mandag 21. mars 2011

Jeg HJELPER folk som er FATTIG!!!

HERREGUD!!! Jeg FØLER meg som VERDENS snilleste om dagen!!! HVA skjer lizzom ??? jeg har hjulpet en som er FATTIG som jeg TRAFF på nettet lizzom !!! SYKT!

JEG var på en CHATTEside og da TRAFF jeg en mann som var 45 år!! OG etterpå så spurte han om JEG hadde MSN lizzom ??!!! HÆÆÆÆ??? HVEM som ikke har MSN lizzom ??? ER du helt skadd eller tenkte jeg!! SÅ klart jeg har MSN lizzom !!! SÅ fikk han adressa mi på MSN og der chatta vi om alt lizzom!!!

Så SPURTE han om JEG hadde noen BRUKTE truser i SKITTENTØYSKURVA lizzom !!! HÆÆÆÆ?? KLART det lizzom. JEG pleier å skifte TRUSE hver dag lizzom!!! OG så spurte han om JEG kunne sende han noen av DE brukte TRUSENE jeg hadde i skittentøyskurva??!!! HERREGUD!! JEG ble helt SJOKKSKADA! Han var SIKKERT kjempeDESPERAT fordi han er FATTIG så han hadde sikker ikke RÅDA til å kjøpe TRUSER til kona si!!! SYNTES så synd på han lizzom!!!

SÅ tenkte jeg skulle være snill Å SENDE han noen av de trusene!! MEN HERREGUD!! jeg TILBUDTE meg han at jeg kunne VASKE dem lizzom før jeg sendte han!! MEN han NEKTA!! JEG måtte ikke VASKE dem sa han!!! HERREGUD!! Dem som er fattig er så redd for å plage ANDRE med å bry dem med EKSTRAarbeid så sikkert DERFOR han nekta lizzom!!!! SÅ synd på han!! NÅ har jeg sendt han to brukte TRUSER og JEG håper han blir KJEMPEGLAD og at KONA hans blir KJEMPEGLAD. SIKKERT lenge sia ho har fått NYE truser selv om dem er brukt DA!!

VIKTIG å hjelpe dem som er FATTIG!!!

Klemz

Pernille

14 kommentarer:

  1. HA HA HA!!!

    Du er så gal og morsom!

    Jeg ler meg skakk som vanlig :)

    SvarSlett
  2. Så snill og OMTENKSOM du er! Tenk om alle kunne gjort sånne ting, syns han mannen var snill som tenkte på kona si.
    Bare fordi du hjalp han kanskje de har råd til mat en hel dag istedenfor å bruke penger på klær..

    sNille, sniLLe Pernille!

    SvarSlett
  3. Love u!

    Denne bloggen er så syk! Sinnsyk!

    Derfor er den bare så herlig ;)))))

    SvarSlett
  4. Du burde sendt et par av Bobby sine truser istedenfor. Fordi at han mannen turte ikke spørre DEG om truser til seg selv liksom, så måtte han finne en ANNEN å tigge truser til seg selv fra.
    Hvis du ikke har sendt dem alt, så ta et par fra Bobby og send istedenfor!

    SvarSlett
  5. Dumme Pernille!!!!!!

    SvarSlett
  6. LOL, nok et strålende innlegg Pernille ;))

    Takker for nok en daglig Pernille-dose ;))

    Denne bloggen er så sinnsyk kul!

    SvarSlett
  7. Ler meg skakk og fordervet :=) Du treffer så sykt bra.. Har ikke ord, men gud som jeg ler :=)

    Love U Pernille :)

    SvarSlett
  8. Hehe. Du kalles ikke 'Snille' Pernille for ingenting. ;)

    SvarSlett
  9. Ha ha, digger Pernilles kullsvarte humor ;)

    Det verste er at det finnes slike menn som er ute etter brukte truser, men av helt andre grunner enn at de er fattig ;)

    SvarSlett
  10. En liten latter i denne triste verden, takk skal du har Pernille.

    SvarSlett
  11. Enig med anonym 22.3 19:46.

    Lysner opp hverdagen min denne bloggen<3

    SvarSlett
  12. Syk morsom blogg!

    SvarSlett