fredag 18. mars 2011

det er HELT NORMALT å ringe KJENDISER!!

HO Synne som er med i FARMEN ER KJEMPEHELDIG!! HUN får mange FANStelefoner HELE tida fordi ho ER perfekt!!! Avisa som SKRIV OM kor HELDIG ho er!!

FOLK er lizzom SJOKKSKADA fordi at FOLK oppfører seg NORMALT og ringe til dem som er KJENDIS men HALLO hvor SKADD er folk lizzom ????? DET er helt NORMALT å ringe folk som kjendis og dem som ER KJENDIS forventa å få MANGE FANSTELEFONER!!!

Jeg PLEIE også å RINGE kjendiser som JEG LIKER!!! JEG har blant ANNA RINGT han AKSEL HENNIE men da Visste jeg ikke AT han VAR kjæreste med TONE lizzom!!! Jeg SA han KUNNE få ligge med meg OGSÅ fordi hvem VIL ikke ligge med KJENDISER lizzom!!! DET er helt SKADD å ikke ringe dem som DERE er FANS av!!

SÅ pleier jeg å ringe HAN Christian i A1 og han RYBAK og ho ELISABETH ADREASSON!!! HAR masa mye på ho ELISABETH ANDREASSON om ho kan LÆRE meg å SYNGE men ho bare LEGG på fordi ho er så OPPTATT om må på ØVING!!! SÅ HERREGUD lizzom sånn UFLAKS at jeg alltid ringer ho NÅR ho skal på ØVING!!! MEN TRIKSET er at man ALDRI må gi seg og ringe og ringe og ringe til DEM kanskje ikke er på ØVING lizzom!!!

FOLK som si at det er unormalt å RINGE kjendiser er HELT SKADD!!! Kjendisene FORVENTER oppmerksomhet fra fansen og DEM bli kjempeGLAD!!!

Noen SOM vet TELEFONNUMMERET til de GUTTENE som er i FARMEN!!! Jeg og VENNINNA mi ho SOFIE hadde planlagt å RINGE dem i HELGA!!!! JIPPI DET ER HELG!!!

13 kommentarer:

  1. Ja, herlig ironi og jeg er helt enig!!

    Du må skrive oftere så du ikke mister lesere Pernille!! Godt å se at du er tilbake med 2 innlegg idag da :)

    SvarSlett
  2. Loser!

    Er du helt sprengt eller? Det er ikke normalt å ringe kjendiser som man ikke kjenner!!

    Ha ha ha for ei taperbitch!

    SvarSlett
  3. Ja veldig normalt å ringe kjendiser.

    Du høres ut som en sånn stalker!

    SvarSlett
  4. HAHA Digger deg Pernille, og ler meg ihjel a v alle idiotene som kommenterer og ikke skjønner IRONI og HUMOR :=)
    God helg til deg

    SnilleLise

    SvarSlett
  5. Helt enig med deg som vanlig Pernille. Mange skadde folk der ute azz.

    SvarSlett
  6. Til Anders

    Hvordan kan du være enig med Pernille? Tror du virkelig at kjendiser liker å bli nedringt til alle døgnets tider?

    SvarSlett
  7. Til Anonym kl 15:43.

    Seff. Hvem liker vel ikke å få sextilbud ved alle døgnets tider. Jeg hadde ikke hatt noe i mot det!

    SvarSlett
  8. Hoppla der er du jo Pernille. Det var fint at du er tilbake.

    SvarSlett
  9. Jeg liker ikke kjendiser som elsker å syte over hvor ille det er med oppmerksomhet. Hvis de synes det er ille med henvendelser privat så har jeg ett hett tips: Ikke meld deg på en realityserie.
    Jeg mistenker at de som syter over bakdelene med kjendisstatusen egentlig elsker oppmerksomheten.
    Hvem er det som egentlig misliker å få frierbrev og komplimenter?
    Luksus-problem!

    SvarSlett
  10. pernille er jo kjendis... kansje vi sku ringe?

    er helt enig med deg cecille. er du kjendis er du i ett rom hvor alle ser deg...

    SvarSlett
  11. Herrefred, så dumme dere er som ikke forstår at hun ikke er seriøs. Jenta er jo dritsmart! Og hun klarer jo å terge på seg dere. Mission completed!

    SvarSlett
  12. Jeg har nr til en a gutta i farmen. Husker ikke navnet hans. 94850090

    SvarSlett