fredag 18. februar 2011

MAMMA kjem til å HAVNE i HELVETE!!

MAMMA og Pappa kjem til å havne i HELVETE!! HOMOENE også!! HERREGUD!! sykt! var på HENNES og maurits og kjøpte SMINKE og da JEG skulle hjem og satt på BUSSEN så kom det ei gammel DAME og satt ved sida av MEG!! HO spurte om JEG trodde på GUD!!?? HÆÆÆ?? Klart det lizzom.... Hvem som ikke tror på GUD lizzom!!?? Det var GUD som skape jorda og alle menneskene!

Så spurte ho om MEG og familien og SÅNN og da sa HO at MAMMA og PAPPA kom til Helvete fordi dem var skilt og at det VAR synd at dem hadde brutt ekteskapet!! JEG ble helt SJOKKSKADA!! trodde helvete ikke fantes jeg men ho sa at det FANTES!! HELT sant! Mange var ikke klar over at HELVETE fantes men ho var helt sikker og HADDE bevis sa ho!! Ho SKREMT meg skikkelig for det virka som HO hadde rett!!

Så sa ho at han onkelen min som vi kalla TANTE Robert også kom til HELVETE fordi han var HOMO!! HOMOENE kom til å BRENNE i HELVETE! mens det var ikke så ille for Mamma og Pappa da! HELDIGVIS!!

hun inviterte meg på sånn samling og dit må jeg BARE gå fordi det var fare FOR at JEG også HAVNA i HELVETE hvis jeg ikke tok IMOT Jesus!!! Vet ikke hva DET vil si å TA imot JESUS så må nok dra på samlinga for å SE hva DET er!! HAR ikke lyst til Å HAVNE i HELVETE!! fordi ho dama sa at DER hadde dem HORN!!!

HERREGUD!! snakka ho sant eller ??? HO var så overbevisende!! HO sa at ho visste om mange HOMOER som var i HELVETE!!! ble skikkelig redd! SA det til MAMMA men ho bare FLIRA og ho DAMA advarte meg om at FOLK som havner i HELVETE flira kom til å flire fordi DEM var satt eller hva ho sa av han SATAN lizzom.... Uff... HELE helga ØDLAGT! kjem til å TENKE på det hele HELGA!

67 kommentarer:

  1. Hva faen er det som feiler deg? Nå har du gått for langt og jeg skal rapportere det du skriv nå! Synes du å hetse dem som er homofil er artig? Sjokkert så smakløs de er................................................................... Du er steike dum!

    Hvis du legg ned bloggen din så skal jeg ikke anmelde deg for at du driv med homohets!

    SvarSlett
  2. fy faen jeg digger deg pernille :D ble litt forfjamset først da jeg så de første inleggene, men så skjønte jeg at ikke engang justin beebah kan være så dum haha, elsker deg! :D

    SvarSlett
  3. Ro deg ned da! Pernille hetset ikke homser i dette innlegget, det må isåfall være den gamle dama som har skremt ho som gjør det da :))

    Ha ha ho forteller jo om bare noe som skjedde på bussen LOL! Det er jo ikke Pernille som si at homsene havner i helvete. Hetser hun mor og far sin og da? Dem kommer visstnok også til helvete

    MUHAAAAA HA HA HA!!! LOL!!

    Dritbra innlegg Pernille!

    SvarSlett
  4. LOL :D

    Nå er jeg offisiellt fan av den bloggen din!

    Ha ha ha!

    SvarSlett
  5. Skjønner ikke at dette drittinnlegget hvor du angriper og mobber de som er homo, kom øverst på blogglista akkurat nå.... Trodde faktisk dem hadde greid å fjerne deg slik at du ikke fikk oppmerksomhet for innleggene dine. Du er så dum at jeg blir kvalm!

    SvarSlett
  6. Hore!

    Gå og heng deg!

    Dette er langt over streken. Nå sender jeg klage på deg. Dette er ikke en trussel. Skal sende klage nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlett
  7. Homohets er ikke artig Pernille.

    Legg ned bloggen din. Slett dette innlegget ihvertfall. Hetsing av homser er langt over streken.

    Fitte. Pernille er Dummmmmmmmmmmmmmmm!

    SvarSlett
  8. HERREGUD!!! Hvorfor er dere så slem MED meg?

    HÆÆÆ??? Jeg mobber ikke dem SOM er homo DA!! DET er ikke min feil AT dem HAVNER i HELVETE lizzom... DET var ho gamle DAMA som sa det DA!!

    SvarSlett
  9. Religion har gjort mye vondt her i verden, det er det ikke noe tvil om.

    SvarSlett
  10. Jeg digger homser. Og jeg digger Pernille. Fy fillern så hårsåre enkelt påstår at de er. Jeg hadde lyst til å understreke påstår, men jeg var litt redd for å støte noen... (not)

    SvarSlett
  11. Du må være helt virkelighetsfjern hvis du tror at mora di havner i helvete! Du er helt på bærtur!

    Ny film: Dum, dummere, dummest 2! Pernille i hovedrollen!

    SvarSlett
  12. Du kommer helt sikkert til himmelen Pernille ;)

    Trenger folk med din sarkastiske sjarm der oppe vil jeg tro ;)

    SvarSlett
  13. Hallo folkens, til dere som tror Pernille hetser homser med dette innlegget, så har dere ikke hodet skrudd riktig på plass. Hun stikker vel egentlig en finger i siden på de fordømmende kristne egentlig :) På sin finurlige måte som tydeligvis bare Pernille er i stand til.

    Jeg ler så tårene triller:) Det var et fantastisk morsomt innlegg. My kind of humor!

    SvarSlett
  14. gleder meg til å møte både BOBBY og MAMMA og TANTE ROBERT og SNILLE PERNILLE i HIMMELEN, i helvete kan det være noen andre

    SvarSlett
  15. HA HA!! leste på nettavisen at dette innlegget om at mora de havner i helvete er det mest leste innlegget idag! Nå er det vel noen Rosabloggere som kommer til å slenge med leppa tenker jeg;)

    http://www.nettavisen.no/skraablikk/article227638.ece

    Sto i en liten notis på høyresida der. Artig!

    Pernille du er best!

    SvarSlett
  16. Hore!

    Hore!

    Stikk til helvete og brenn! For all del! Ingen som liker deg uansett!

    SvarSlett
  17. Snille Pernille: Det ser ut som noen på blogglista fusker med lesertallene dine! Jeg undersøkte litt og ifølge dem så har du hatt ca. 4000 sidevisninger de siste dagene, men jeg har fulgt den "fantelleren" din og den forteller oss at det har vært nærmere 10 000 visninger de siste dagene. For plutselig ble du fjernet. Har klagegjengen til Helene fått gjennomslag? Er bloggen din for kraftig kost for blogglisten?

    Mystisk. meget mystisk!

    Stå på Pernille!

    SvarSlett
  18. Mystisk? Pernille er så dum at hun ikke har noe på den blogglista å gjøre. Jeg blir kvalm av denne bloggen!!

    SvarSlett
  19. Hei! Vi er tre jenter fra NTNU og vil bare si at vi digger bloggen din Pernille ;)) Visste ikke om den fra før, men noen hadde anbefalt den på facebook og nå har vi blitt hekta!

    Stå på og skriv masse! Den er så utrolig morsom og de som sier du er hjernedød og dum, jo de er de som er det når de ikke ser hvor herlig denne bloggen er ;)

    Mange klemmer fra oss!

    Malene, Stine Marie og Aslaug.

    SvarSlett
  20. Kjære Pernille,
    først og fremst vil jeg takke deg for den fine bloggen. Det er ikke mange 18 åringer som sitter med så mye kunnskap og mot.

    Helene er tydeligvis veldig sjalu på deg. Ikke bry deg om sånne svake mennesker. De følger janteloven. Legger merke til at Helene ikke tør og kommentere deg her lenger, det er fordi hun er livredd for kritikk.

    Tilslutt ville jeg bare si at jeg er homo og har celebral parese og jeg elsker deg. Takk for at du gjør livet mitt mere innholdsrikt

    SvarSlett
  21. Snille Pernille er som THE STING i Top Gear, alle vil gjerne vite hvem som gjemmer seg bak dette navnet.

    SvarSlett
  22. "fordi DEM var satt eller hva ho sa av han SATAN lizzom.... "

    HA HA HA!! mener du besatt ja!

    For noe herlig vås! Hvorfor har ingen fortalt meg om denne bloggen før :-)

    SvarSlett
  23. Driter-deg-ut-blogg

    Du må være klar over at jeg og venninne mine ler av hvor dum og idiot i hodet du er. Alle venninnene mine som skriv blogg er mye flinkere enn deg og det er helt ufortjent at du får oppmerksomhet som de fortjener mye bedre. Du kan ikke skrive en gang! lizzom lizzom lizzom

    høres ut som en baby faktisk! Er du en baby eller?

    Please legg ned bloggen! Please! Hvis du legg ned bloggen så skal vi ikke flire av deg mer! Please!

    SvarSlett
  24. Pernille ødelegger for folk som er seriøs med blogginga si.............

    Pernille er dum og tar ikke hensyn og nå mobber hun dem som er homofil også..... Tror du dem synes dette er noe artig kanskje........

    Enig med Astrid at du driter deg ut med den bloggen din. Folk bare ler over hvor dum du er i hodet. Og hvis helvete finnes, så håper jeg du havner der...............

    SvarSlett
  25. Oppmerksomhetssyk hore!

    Bare innse det folkens!

    SvarSlett
  26. Men pleaze da lizzom. Giid azz.

    Snille Pernille har tidenes beste blogg!!!1!11!

    SvarSlett
  27. Det tar mange måneder før noen befester seg på blogglistetoppen og jeg tror Pernille er på god vei ;)))

    Fortsetter hun i den stilen her så vil det bare bli flere og flere som legger merke til henne og da kommer nok rosabloggerne til å gå bananas ;)))

    Jeg anbefaler støtt og stadig noen av disse perlene av innlegg på facebook ihvertfall ;)))

    SvarSlett
  28. Er dere helt idioter heller?

    Mange flinke bloggere i Norge så det er bare å åpne øynene og ikke være så blind. Les disse bloggene og dere skjønner fort at Pernille ikke fortjener oppmerksomhet:

    Fotballfrue
    Julia Nyland
    Ida Wullf
    Silje Helen

    Og ikke minst et sterkt innlegg fra bloggeren Living Doll som er ærlig om at hun bruker antidepressiva:

    http://livingdoll.blogg.no/1297967745_svar_1.html

    Disse fortjener oppmerksomhet og ikke Norges dummeste person megga pernille!

    Anbefaler alle å lese disse bloggene og anbefaler alle å boikotte bloggen til pernille!

    SvarSlett
  29. Det kalles motvekt!

    Pernille er en motvekt til dette skvipet som du ramser opp nå. Alle disse nloggene du ramsa opp er jo identiske. De skriver om make-up, at de liksom er så deprimerte og fashion hele gjengen.

    Motvekt. Skjønner du.

    SvarSlett
  30. Motvekt? Hun ødelegger for folk og du driter deg bare ut hvis du er så idiot at du ikke skjønner det

    SvarSlett
  31. Pernille, tror du folk i rullestol kommer til himmelen?

    SvarSlett
  32. Nå har jeg sett på alle de bloggene som du anbefalte, og de er alle helt like...og jeg ble ikke fristet til å gå inn på ett eneste av innleggene deres...holdt lenge å skrolle nedover siden... Inse at folk har forskjellige syn på og meninger om blogging.
    Er vel ikke noen regler eller fasit på hvordan en blogg skal være????

    Jeg for min del leser ALLE blogg innleggene til Pernille og DIGGER de...er inne på bloggen MANGE ganger om dagen....
    Dette er den form for blogging som jeg har sansen for, respekter det!!!

    Og ikke vær såå livredd for litt konkurranse...

    Heia Pernille..du når toppen, bare vent å se!! Skriv masse om familien din..
    Kjøpt nytt hamster enda??? :-)

    SvarSlett
  33. Enig men personen over meg her og var innom 2 stykker av de du anbefalte. Det holdt i massevis!

    Ja, fortell oss bloggreglene siden dere er så oppgitt over denne bloggen?

    SvarSlett
  34. jævlig bra Pernille! Tror du klarer å terge svært mange med disse uttalelsene. Hehehe

    SvarSlett
  35. Blogging handler om alt anna enn det Pernille holder på med!

    Tenk å si at sin egen mor kommer til helvete da? dere må da høre at pernille ikke er helt rett i hodet og at det bare er sagmugg i hodet hennes?

    SvarSlett
  36. For en vits!

    Kaller seg for snille pernille og tror hun er så snill og så er hun bare helt jævlig og sprengt i hodet. Mobbing av de som er homofil å artig å nå da???????

    SvarSlett
  37. Hysj ekle dere troll! Pernille bringer opp viktige og dagsaktuelle temaer for hvermansen!

    SvarSlett
  38. Digger denne bloggen!

    Genial!

    Stå på Pernille!

    SvarSlett
  39. Største bløffe-bloggen jeg har lest. Patetisk.

    SvarSlett
  40. Hehehehe!!

    Et av dine bedre innlegg Pernille!!!

    Jeg ler og jeg ler og jeg ler! Thank u Facebook og at noen var så snill og tipsa om den bloggen her.

    SvarSlett
  41. Kristne er skumle folk vettu :)

    De vet hva de skal si for å skrem de må du forstå....

    HA HA HA!!

    Artig innlegg!

    SvarSlett
  42. Stå på pernille!

    SvarSlett
  43. Du kommer til å dø snart pernille!

    Tro mine ord!

    SvarSlett
  44. Jeg tror du allerede er i helvete. Du bor jo sammen med Bobby og din alkoholiserte mor.

    SvarSlett
  45. Jeg vil bare opplyse deg Pernille om at jeg ikke gir opp før denne bloggen er slettet og jeg er kjent for å få viljen min.

    Det ser ut som det kan bli vanskelig å få deg fjernet fra Blogglisten, men jeg sender mail hver dag. Det er alt ettersom hvem som svarer på mailen der tydeligvis.

    Jeg har nå funnet frem til adressen til Google og det er Google som eier blogspot. Jeg oppfordrer folk til å enten ringe eller skrive et personlig brev, slik at de sperrer Pernille sin konto på blogspot. Det er beste muligheten til å få stengt denne bloggen.

    Her er adressen og telefonnummeret:

    Google Oslo
    Henrik Ibsensgate 100, Indekshuset
    Postboks 2926 Solli
    N-0230 Oslo, Norway
    Telefon: 22 99 62 88

    Jeg har selv skrevet et brev, men ikke fått sendt det ennå. Der har jeg skrevet ned alle brudd mot loven som Pernille har begått:

    1. Hetsing av homofile (dette innlegget)

    2. Hets av de som sitter i rullestol

    3. Stempling av mongloide

    4. Oppfordring til seksuelle lovbrudd
    (bagatellisering av denne sædkaken og fremstilte det som at dette var morsomt og ingenting å bry seg om)

    5. Skading av bloggbransjen

    6. Rasisme (Ja enkelte av innleggene oppleves som rasistisk)

    7. Oppfordring til miljøkriminalitet (Ja man lager ikke bagatell av oljesøl i havet)

    8. Mobbing av folk som tykk og har kviser

    9. Diskriminering mot kvinner


    Her ikke helt ferdig med brevet, men med så mange lovbrudd som jeg har funnet allerede på denne bloggen din, så har ikke Google noe annet valg enn å stenge av hele blogspot-kontoen din.

    Jeg har dessuten en hel del venninner som skal skrive under på brevet og jeg er overbevist om at Google ikke kan overse at du bryter Norsk lov nesten hele tiden. Jeg har allerede greid å liste opp 9 lovbrudd, men det er helt sikkert flere. Brevet er ikke sendt ennå, men det skal jeg gjøre neste uke. Til alle som leser dette, så vil jeg oppfordre dere også til å enten ringe eller sende brev til Google. Dere har nå fått en liste av meg med 9 brudd mot Norsk lov og derfor tror jeg Google setter pris på tips om at Pernille misbruker tjenesten Blogspot.

    SvarSlett
  46. Stakkars stakkars Helene..sååå misunnelig på Pernille som får det til...

    Sikker på at du ikke kommer noen vei med dette... Blogspot kommer til å le av deg,
    og virkelig få øynene opp for denne bloggen og synes den er like fantastisk som veldig mange av oss synes...kanskje blogspot til og med bidrar til at Pernille kommer fortere opp på blogglista??

    DET hadde vært noe det...

    Og hvis denne bloggen plager deg så fryktelig.. hvorfor sender du da ikke det brevet idag??
    Hvorfor vente til neste uke??

    Hold ut Pernille... We love you!!

    SvarSlett
  47. til helene.
    siden du tydeligvis leser disse sider nøye. jeg forstår det slik at du ikke liker pernille? for en eller annen grunn.
    du har lært deg å skrive på skolen. men det stoppet lizzom der? eller?
    hvorfor jeg skriver dette....

    1.bloggbransjen??? jeg fant den ikke listet på de gule sider så tydeligvis en bransje som ikke eksisterer.

    2.brudd på hvilken lov(§)?

    3.du kan skrive ser jeg men lese det kan du ikke. med dette mener jeg les også imellom linjene så hadde du funnet ut av dette. og ledd deg skakk.

    4.du henviser til din blogg men den finner jeg ikke. kan du opplyse oss hvor vi finner den?

    du henviser til den seriøst ikke eksisterende bloggbransjen... jeg kikket litt på topp 10 på blogglista og hva fant jeg? jo bare reklame... disse 10 er faktisk ikke bloggere men betalt av motebransjen til å skrive om mote. HALLO hvor er IQ her?

    SvarSlett
  48. JEG er så glad jeg har en FRI VILJE. til å lese hva jeg vil. og det jeg ikke liker styrer jeg unna. tydeligvis er det noen som ikke har den samme frie vilje? som f.ex Helene og en del andre skitkastere. hvorfor lese denne bloggen om du ikke liker den? og kommentere i den? he he he

    STÅ på pernille. du er gull verdt, ett lyspunkt i bloggverden.

    SvarSlett
  49. Pernille sier det mange tenker men ikke tør å si.

    SvarSlett
  50. Kjære Helene!
    Velg dine kamper med omhu.

    SvarSlett
  51. Ahh, så hærlig...! Hva hadde dagen vært uten Pernille og Sutre-Helene og alle lav-IQ innleggene her..! Pernille,- hvis det er du selv som agerer Sutre-Helene og de andre retard-kommentatorene her, vær så snill å ikke røp det noen gang, for dette er stort...!

    SvarSlett
  52. For et idiotisk innlegg? Tenk å si at mora si havner i helvete da? Har du ikke respekt for mora de eller noen andre i hele verden eller??

    SvarSlett
  53. Hvor er du Pernille? Skal du ikke skrive innlegg idag da?

    SvarSlett
  54. Ja, skriv mer Pernille! :-)

    SvarSlett
  55. Faen så fresh denne bloggen er. Må innom flere ganger daglig.

    SvarSlett
  56. at mora til pernille havner i helvete. ja det er vel ikke så underlig? hvis man leser bibelen blir det neppe mer en kansje 1-2% av norges befolkning som unngår å havne i helvete he he he så med all respekt for de som synes det er respektløst av pernille å skrive slikt, vel så får hun nok rett statistiskt sett he he he

    SvarSlett
  57. hmm, kanskje pernille selv skriver disse negative kommentarene? Er vel de som trekker mye folk? Jeg synes det er hysterisk og om det faktisk ER deg, stå på :D

    SvarSlett
  58. Helene!

    Jeg skjønner at det kan være vanskelig å skrive på engelsk. For å gjøre det lettere for deg har jeg brukt google translate for å gjøre brevet leselig for Google:

    Norwegian to English translation

    1. Hetsing of gays (this post)

    2. Convenience of those in wheelchairs

    3. Stamping of mongloide

    4. Call for sexual offenses
    (bagatellisering this sædkaken and presented as if this was funny and nothing to worry about)

    5. Skading of blog business

    Resten kan jeg ta i morgen...Tipper de tar deg seriøst ja:)

    SvarSlett
  59. Pernille

    Har hørt at du faktisk er en hore

    SvarSlett
  60. Ja, du er en hore. Slutt å skriv blogg.

    SvarSlett
  61. Jeg har nå skrevet de 3 siste kommentarene. Bare slik at folk skjønner hvilket menneske du er. Og at du er en hore. Glad for at du ikke har skrevet blogg i går. Fortsett slik.

    SvarSlett
  62. Hvorfor kaller dere pernille for hore????

    Er ikke hore et skjellsord for prostitutert??

    SvarSlett
  63. og med de tre innleggene fikk vi samlet opp natte-subben som sitter i fylla og tøffer seg..

    SvarSlett