tirsdag 15. mars 2011

Jeg har SNAKKA med TANTA mi som er DAU!

HERREGUD!!! HVA skjer lizzom!!! HAN villmannen på TV snakker med folk som er DAU!! Det er helt sant!! les her!!

HÆÆÆÆ?? ER det helt tilfeldig lizzom !!!?? Etter AT jeg skrev PÅ bloggen min om AT jeg snakke med ho TANTE gjennom ei SPÅDAME så har det blitt KJEMPEPOPULÆRT for kjendiser å STÅ frem AT dem også snakka MED folk som er DAU!! DET beviser hvilken påvirkningsKRAFT vi bloggere HAR!!

ETTER at at jeg var med EI spådame som DIRRA og RISTA etter at ho TANTE gikk inn i KROPPEN hennes, SÅ har ho TANTE kommet å SNAKKET med meg etterpå også!!!! HELT SYKT!!! HO kom å snakke med MEG i NATT mens jeg SOV!!

HERREGUD!! JEG ble så SKREMT!! JEG drømte at JEG var på ei STRAND så kom det ei DAME gående mot MEG og ho HADDE HORN! HVA skjer lizzom ??!! JA det var ho TANTE og ho HADDE fått HORN! Så spurte jeg ho om HVORFOR ho hadde HORN og da sa HO at ho hadde KOMMET til HELVETE fordi ho hadde NARRA MOR mi! MORA mi hadde nemlig førsteretten PÅ å arve ei VASKEMASKIN etter at ho BESTEMOR daua men ho TANTE var å GRAFSA den til seg FØR ho MAMMA fikk sjansen å hent den lizzom !!! DET var først når ho TANTE daua at ho MAMMA fikk VASKEMASKINA som ho hadde KRAV på HELE TIDA!

SÅ plutselig fikk ho TANTE kjempeLANG tunge og prøvde å KVELE meg og da VÅKNA jeg OPP!! HERREGUD er det mulig lizzom ??? BLE kjempeSKREMT!! SÅ det er skikkelig SKREMMENDE å snakke med folk som har DAUA!!

24 kommentarer:

  1. Ha, ha!! Det kalles en drøm kjære vene :D

    Du har hatt et mareritt om din tante og du har ikke snakket med henne!

    For en idiot :D

    SvarSlett
  2. WTF

    Det går ikke an å snakke med folk som er død!!!

    SvarSlett
  3. Er det sandstrender i helvete? Høres bra ut!

    Bra du er et forbilde for kjendisene Pernille:D
    Stå på, digger bloggen din.<3

    SvarSlett
  4. Er du innbilsk eller? Tror du kjendisene leser bloggen din og at du påvirker dem?

    HA HA HA HA HA!!!! Hvor dum går det an til å bli!!!!

    SvarSlett
  5. "Anonym sa...
    Er du innbilsk eller? Tror du kjendisene leser bloggen din og at du påvirker dem?

    HA HA HA HA HA!!!! Hvor dum går det an til å bli!!!! "

    15. mars 2011 09:32

    SnilleLise- Hvor dum er du ?

    SvarSlett
  6. NEI!!! det er IKKE strand i HELVETE!! Der er DET FLAMMER og RAGGETE FOLK med HORN!! Jeg DRØMTE om STRANDA fordi at jeg skulle slippe Å SE HELVETE sikkert!!! HERREGUD!!! TENK hvis jeg kommer til HELVETE ???!!! TANTA mi kom til HELVETE pga den VASKEMASKINA da så det er ikke MYE som skal til lizzom !!!

    SvarSlett
  7. Slapp av folkens !

    Verken helvete eller himmelen finnes. Den dagen man dør så råtner man bort.

    SvarSlett
  8. Seriøst?

    Tenk å gå rundt å si at sin egen tante er i helvete pga ei jævla vaskemaskin. Du burde skamme deg. Er du gammel eller?

    SvarSlett
  9. Stå på Pernille!

    Lenge siden du har skrevet nå, så godt du er tilbake ;)

    SvarSlett
  10. DET er menneskelig-og slett ikke uvanlig----MEN hvor naiv og hjernevasket kan man ikke bli. En eller flere dykk i hva allslags religion og overtro har medført av ELENDIGHET-KRIG-KATASTROFER osv- osv - burde få denne Monsen til å trå litt varsommere--OG anstrenge seg mer for å forstå hvordan et menneske ER "skrudd sammen". Inviter gjerne en viss prinsesse.

    SvarSlett
  11. Jeg har også "sett" MASSE--"følt" MASSE--både mennesker og dyr!!! Men jeg vet inderlig godt at alt dette foregår inne i mitt eget hode. Oppfordring til fantastene :Ikke bli naiv. Og dessuten :Jeg har ingen sinnslidelse-er helt ut normalpsykologisk utrustet.

    SvarSlett
  12. Folk som tror at det går an å snakke med døde er sinnsyk.

    .... eller helt blåst i huet som denne bloggeren!

    SvarSlett
  13. Nei og atter NEI. Folk som tror at det går an å snakke med døde er IKKE sinnsyke. De har kanskje en misoppfatning eller vrang/fiks ide, men pr. definisjon kvalifiserer ikke dette til betegnelsen sinnsyk. Folk som derimot "snakker" med døde og fastholder dette helt fullstendig og under alle omstendigheter-kan nok risikere å få en psykiatrisk diagnose, for å si det mildt. Les mine to andre innlegg over. (10:31 og 10:44)

    SvarSlett
  14. Har noen noengang greid å bevise at det går an å snakke med døde folk? Nei og det er det vi må forholde oss til.

    SvarSlett
  15. Galskapen hverken spør etter eller krever bevis-og det ER livsfarlig. Om man velger å "dilte etter." (10:31-10:44-11:07)

    SvarSlett
  16. LMAO!!!!!!!ROFL!!!!!!!
    Pernille....hvor tar du det fra.

    SvarSlett
  17. Ja, dette har du lov til å mene kjære pernille min venn. det er like virkelig som prinsessens og lars monsens virkelighetsoppfatning. jeg har snakka med min døde søstre og venner mange ganger, men de svarer jo aldri!

    SvarSlett
  18. Jeg antar at HR.Monsen har inntatt en viss sopp i forkant av samtalen med sin døde tante.

    Ellers er det utrolig hva man kan se når man er sulten nok og bare har spist larver og mose i skogen i månedsvis.

    Knallblogg som vanlig Pernille

    Klemz <3<3

    SvarSlett
  19. Noen snakker med de døde og andre sender engler til Japan. Bra at du er tilbake Pernille, vi savnet deg.

    SvarSlett
  20. Arghhh. Jeg har Pernille-abstinenser... Det har gått 2 dsger uten noe nytt nå. :/

    Alt vel Pernille?

    KLEMZ !!!1

    SvarSlett
  21. Enig med Anders. Jeg blir så skuffet når jeg er innom her uten oppdateringer fra Pernille. :(

    SvarSlett
  22. Hvor er du Pernille? Skriv litt da slik at vi kan ha noe å le av, jeg digger bloggen din.

    SvarSlett
  23. [roper]Pernille? hvor er du Pernille?

    SvarSlett
  24. er jo normalt å snakke med de som har daua da....

    SvarSlett