torsdag 3. mars 2011

Spådamer FINNS!!!!! JEG har BEVIS!!!!

Skikkelig GLAMELDING til dem som lurer på OM SPÅDAMER finns!!! DEM FINNS!!!! EKTE spådamer!!!

Venninna mi ho Sofie visste om EI EKTE spådame som ikke BOR langt unna der HO sofie bor og ho TAR BARE 500 kroner for å spå folk!!! Sofie forsikra MEG at ho VAR EKTE!!! Så jeg lånte 500 kroner av MAMMA og dro dit SAMMEN med ho sofie igår!!!

HERREGUD!!! HO var skikkelig PROFF lizzom...!!!! VI satt inne på stua HENNES og så tok HO opp SÅNNE TAROTkort!!! sofie måtte vente UTE mens JEG ble spådd da!!! Så sa HO spådama når HO hadde lagt ned noen KORT på bordet plutselig: DU er ei ung dame som går med store drømmer og planer!!

HÆÆÆÆ???? HVORDAN visste ho det lizzom ???? JEG har alltid DRØMT om å bli FOTTOMODELL og alt HO sa stemte på en PRIKK!!! SYKT!! JEG BLE helt sjokkskada!!! Hvordan VISSTE ho det lizzom !!!

Så sa ho plutselig: Du går irundt med en følelse av tap. HÆÆÆ??? HVA mente ho med det lizzom!! OG da sa ho at ho mente det at DET kan være at noen som står meg nær har DAUA eller noe!!!

HERREGUD!!! er det mulig lizzom !!!??? Det er IKKE lenge SIA jeg mista både HAMSTERET mitt ho STELLA og TANTA mi som DAUA!!!! HO spådama var så BESTEMT og HELT umulig at HO kunne vite slike TING viss HO ikke var ei ekte SPÅDAME lizzom!!!

SÅ sa ho at ho skulle prøve å få kontakt MED noen som jeg hadde MISTA!!! JEG håpa at HO skulle få kontakt med HAMSTERET mitt ho STELLA så jeg FIKK høre at alt VAR bra i HIMMELEN lizzom!! Så begynte spådama å RISTE og DIRRE!!! Jeg ble SKIKKELIG SKREMT!!! HERREGUD!! hva skjer lizzom!!! SÅ sa spådama AT ho fikk KONTAKT og at dem HO fikk kontakt med SKULLE gå inn i KROPPEN HENNES!!! HJELP!! DET var så skummelt når ho RISTA og DIRRA sånn.

BLE litt skuffa over AT det IKKE var HAMSTERET mitt ho STELLA da!!! HO sa ikke hvem det var MEN var ikke VANSKELIG å forstå at det var HO TANTE lizzom!! FORDI ho sa unnskyld for det som hadde skjedd for LENGE SIA!! HERREGUD er det mulig lizzom!!! HO tenkte sikkert på den VASKEMASKINA som ho hadde LURA til seg ETTER ho BESTEMOR mens som ho MAMMA arva etter at ho TANTE daua!! MEN den VASKEMASKINA var egentlig mamma si og det visste ho TANTE og nå gikk ho inn i kroppen til SPÅDAMA og ba om unnskyld!! HELT SYKT!!

Så det er ingen TVIL om at SPÅDAMER finns!!! HERREGUD!! det var verd 500 kroner!!!

Nå må jeg spare PENGER å gå dit FLERE ganger!! KANSKJE ho STELLA kjem inn i KROPPEN til ho spåDAMA neste gang!! FORDI når jeg spurte ho SPÅDAMA og sa at jeg TENKTE at jeg skulle komme tilbake så spurte JEG om det var MULIG å få kontakt med KJÆLEDYR!! Å da sa ho JA!!!! MEN at det kosta 1000 kroner da!!! HERREGUD så billig!!! ANBEFALE alle å GÅ til SPÅDAME!!!

Luv u

Klemz Pernille

44 kommentarer:

  1. Ha, ha, ha ;))

    Hvor tar du alt ifra? Nydelig skrevet. Går inn blant dine topp 10 ;))

    SvarSlett
  2. Hmm.... Hvordan kan noen som er "spykemeldt" fordi en er morgentrøtt, være sååå tidlig oppe ;-)

    Akkurat her skulle det vært litt mer planlagt.

    SvarSlett
  3. HEHE :) Kanskje Pernille begynner å bli frisk fra morgentrøtt :=)

    SvarSlett
  4. Kanskje hun ikke har lagt seg ennå? Mange morgentrøtte som er oppe hele natta og sover hele dagen ;)

    Jeg har en kompis som lider av latskap og han er oppe hele natta og sover om dagene ;)

    SvarSlett
  5. HÆÆÆÆ???? HVA snakker DERE OM!!! TROR dere legen min LYGER eller ??? HAN har gitt MEG sykemelding FORDI jeg er TRØTT om MORRAN!!!

    MEN man KAN ikke bli SYKEMELDT fra den NYE fabrikken til BOBBY og jeg må JOBBE for han idag!! ER dere helt MONGO eller!! TROR dere dem på VIDEREgående er PÅ SKOLEN om ETTERMIDDAGEN!! Jeg må dit å JOBBE når DET er FRIMINUTT!!!

    SvarSlett
  6. LOL!

    Nydelig innlegg! Ler så tårene triller :)))))

    SvarSlett
  7. Her beviser du faktisk hvor dum du er. Denne damen er ikke synsk, men når hun sier at du er en dame med store drømmer, så tolker du de svarene du vil. Du er helt håpløs og har ikke bevist at spådamer finnes. Helt oppgitt her jeg sitter.

    SvarSlett
  8. Ha ha ha )))))))

    Artig innlegg!

    Stå på Pernille!

    SvarSlett
  9. HA HA HA!! LOLX4

    Sykt bra. Ja, tenkt hvis hamsteret hadde gått inn i kroppen ;))))

    SvarSlett
  10. Jeg klarer ikke å bestemme meg for om Helene er en i overkant seriøs fjortis eller en veslevoksen dame på 80.

    SvarSlett
  11. Jeg bare digger denne bloggen ;)

    Det er så gøy når du forteller om "livet" ditt. Det er noe spesiellt med denne bloggen.

    No doubt about it!

    SvarSlett
  12. Love u2 Pernille :D

    Så artig mye av det du skriver.

    Skjønner ikke at folk blir hissig :D

    SvarSlett
  13. Ha ha,

    Nå setter Pernille spådamer og alle de som tror på slikt skikkelig på plass ;))

    Jeg koser meg ;))

    SvarSlett
  14. Hahahaahha

    Denne bloggen blir bare bedre og bedre.

    En av mine soleklare favoritter. <3

    SvarSlett
  15. You rock Pernille :D

    Jeg ler og ler og ler :D

    Fantastisk gøy :D

    SvarSlett
  16. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

    Legg ned bloggen...........

    Please legg ned bloggen...........

    SvarSlett
  17. Du skuffer ikke Pernille. :D

    SvarSlett
  18. Dette innlegget er uten tvil et av de beste du har skrevet Pernille. Det ligger mye arbeid i dette, og takk for at du tok den tiden og ga oss en god latter, og også litt å tenke på.

    SvarSlett
  19. Noen ganger blir jeg virkelig redd for at dette er en seriøs blogg, altså at Pernille er en ekte person med IQ på frysepunktet og en holdning som er helt forkastelig. Jeg forsøker så godt jeg kan å fortelle meg seg at dette bare er en tulleblogg eller at alt bare er ironisk ment, men tvilen gnager...liSSom

    SvarSlett
  20. Hei,

    Jeg skrev en mail til nettavisen og til den som er ansvarlig redaktør for http://side2.no/side2blogg og fortalte om denne bloggen. Har lagt merke til at denne bloggen blir pinget hos de og dagens beste blogginnlegg blir plukket ut og får vist seg på fremsiden av dette nettstedet.

    En hyggelig dame ved navn Ingrid svarte og sa at de plukket ut alltid de beste. Jeg fortalte om dette innlegget med denne spådamen, da jeg syntes innlegget var vanvittig morsomt. Snille Pernille har ofte morsomme og gode innlegg. Denne Ingrid mente at dette geniale innlegget hadde for dårlig standard til å kunne nå opp til visning hos side2blogg :) Helt utrolig men sant :)

    Stikk innom den linken jeg gav dere og se hvem som kom igjennom nåløyet og dere forstår kanskje at Snille Pernille bloggen er en blogg de frykter :)

    Det var bare kjedelig innlegg over hele linja. En blogg om noe woktips, en om en mammablogger og alt det andre pisset. Meget dårlig av Side2blog og Ingrid som svarte på denne mailen.

    Jeg aner en stille boikott av denne bloggen. Først trodde jeg Pernille tullet, men det er vel kanskje noe idet, når denne Ingrid skriver at dette innlegget ikke oppnår kvalitetskravene på blogging :) Jeg skal ta en screenshot av mailen og laste opp på bildr. Helt sykt utrolig. Dette er et av de morsomste innleggene jeg har lest på lenge og blogglisten og side2 mente det ikke hadde de rette kvalitetene.

    Har folk blitt helt mongo, om jeg kan få sagt det på Pernilles måte :)

    SvarSlett
  21. ,) Ha ha!
    Morsomt innlegg å lese og enda morsommere med de sure komentarene

    SvarSlett
  22. Helt vanvittig bra innlegg!!!!!

    Et av dine beste!!

    Gud, som jeg elsker denne bloggen :D

    Har lest det 3 ganger nå og ler like mye hver gang :D

    SvarSlett
  23. Briljant kombinasjon av morsomt innlegg og kostelige kommentarer direkte fra "den seriøse bloggbransjen" :-) (hehe.. bloggbransje.. seriøs.. :-D)

    SvarSlett
  24. det er faktisk mye myndighetene prøver å skjule for oss.. eks. viste du at de har forandret ritcherskalaen? R3 er egentlig 4 . så de forundrer ikke meg meget at side2 og den derre seriøse blogbransjen frykter pernille ved å "kvele" og lar være å vise en slik blog som dette... og VG er jo skikkelig seriøs. viser bilder av folk som er dømt for mord...og han derre russern som de kaller tarzan, men å vise 3 jenter ifra notodden som blei dømt til 100 dagers samfunntjeneste for mobbing nei det gjør de ikke mens ofrene deres blei klint utover sia... rare greier eller er det det vi kaller sensur? eller undertrykkelse? eller rent utav mobbing?

    SvarSlett
  25. my judgement to you oscillates from utter and undescribable stupidity to an unsung genius. you should in fact write a book if the latter is the case.

    SvarSlett
  26. Er du ikke på Blogglisten lenger??

    Gud, som jeg elsker denne bloggen. Er innom i snitt kanskje 4 ganger daglig. Elsker historiene dine fra hverdagslivet.

    SvarSlett
  27. Faen ass. Få denne perlen av en blogg på topplisten.

    SvarSlett
  28. Helt genialt og fantastisk. Så utrolig gjennomført. Bloggeren går tilbake til dødsfallet av tanta og baker det vakkert inn i ei historie om ei spådame. Hvis dette er regissert så godt som det virker, foreslår jeg at vi gir vedkommende blogger en pris.

    SvarSlett
  29. helt enig med de 2 siste inleggene.... dette er virkelig en perle av en blogg...

    SvarSlett
  30. har foresten skrevet noen tanker om disse som er litt ufine i språket på min egen blogg. kansje de som er ufine kan lese den å få noen ideer, dvs hvis de har en hjerne som kan oppfatte hva jeg mener da? hvilket jeg på det sterkeste betviler....

    SvarSlett
  31. Endelig,

    bloggen til Pernille er nå lagt ned. Etter mye klaging har jeg og Helene fått igjennom skriveforbud for Pernille.
    Grunnen til dette er at hun har ødelagt så mye for seriøse bloggere, i tillegg er bloggen rasistisk.
    Lise

    SvarSlett
  32. Så flott for dere da, - da kan dere jo vrøvle videre med nonsens-greiene deres uten å være så redde for at folk heller leser bra blogger som dette.. Måtte pappan din hjelpe deg da? Eller synes han du allerede har store nok puter under armene?

    SvarSlett
  33. Nei, pappaen min har ikke hjulpet meg, men advokaten vår. Etter han satt igang og skrev noen brev ble det fart i sakene.

    Dette er en stor seier for de seriøse bloggene. Det får være måte på hva vi seriøse bloggere skal akseptere.

    Hilsen Lise

    SvarSlett
  34. må gratulere helene og dere andre med en lite velutviklet inovative hjerner som har kjempet hard for å legge ned den kuleste bloggen i norge... bare beviser at når IQ og terskelen for dumheter er lav nok så får man bare gjort gjerninger som lukter som kroppene deres... en eim av latrine som skyldes dårlig kroppshygiens som skjules med intensive parfymer... men akkurat det virker ikke... det lukter fremdeles DRITT

    SvarSlett
  35. Til Uralque

    først og fremst bloggen din stinker og du stinker. Hvis du ikke slutter med trakkaseringen av meg og Helene kommer jeg til å anmelde deg til politiet, din jævla hore

    Uvennlig hilsen Lise

    SvarSlett
  36. lise... jeg kjenner amøber med høyere IQ... men bare kom igjen go on så får jeg ihvertfall vite hvem du er. folk som deg som kommer med slike ytringer og anonymt ler ræva mi av... jeg gidder ikke, tenker på hvilken gørr trist tilværelse og oppvekst slike som deg må hatt...

    SvarSlett
  37. Uralque

    Det er tydelig at du er en fattig jente.
    Helene og jeg har vunnet og dere tapere har tapt

    LOOOOOOOOOOOOOOSER

    SvarSlett
  38. Eies kun det tapte kan.... så hvem vant?

    SvarSlett
  39. Anonym sa... menes dere ikke er annet en fegie små kryp vi andre kan tråkke på, dere tør ikke for bare den møkkahaugen dere lukter som stå frem å motta æresprisen.

    SvarSlett
  40. Synes det er betimelig med en henvendelse til redaksjonen ang stenging av Pernille-bloggen jeg. Snakk om mobbing på høyt plan!! Den som bør "straffes" er ihvertfall ikke Pernille, og om Helene og gjengen virkelig står bak og har fått til stenging burde redaksjonen vite hvem de er og også sørge for at de bortvises og får "lønn som fortjent" for den åpenlyse mobbingen og trakasseringen. ;)

    SvarSlett
  41. Synes det er helt forkastelig at dere har klagd på denne bloggen! Ødelegge for seriøse bloggere? Hva fa..? Bloging om sminke, dagens antrekk og hva du trøkket i trynet er seriøs blogging LIZZOM? Snille Pernille var et kjærkomment humorinnslag blandt alle de trøtte kjedelige bloggene !!!! At hun blir utestengt fordi to drittunger klager er for meg helt uforståelig!! BloggNorge er med på å tillatte mobbing og er en skam for NOrge !! Håper du ikke gir deg Pernille, men oppretter nye blogger, du har mange som følger deg !!

    SvarSlett
  42. Pft, bloggen er da ikke stengt, og redaksjonen har ikke mottatt noen klager. OM de har det har de ihvertfall ikke giddet å lest dem.. 1-0 til Pernille.

    SvarSlett