onsdag 2. februar 2011

Mamma har fått SOPP i underlivet!

HERREGUD!! Hva skjer lizzom ???? Mamma har vært til LEGEN og han sa at HO hadde fått SOPP i underlivet??? HÆ??? SYKT! Det er ikke Bobby som har gitt ho SOPP lizzom!! JEG vet ikke helt hva DET vil si at man HAR sopp LIZZOM, men at man må han sånn KREM vet jeg!! BOBBY var kjempesur over dette med SOPPEN hørte jeg igår! HAN Kjefta på MAMMA akkurat som ho var et LUDDER, men Mamma forsikra HAN om at SOPPEN måttet ha kommet dit av SEG selv eller NOE!

HÆÆÆ??? Tenk hvis det er smittsomt da!! TANTA mi er helt skadd! Tante Ndang som var på besøk i helga NEKTA å kjøpe nytt HAMSTER til meg!! HvA er det som FEILE ho lizzom ?? JEG ble så sur at jeg dro på besøk til PAPPAN min! JEG ble så lei av å være der, fordi han sa JÆVLA FITTE til meg hele helga uansett hva jeg GJORDE lizzom... VASK KOPPER NÅ DA JÆVLA FITTE! GÅ OG legg deg nå DA JÆVLA FITTE! VIL du har frokost JÆVLA FITTE!! HERREGUD ass! Han mener det ikke lizzom, men har har Torrets SYNDROM og da SI han slike ting uten AT han mener det lizzom!!!!

Nå er JEG hjemme igjen! HELDIGVIS har DRITTtanta mi Ndang dratt! NEKTER å kjøpe nytt hamster til meg lizzom ???? NÅ er jeg så SKUFFA!

5 kommentarer:

  1. Unødvendig informasjon, eller er du så dum i hodet at du tror folk er interessert i å lese om hva som foregår i underlivet til mora de?

    SvarSlett
  2. er det kantarell der? jeg spiser gjerne soppen til morra di jeg

    SvarSlett
  3. Godtar moren din at du snakker om uderlivet hennes? Hadde du likt om noen hadde sakt at du hadde kjønns vorter, sopp eller herpes? Tviler.. Seriøst.. GI DEG A!!

    SvarSlett