onsdag 23. februar 2011

Dem SOM er HOMO kan KURERES!!!!

HERREGUD!!! Skikkelig GLAMELDING for dem som er HOMO!! DEM som er HOMO kan kureres!! Det er HELT sant!!

JEG har vært så redd for å HAVNE i HELVETE i det siste etter at jeg TRAFF ei dame på BUSSEN som sa at MAMMA og PAPPA og HOMOENE havnet i HELVETE!! Jeg ble INVITERT på sånn KRISTENsamling og jeg var der IGÅR!!! HÆÆÆ??? Det var helt sykt så mye jeg ikke visste OM lizzom!!!

DEM skrev i avisa en gang at det å være HOMO ikke var en SYKDOM eller farlig eller noe, men dem på KRISTENsamlinga sa at det var DET!! men at det kunne KURERES slik at dem ikke HAVNA i HELVETE lizzom.... SYKT ass! MÅ ringe onkelen min HAN tante Robert og fortelle HAN!!! HAN er HOMO og blir sikkert KJEMPEGLAD når han kan få sjansen til Å bli NORMAL igjen!!

ALT man trengte å gjøre var Å ta imot JESUS!! Jeg fikk ikke TA imot JESUS igår, men at JEG måtte KOMME mange ganger på SAMLING før jeg var klar lizzom....!!!! OG når jeg tar imot JESUS så blir alt jeg har gjort som er SYND viska ut og JEG kan begynne på nytt lizzom....!!!

HER er dem som KOMMER til HELVETE men kan FÅ ny sjanse HVIS dem tar imot JESUS!!!

1. HOMOENE
2. DEM SOM ER UTRO
3. HVIS DU HAR SEX FØR DU BLIR GIFT (Jeg har gjort dette men hvis jeg lova å ikke gjøre det igjen og tok imot JESUS så ble dette VISKA ut!)
4. DEM SOM BLI SKILT
5. DEM SOM DREP FOLK (Det var ikke like ILLE som å være HOMO fordi det var mye lettere å KURERE lizzom)
6. DEM SOM STJEL
7. DEM SOM SI AT GUD IKKE FINNES
8. DEM SOM MOBBA ANDRE

+ EN hel del ANDRE ting da!! Var så LANG liste om DEM som havna I HELVETE at har ikke TIDA å skrive om ALLE tinga lizzom.....

HVOR mange er det som har Vinterferie da!! Jeg er sykemeldt fordi jeg ER så TRØTT om morran!

Klemz fra

Pernille!

39 kommentarer:

  1. Hora Pernille er tilbake!

    Det var så deilig igår når du ikke skrev noen innlegg og vi trodde vi skulle slippe idag også.

    Gå å legg deg!

    SvarSlett
  2. Nå går du langt over streken. Når du hetser de som er homofil og sier at de kan kureres, så tror jeg at jeg har nok bevis på å få deg utestengt fra blogglisten!

    Dette er skikkelig kvalmt og nok et bevis på at du ikke er helt riktig i hodet!

    SvarSlett
  3. Du er dessuten så avslørt at du aner ikke. Du skriver at dem som mobber andre havner i helvete, mens du selv mobber de som er homo når du sier at de havner i helvete!

    At det går an å ikke se at du bommer så dumt!

    SvarSlett
  4. Etter hva de fortalte deg på denne kristensamling, må man anta at det er ganske god plass i himmelen og ganske trangt om plassen i helvete.

    SvarSlett
  5. HERREGUD!! Jeg mobber INGEN!! Jeg støtter DEM som blir MOBBA!! Det er ikke JEG som sier at DEM som er HOMO kommer til HELVETE lizzom!!!???!

    DET er dem som ER kristen OG dem HAR sikkert MER peiling PÅ HELVETE og HIMMELEN å sånn enn dem SOM ikke er KRISTEN lizzom....

    MEN jeg mobba IKKE når DEM si AT alt KAN bli tilgitt hvis DEM ikke GJØR sånn HOMOTING og slutter med DET og TAR imot JESUS lizzom...

    ER du HELT SKADD eller ????!!!

    JEG er kjempeGLAD i Onkelen min HAN tante ROBERT og vil jo bare HJELPE slik at han ikke KOMMER til HELVETE!!

    DU er vel KLAR over AT dem har HORN i helvete ????!!??

    HERREGUD!!!

    SvarSlett
  6. Helene du er tilbake i full sving ser jeg, hvordan gikk det med brevet du skrev? Jeg har ikke sett noe om at Snille Pernille har blitt utestengt enda.

    SvarSlett
  7. Smakløst innlegg Pernille!

    Hvis helvete finnes så håper jeg du havner der!

    SvarSlett
  8. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  9. Det finnes faktisk de av oss (les Kristne og Muslimer) som oppriktig tror at homofile havner i helvete. -jeg er IKKE en av dem.
    Fint at du tar opp en så viktig sak Pernille. Men jeg kan berolige deg, "helvete" finnes ikke. Det er bare noe som noen har diktet opp for skremme folk til lydighet. Det er forøvrig mange beretninger om homofili i Bibelen og det skal visst være helt greit. Det finnes dyr som er homofile også...Visste du det Pernille?

    SvarSlett
  10. Fakta om helvete..hehehe :-)
    http://www.youtube.com/watch?v=XFGrQMD6Uqc

    SvarSlett
  11. Kan du please slette bloggen din...........

    Please........

    Slett dette innlegget ihvertfall....

    Slett bloggen din please............

    SvarSlett
  12. Hallo? Er dere så dum at dere tror Pernille er ute etter å mobbe de homofile? På sitt underlige vis, så er det vel kristenmoralistene hun vil til livs med dette innlegget ;)))

    SvarSlett
  13. I dette inlegget er det kristenmoralistene og i det nyeste innlegget er det politiet hun vil til livs med. Det er bra vi har samfunnskritikeren Pernille som opplyser oss om hva som er galt i dette deilige landet vi bor i.

    SvarSlett
  14. Dette er homohets og jeg skjemmes over deg Pernille. Du er klar over at det går rykter om deg blant de seriøse bloggerne? Kanskje på tide å legge ned bloggen som enkelte foreslår?

    SvarSlett
  15. Jeg har den stygge mistanken om at Astrid og Helene er i søstre.

    SvarSlett
  16. HA HA HA! LOL!

    Er du fullstendig idoit? Du skriver: "MEN jeg mobba IKKE når DEM si AT alt KAN bli tilgitt hvis DEM ikke GJØR sånn HOMOTING og slutter med DET og TAR imot JESUS lizzom..."

    Har du ikke forstått noe eller?

    De velger ikke å bli homofil, men blir fødd homofil. Du må ikke skrive sånn, for tenk på alle dem som du sårer.

    SvarSlett
  17. Hei Pernille jeg ser av listen din at jeg skal til HELVETE.....tre ganger!..minst, og alle vennene mine også. Vi blir en lystig gjeng og jeg gleder meg allerede. Vi skal visst grille og brenne bål og sånnt..blir kos det. -lurte bare på om du ville bli med? om vi kunne dra sammen lissom.

    SvarSlett
  18. ....jeg tror kanskje ikke Tante Robert blir så veldig glad hvis du forteller ham at homofile kan kurreres...

    SvarSlett
  19. Jeg tror ikke at Pernille er redd for ryktene fra de seriøse bloggerne. Hun er ikke skvetten av seg denne jenta, hun er ikke engang redd for slemme Helene som skriver så mye stygt her.

    SvarSlett
  20. Digger deg Pernille :)))

    Jeg er avhengig av bloggen din og er innom hver dag. Du stormer frem mot 50 000 fans ser jeg :)

    Herlig blogg!

    SvarSlett
  21. Slutt å oppmuntre denne teite dumme Pernille.

    Spar oss for meningene dine Pernille!

    Homohets er ikke artig. Jeg tror vi alle bare bør stille og rolig slutte å lese denne bloggen.

    Nok er nok Pernille.

    SvarSlett
  22. Stå på Pernille!

    Din blogg er dagens høydepunkt :D

    SvarSlett
  23. Kjempebra! Og jeg blir så trist og lei meg når jeg ser at det finnes så mange idioter i Norge som ikke skjønner ironi i det hele tatt. Jeg mener, trodde de at Otto Jespersen mente alt han sa på tv? Fuck, det er de humorløse som gjør at verden går til helvete.

    Teksten til Pernille inneholder alle de nødvendige ingrediensene for at normalt oppegående mennesker skal se at dette er ironi.
    Allikevel er det mange som tror at dette er seriøst. Er det fordi dere tror alt på nettet er fakta?

    SvarSlett
  24. Du har tapt Pernille.........

    HA HA HA...............

    Du har så tapt at du aner ikke......

    Helene fikk sletta det nyeste innlegget ditt fra VG........

    HA HA HA....... Viktig seier for oss......

    SvarSlett
  25. Vi Pernilletilhengere gir oss ikke så lett, vi tar opp kampen,og den som ler sist ler best.

    SvarSlett
  26. Jeg har sendt mail. Har ikke fått svar ennå

    SvarSlett
  27. Håper du havner i Helvete ihvertfall!

    Ja, det gjør du nok, fordi du er jo en

    Hore!

    SvarSlett
  28. Dette er helt på grensen for hva man kan skrive. Syke meninger. Hold den kristendritten for deg selv idiot!

    SvarSlett
  29. Hvilken grense er det?

    SvarSlett
  30. nydelig skivi pernille, håper vi får ett forbud mot kristne og muslimske forsamlinger. det er de som prøver å trykke oss ned i dritten og nekte oss alt som er gøy. går det til helvete ja så går det til helvete.

    TUSEN TAKK PERNILLE : ) stå på......

    SvarSlett
  31. *knis*.. det nærmeste Helene har vært blogging er når hun skrev i dagboka si. Helene har ikke peiling på blogger og driter ut andre bloggere ved å prøve å forsvare "bloggindustrien" (hva nå enn dèt er!).

    Helene.. drikk lettbrusen din og legg på en beroligende ansiktsmaske, og begynn å samle på frimerker.. nei forresten, det er nok for avansert for deg.

    Heia Pernille!

    SvarSlett
  32. Hahaha:D Jeg digger innleggene om den kristne damen på bussen, "parkeringsheksen" på parkeringsplassen, det døde hamsteret, de kenyanske pannekakene til Bobby og den utstoppede mammuten som blir vekket til live igjen.
    Og ikke minst kommentarene fra de ultraseriøse folkene der ute som mener Pernille ødelegger for bloggbransjen. HAha, Priceless:D:D

    SvarSlett
  33. He he. Akkurat som Fiat ødelegger for bilbransjen lizzom. He he. Stjeler lesere fra seriøse blogger?
    Som handler om seriøse ting som sko og hår og sånn?
    He he. Alle blogger skal være for damer?

    SvarSlett
  34. "Var så LANG liste om DEM som havna I HELVETE at har ikke TIDA å skrive om ALLE tinga lizzom"

    HA HA HA! Knallbra!

    Så påstår folk at dette er homohets? Pernille håner jo de kristne på en elegant og morsom måte!

    SvarSlett
  35. Hehe! Utrolig at folk lar seg provosere.

    I vår opplyste tidsalder burde de fleste vite at det finnes ingen gud, intet helvete ei heller en himmel :-)

    Vi har mennesket som er den dominerende arten på planeten! Foreløpig, men alt som skal til er et lite komet treff og poff så er det en annen art som tar over....

    Når det gjelder kur for homofile så er det en utopi! Det finnes ingen kur! Dette er genetisk og kan ikke "omprogrammeres". At det ikke passer inn i enkelte religiøse og/eller samfunnsnormer er en annen ting. Uforstand og mangel på respekt for andre individer er noe som preger disse samfunn etc. Forhåpentligvis så vil dette forandres når de blir opplyste og finner ut at de må tenke selv.....

    Stå på Pernille eller Per ;-) Artig å se hvordan du polariserer tema i bloggen din.

    Mvh
    J.

    SvarSlett
  36. nå blogger du bra Pernille!

    SvarSlett
  37. ...SPYYYR!...
    med uvennelig hilsen fra Truls V s.

    ;Q

    SvarSlett
  38. Bibelen har mange tilsynelatende selvmotsigende skriftsteder: De som gjør som Onan gjorde, har ikke Guds velbehag (Onan ville ikke ha sex med sin avdøde brors hustru, og hoppet av i svingen og lot sæden falle til jorden). Gud lot han dø. Stakkars menn i verden! Blir ikke mange igjen. Det er altså bedre å ha seg (med en kvinne) enn å tømme ballene på den måten. Om du da skulle hatt deg med en mann (lesbesex står det ingenting om i Bibelen, så her er det bare å kjøre på!), så gjør du også mot Guds vilje iflg. flere skriftsteder. Et annet kjent skriftsted sier (derimot) at du skal elske din neste som deg selv. Et annet sier at du skal gjøre mot andre som du vil at andre skal gjøre mot deg. Konflikten i Bibelen mellom "øye for øye, tann for tann"-tanken kjenner de fleste til, kontra "å vende det andre kinn til". Du skal ikke begjære din nestes hustru, trell eller eiendom, og så videre, står det i et av de 10 bud. Huff. Her er det mange som havner på lista som Pernille henviste til, og vil gå døden i møte. OK, kvinner (og bier/homoer), det står ingenting om å begjære din nestes ektemann. Videre står det at den som kaller noen for en dåre/idiot, også har store problemer med Guds velbehag, og dem vil det også gå ille. Den som hater sin bror det samme. (Stakkars jævler i 1/3-del av arveoppgjørene her til lands, som ender med uvennskap og familiekonflikt.) Det ser ut til at hele verden går til helvete, og Norge også (på første klasse). Vi får håpe at Gud skjønner hvor ille det kan være å være menneske. Han fikk sikkert noen tips i fra sønnen sin, Jesus. (Som lurte på om Faderen hadde forlatt han, der han hang på korset.) Heldigvis er vi jo blitt lovet tilgivelse, om vi tror på Guds eksistens, og at Jesus virkelig er Guds sønn. Så får vi i mellomtiden håpe at de som er kaller horbukker, horer, homser og andre for dårer, selv får tilgivelse, før de lider en kjip skjebne. Moralen i dette innlegget er: Ikke gjør mot andre noe du ikke vil at andre skal gjøre mot deg selv. F.eks. å spikre noen opp på et kors, eller snakke stygt om andre. Verden er full av nyanser. Den som mener å være uten synd, kan kaste den første stein, sa Jesus, når mobben skulle steine kvinnen som var tatt i hor.

    SvarSlett