onsdag 2. mars 2011

Les om min FANTASTISKE date!!

HERREGUD!!! Hva skjer lizzom...!!?? HAN Erik som ikke BOR langt unna MEG bedde meg på DATE igår!!! HAN tok meg med på KJEMPEfin RESTAURANT !!! HÆÆÆ???? Kanskje jeg får kjæreste snart lizzom.... SYKT ass!! Vi var på MACDONALDS!!

BOBBY advara meg at jeg IKKE måtte gå fordi HAN stoler IKKE helt på ERIK men ERIK er kjempesnill lizzom.... SÅ mamma SA at jeg bare kunne DRA!!!

TROR dere jeg ble SJOKKSKADA når jeg var på MACDONALDS eller ??? HERREGUD!!! Det var fire venninner lizzom og ei var kjempeTJUKK og de tre andre var TYNN!! HO som var kjempeTJUKK spiste salat mens de tre andre spiste BURGER!! HVA skjer lizzom ??? DEM si at salat ER så sunt lizzom men så vise det seg AT  kanskje BURGERE er sunnere!! SÅ jeg bestilte BURGER!!!

NÅR vi gikk fra MACDONALDS da så la JEG merke til AT Bobby fulgte etter oss!!! HERREGUD!! Han er så mistenksom lizzom!!! STOLE ikke på NOEN!!! MEN det er kanskje fordi HAN er FRA KENYA!! Der har dem SÅNN DIKTATOR som følge med PÅ ALT DU GJØR!!

HAN prøvde å gjemme seg blant ALLE folka I GATENE men han er helt SKADD!!! DET var bare HVITE folk der lizzom så det VAR ikke så vanskeLIG å se en NEGER med sånn BART som BOBBY har lizzom!!!

HERREGUD!! NÅR vi kom hjem så SKULLE ERIK til å gi meg et KYSS!! NEI TAKK!!! han må bli frisk først!! FORDI han har KJØNNSSYKDOM på LEPPA!! TRE store HERPESSÅR og så ville han kysse meg lizzom ???? ER ikke helt DESPO lizzom!!!

Å, SÅ romantisk KVELD det var!!! TROR jeg er KJEMPEFORELSKA i ERIK!! FOR en perfekt KVELD!!

20 kommentarer:

  1. Er du helt sprengt i hodet eller.........

    Stefaren din forfulgte deg..........

    Du fikk ikke kyssa daten din fordi han hadde herpes...........

    Så si du at det var en perfekt kveld.........

    Du er så trist dum at jeg spyr.........

    Please legg ned bloggen din............

    please.............

    Kan du legge ned bloggen din please.........

    SvarSlett
  2. Ha ha ha ha!!

    Alltid like morsomt å lese om ditt merkelig liv Pernille :-)

    SvarSlett
  3. Astrid, gå å legg deg!

    .............................

    SvarSlett
  4. Astrid må du for faen slutte å lese denne bloggen da du som ikke eier humor og ikke har lært hva ironi er. Hvis du Astrid er sååå mye bedre hvorfor linker du ikke til din blogg da? Du som mener å ha det perfekte svaret på hva som er en "riktig" blogg ! Men det tør du vel ikke av den enkle grunn at alle vi som er fan av Pernille ville nemlig ikke funnet din blogg særlig morsom. Liker man ikke noe så hold deg til He...vekk!!! FAen og dum, brent barn lukter vond asssss !!

    SvarSlett
  5. Du er så jævlig innbilsk Pernille!

    HA HA HA HA HA HA HA HA HA!!!!

    SvarSlett
  6. McDonalds er på ingen måte en fin restaurant. Den står helt nederst på rangstigen for fine restauranter...eller når jeg tenker meg om så står den ikke på lista i det hele tatt. Dessuten lager de så dårlig mat der at du sannsynligvis dør i løpet av et år eller to hvis du utelukkende spiser McDonalds-mat. Du finner bedre mat i søplekassa. Pernille, munnherpes er ikke farlig i det hele tatt. Så du kan trygt kysse Erik. Du skal ikke se bort i fra at Erik har kun et mål for øye....å få deg på rygg! synes han virket litt vel overivrig med å komme i gang....LIZZOM

    SvarSlett
  7. Skjønner dere ikke at dette er et eksperiment?

    SvarSlett
  8. Best blog ever!!

    Det er alltid spennende når Pernille blogger!!

    Elsker denne bloggen!

    SvarSlett
  9. Åååhahaha.<3 Jeg ler meg seriøst i hjel snart!!
    Dette er den beste bloggen som finnes!
    Lysna skikkelig opp når jeg så det var 3 nye idag!
    Love<3

    SvarSlett
  10. IDIOT!

    Skulle ønska du ble voldtatt så hadde fått som fortjent jævla hore!

    SvarSlett
  11. Jeg ler meg skakk...gud, hva skulle jeg gjort uten deg, Pernille?? =))

    U made my day!!! every day!! =)))

    Skriv mere om datingen..masse lykke til!!

    Munnsåret går over, så blir nok snart klining..;)

    Alle dere negative, er så ubeskrivelig lei av dere.....hold dere unna eller gi oss link til deres egen blogg....

    SvarSlett
  12. Personen som har skrevet 12:51. Huff. At det går an å skrive sånn, selv om det bare er tull.
    Herregud.

    SvarSlett
  13. Perfekt kveld?

    Macdonalds, forfulgt og ukyssa?

    HA HA HA!

    SvarSlett
  14. 12:51 var classic:)

    SvarSlett
  15. Hehehe.

    Go Pernille!

    SvarSlett
  16. Ingen tvinger noen til å lese denne bloggen! jeg for min del ble mest fascinert av bruken av store og små bokstaver om hverandre :P

    SvarSlett
  17. Hahahaha.. Ser for meg Bobby som prøver å kamuflere seg i folkemengden.

    :D Elsker deg Pernille. Du gjør livet lysere! <3

    SvarSlett
  18. At ikke folk skjønner ironien..Jaja det er vel ikke verre enn å slutte å lese denne bloggen hvis dere har så mye i mot den,jeg liker den!

    Og du som kommenterer kl 12 51,oppsøk hjelp det er faen ikke normalt å si sånn ikke for kødd engang!!

    SvarSlett
  19. Good stuff =] må innrømme at halve morroa er kommentarene fra folka som ikke skjønner humoren, keep it up!

    SvarSlett