fredag 18. mars 2011

HERREGUD!! jeg KUNNA vært kjæresten hans!

HERREGUD!! Avisa skriv AT han HARALD eia har fått seg KJÆRESTE som er 18 år!!! DET er helt sant!! LES her!!

VET dere hva det BETYR eller ??? AT jeg kunna vært KJÆRESTEN til en EKTE kjendis!! JEG er også 18 år!! SYKT!!! HAN verdsett OSS som er UNG!! SÅ KUUUUUUULLLLLT!!!!!

FOLK er lizzom sjokkSKADA bare fordi HAN er sammen MED ei som ER 18 år men det ER IKKE STOR aldersforskjell når han er bare 45. DET er bare 27 år i FORSKJELL lizzom....!! HERREGUD! HO SANDRA HAUGEN var sammen med EN som VAR 69 år lizzom eller ka han var!!!

HVIS man er FORELSKA så har ALDER ingenTING å si!!!

OK!! HERREGUD!!! har vært så opptatt DEN uka her AT jeg har GLEMT å blogge!! MAMMA fikk anfall den UKA her!!! VI skjønte lizzom ikke hva som SKJEDDE fordi ho PLUTSELIG datt på gulvet og RISTA og DIRRA!!! HO hadde fått sånn lyptisk anfall eller KA det var!!! VI flira og flira og flira fordi vi TRODDE ho tulla og OVERdramatiserte FORDI ho var SINT på HAN bobby!!  HAN bobby hadde NEMLIG pussa OPP på STUA for å OVERRASKE MAMMA så han hadde MALA den svarte SKINNSOFFAN hvit!! HAN er helt SKADD og visste ikke at DET ikke gikk an å MALE en SOFA så no har soffan blit helt SKANDALE!!!

MAMMA eksploderte og ETTERpå fikk ho LYPTISK anfall!!! SYKT!!! NO må vi kjøpe ny SOFFA!! JIPPI!!! Gler meg!! SÅ det er mye POSITIVT som skjer OM dagen!!!

11 kommentarer:

  1. Hun er ikke 18 år men 18 år yngre!!

    SvarSlett
  2. Du har jo totalt misforstått da.. Hun er 27 år.
    Men du er 18 år? Virker yngre i alle fall

    SvarSlett
  3. Er du helt fjern eller? Les artikkelen før du kommenterer!

    SvarSlett
  4. Hun er 27 år og ikke 18 år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlett
  5. Husk å lese hele artikkelen først, Pernille!Dette ble litt feil.
    Ellers synes jeg poenget ditt - at alder ikke nødvendigvis har noe å si - er ganske godt. Så sånn sett har du skjønt mer enn VG - som gjerne vil moralisere litt.

    SvarSlett
  6. Heia Pernille.

    Du bør passe på Bobby om han skal lage mat en dag. I tilfellet han finner på å fyre opp et leirbål i stua lizzom.

    SvarSlett
  7. Herlig.. action på hjemmebane.
    Flinke Pernille! Håper mor får hjelp med de "Lyptiske" anfallene og at Bobby spør før han pusser opp neste gang..

    Sjarmerende blogg. :)

    SvarSlett
  8. Dette digger jeg:)

    SvarSlett
  9. Jeg elsker denne bloggen! Har lest alt og dette er min personlige favoritt til nå! Sammen med alle innlegg som handler om VASKEMASKINA!:)

    SvarSlett
  10. en ting skal du ha... du er sååå posetiv... det er jo en del å glede seg over her da, en ny sofa det er sinnsykt kult. stå på pernille...

    SvarSlett