fredag 4. februar 2011

HIJAB er sunt for HELSA!

AVISA skriv at dem ikke skal gjøre HIJAB forbudt! Det er skikkelig GLAMELDING for tante Ndang som er stetanta mi, fordi HO er sånn MUSLIM! JA!! Sjansen for å bli voldtatt er MYE mindre hvis man bruker sånn HIJAB! Jeg støtter at FOLK skal bruke HIJAB fordi jeg STØTTER SteTANTA MI! Ho sier at Hijab er sunt for helsa!

HERREGUD!! Skjønne ikke HVORFOR dem skal forby at SØSKENBARN ikke kan gifte seg lizzom... Stetanta mi har 6 unger og han eldste er på ALDER med meg lizzom... OG han er kjekk!!!! Så da kan ikke jeg gifte meg med han da bare fordi han er STEsøskenbarnet mitt LIZZOM??? Jeg er ikke forelska da men HERREGUD!!

Man er ikke skikkelig i SLEKT selv om man er søskenbarn DA! Bobby stefaren min sier AT det er helt NORMALT at søskenbarn gifter seg og søskenBARN i slekta hans GIFTER seg hele tida! Bobby er kjempesmart og vet HVA han snakker om lizzom!

OG TIL OG MED KONG OLAV var gift med søskenbarnet sitt og ALLE UNGAN hannes ble jo HELT normal!!! SKAL Kong Olav i fengsel nå da lizzom ??? Ja må gå an å tenke seg om før man FORBYR alt som andre synes er NORMALT!

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10021671

3 kommentarer: