at bloggeren tuller sier jo en del om hvor hjernedøde dere er folkens. flaut å lese kommentarene.

    SvarSlett
  65. Ser jeg noengang personen som eier denne bloggen skal jeg personlig ta livet av henne! Noen som er så stokk dum og tydeligvis riv ruskende gal, fortjener ikke livets rett, merk mine ord. Du får et pent nakkeskudd om jeg noengang får øye på deg.

    "Pernille", du er en skam for menneskeheten, og Norge, ikke minst. Vær så snill, enten slutt med dette (er ikke vanskelig å hacke den, så skal spare deg for det), elelr legg deg et sted å dø, vær så snill..

    SvarSlett
  66. Beech. Du er faen meg en skam for menneskeheten som ikke skjønner at dette bare er tull.

    Ta en god titt på deg selv før du begynner å dele ut nakkeskudd for idioti.

    SvarSlett
  67. Wow, Beech!

    Drapstrusler om nakkeskudd er ikke kult!

    Helt utrolig blir så gal av denne bloggen. Er dere faen steike meg så dum at dere ikke skjønner svart humor og ironi bedre enn dette?

    Jeg er sjokkert over standarden på at enkelte tar dette seriøst.

    Det beviser vel bare hvor ekstremt genial denne bloggen er ;))

    SvarSlett
  68. Tror ikke mine egne øyne. Det hadde vært så stille fra deg så lenge, så jeg trodde faktisk at du hadde tatt til fornuften og slutten med denne bloggen. Er enig i at drapstrusler ikke er noe fint, men må vise litt forståelse for at folk blir sur over denne bloggen. Pernille gjør stor skade og den seriøse bloggbransjen synes ikke dette er noe morsomt.

    Når du får alvorlige drapstrusler på mail og inne på bloggen, så kanskje det er på tide å legge ned bloggen. Tror det er et tips du må ta til etterretning.

    SvarSlett
  69. Dette er jo så overdrevent at det er ikke noe gøy en gang. Greit å parodiere fjortiser som ikke eier skriveferdigheter, men det bør jo virke LITT sannsynlig også da.
    Jeg har riktignok ikke fått "konkrete" bevis for at dette er en tulleblogg, men det sier seg selv at vedkommende ikke kan være så dum...?

    SvarSlett
  70. Oops there she is again, Helene er tilbake! Astrid og Helene er de som klager mest over denne bloggen, men som skriver ivrigst. Paradoks ikke sant.

    SvarSlett
  71. Ha ha ha ha, For en vanvittig morsom blogg og for noen grøthuer som lar seg provosere :D:D:D

    Tårene spretter til alle kanter her jeg sitter :D

    Dette er rene klassikeren :D

    SvarSlett
  72. Ja dette er sykt morsomt :-)

    Jeg tror jeg har brukt nesten 2 timer av arbeidstida jeg nå på å lese en god del av disse vanvittige innleggene på denne bloggen :-)

    Bloggeren fortjener en pris. Neste fritt ord pris kanskje :-) He he he....

    SvarSlett
  73. Det flaueste er vel at det i dagens samfunn finnes såpass mange pesoner som ligner på Snille Pernille at folk faktisk tar denne bloggen på alvor!

    SvarSlett
  74. Hoho. Og folk lar seg hisse opp grenseløst over dette. 70 - 80 prosent skjønner ikke ironien her. DET sier vel litt om hvor mnge idioter som finnes i dette landet!

    Morsom blogg!

    SvarSlett
  75. Helene sa:
    >>Når du får alvorlige drapstrusler på mail og >>inne på bloggen, så kanskje det er på tide å >>legge ned bloggen. Tror det er et tips du må ta >>til etterretning.

    Jasså, du, så trusler om vold og drap skal altså fungere og ha effekt? Man skal virkelig rette seg etter trusler om vold? Skal terror fungere? Hvis du mener det, så er du totalt hjernedød.

    SvarSlett
  76. Om du tror at Mia Hundvin er dum...så er det nok du som er dum tror jeg...
    Det må da være lov å mene noe, at det var Tone som ble offer er bare tilfeldig!

    SvarSlett
  77. Dette var utrolig teit/tåpelig/umorsomt/latterlig(negativt). Søppel som Radioresepsjonen blir reneste høykunst i forhold til dette, og Radioresepsjonen er forferdelig dårlig.

    Det samme kan forøvrig også sies om hun Tone-dama, før du anklager meg for å være fan.

    SvarSlett
  78. Stå på Pernille!

    En ting skal du ha og det er at du kan kunsten å provosere :)

    Et mesterverk igjen! LOL!

    U killing me :)

    SvarSlett
  79. Hahahahahaahahahahaha!! Hva faen!! Jævla fjortis! Ler meg skakk!

    SvarSlett
  80. Pernille tar´n til nye høyder og har bevist igjen hvor mange tullinger som IKKE kan lese i norge...DERE bør be om å få refundert de pengene som var tildelt for å lære å lese...

    stå på Pernille... det ER sant at en penn er mekigere en ett sverd he he he

    SvarSlett
  81. Huff, detta var pinlige greier eller? Er ikke no som er som dårlig ironi....

    SvarSlett
  82. Vi må snakke om verdens dummeste blogger! Tenk å ha sånn bedritne meninger.... Skulle tro folk hadde mer IQ enn dette....

    SvarSlett
  83. Haha, lett the trolling commence.

    "If you don't have anything nice to say, say it on the Internet"

    En ting er å være morsom, men dette er bare helt bak mål, det er jo ikke i nærheten av å være morsomt engang. Hele greia er en fordummende farse som uheldigvis mange som har kommentert her syntes er morsomt, gud hvor jeg syns synd på dere.

    Jeg står fortsatt ved trusselen min.

    SvarSlett
  84. Tidenes beste blogg!!!

    Love it!!!

    De som truer, ikke skjønner ironien eller lar seg provosere av dette, kan faktisk ikke ha hodet riktig skrudd på plass!

    SvarSlett
  85. Elsker sarkasme og ironi !!!

    Dette er kongebra !!!

    Stå på !!!

    SvarSlett
  86. Rasende morsomt !!

    LOL!

    SvarSlett
  87. Beeech.


    Hvor dum er du egentlig?


    Alvorlig talt, hvis du irriterer deg så grenseløst over denne bloggen, hvorfor i helvette besøker du den da? Er jo helt bak mål å gå inn på en blogg for sende trusler. La være å lese den da?

    Jævla amøbe.

    Hvis jeg kommer inn på noe som er hjernedøvt virrvarr, så blir jeg heller irritert på meg selv som gadd å klikke linken. Er jo min egen feil.

    "Pernille" 1 - Beech - 0.

    SvarSlett
  88. Kan noen fortelle meg hva Tone Damli Aaberget egentlig har prestert? Ikke spesielt mye vil jeg si, ikke nok til å være "kjendis". Hun er liksom artist men har det kommet noe bra fra den kanten? Nei.

    SvarSlett
  89. Mia Hundvin har helt rett,godt å se at noen setter ord på det somme mange mener.Aaberget er pen og noenlunde flink til å synge og ta seg ut.Men hun er ikke ekstremt dyktig i noe av det hun driver med og da er det å vise kjøtt og trø rød løper som må til for å holde poteten varm.

    SvarSlett
  90. Mia Hundvin har rett, og Pernille har rett. Den som skjønte den, skjønner også bloggen.

    SvarSlett
  91. Beech..

    gå og lobotomer deg ferdig, eller sett deg i veien og tell bilen. "Nakkeskudd"? Dust.

    SvarSlett
  92. Etterhvert som jeg leste dette blogginnlegget dukket det opp en kjent stemme inne i hodet mitt; Spencer, Føkkøppen fra Rogaland! Prøv å forestill dere han si dette, blir ekstremt komisk, noe dette blogginnlegget også er rent språk- og innholdsmessig..

    http://www.nrk.no/nett-tv/indeks/240520/

    SvarSlett
  93. Beech, la oss håpe jeg ikke kommer over deg først.

    Wohoo Pernille, snart 60 000 fans!

    SvarSlett