mandag 21. februar 2011

Samer i ENGELAND ???

HERREGUD!! Avisa skriv om to SAMER som er brødre og som har SVINDLA folk i ENGELAND!!

Jeg VISSTE ikke engang AT det fantes SAMER i utlandet en gang JEG!! SÅ rart!! Jeg TRODDE dem bodde på FINNMARK lizzom !!!! KA dem gjør i ENGELAND da ???

OKAI, Det er ikke ARTIG hvis dem HAR lurt folk da, men DEM hadde jo laga en PARK da!! Selv om DEM som kom på BESØK i PARKEN så er det ikke de TO samene si skyld da at PARKEN ikke var slik som dem FORVENTA lizzom !!??!!!

DET var ingen som TVANG dem til å betale inngangsbillett lizzom !!!! Men koffer DRAR dem ikke HELLER til FINNMARK da hvis dem absolutt skal se på SAMER ???  HVA som er så spesiellt med SAMER lizzom at DEM treng en EGEN park bare for DEM lizzom ???!!??

DEM har jo ikke egen PARK for dem som er NEGER eller dem SOM er muslim lizzom ??? SÅ koffer skal dem ha en egen PARK for dem som er SAMER!!!

Tror SAMENE at dem er så spesiell lizzom at DEM treng en EGEN park ?????

Skjønte ikke NOE av det der som dem skrev jeg!! VAR helt meningsløst lizzom!!!

21 kommentarer:

  1. LOL!!

    HA HA HA HA!! Dagens beste ;)

    SvarSlett
  2. nå var disse to ikke samer men to lerendreiere ifra brighton UK

    SvarSlett
  3. Lær deg å les før du kommenterer nyheter på VG!

    Disse to var ikke samer og dette handlet ikke om at man lager en egen park om samer!

    Her er en femmer, så kan du gå å kjøpe deg en hjerne!

    SvarSlett
  4. Haha, du er så morsom noen ganger! xD

    SvarSlett
  5. Ja, en egen samepark er akkurat det vi trenger ;))))))))) Ha ha ha!

    SvarSlett
  6. Jeg tror ikke at det hadde trukket noe stort publikum til en park med muslimer eller svarte i England. Det finnes mange av dem allerede, men samer tror jeg ikke har innvandret i masser til England enda, så derfor fikk de sin egen park, sammen med reinsdyrene sine.

    SvarSlett
  7. "VAR helt meningsløst lizzom!!!"

    Ja, like meningsløs som den jævla bloggen din. Det er ingen som liker deg og alle bare ler over hvor dum du er i hodet og at du sannsynligvis er hjerneskada etter at mora de drakk mens hun var gravid!

    SvarSlett
  8. Folkens, hvor har det blitt av den sure frøken Helene? Skriver hun fremdeles på klagebrevet sitt?

    SvarSlett
  9. Beste bloggen ever!!

    Fy flate som jeg digger denne bloggen!

    Morsom og gal på en og samme gang!

    Stå på Pernille.

    Når kommer Bobbysangen?

    SvarSlett
  10. Pernille,

    Du er den beste. Jeg er innom mange ganger daglig og du skuffer aldri med dine innlegg ;)

    SvarSlett
  11. Er det Bobbysocks! som synger Bobbysangen?

    SvarSlett
  12. Tror du har misforstått den nyheten litt frøken. Bare til opplysning.

    SvarSlett
  13. Anonym sa...
    Tror du har misforstått den nyheten litt frøken. Bare til opplysning.

    21. februar 2011 23:12

    Tror du har misforstått noe essensielt.. bare til opplysning.

    SvarSlett
  14. Jeg synes det er utrolig at du klarer å late som om du er en 18 åring, men et problem er at du failer ekstremt...siden ingen 18 åringer skriver på den måten du gjør.
    Men morsomt er det å lese, liksom hvis dom du utgir deg for å være!
    Kos deg! Jeg følger bloggen din, fordi den failer.. jeg elsker fai blogger :D

    SvarSlett
  15. Anonym sa...
    Tror du har misforstått den nyheten litt frøken. Bare til opplysning.

    Jeg tror du har misforstått litt. Om du ikke skjønner at dette bare er for moro. Altså en spøk.
    Du trenger ikke le. Men det er en vits. Sånn som f.eks. den om to tomater som gikk over en vei osv.
    Jeg vet at du er vant til at vitser vanligvis starter med "Har du hørt om" eller "Det var en gang", men dette er en litt annen type vits som er litt mere avansert. Som sagt, du trenger ikke le.

    SvarSlett
  16. Det er mange som misforstår Snille Pernille, men det kan ikke Pernille klandres for. Det blir jo da desto mer underholdene å lese kommentarene. Kanskje like greit at de som misforstår at Pernille ikke har misforstått ikke forstår selv at de har misforstått.

    SvarSlett
  17. Hoho! Snart 50000 fans, Pernille.

    Stå på!

    SvarSlett
  18. Jeg kan ikke fatte at folk hisser seg opp, skrive hore, hvor dum hun er osv. Ser dem ikke at det er de som er dumme. Dette er jo bare ironi, det er morsomt. Snakker om at Pernille har lav iq, jeg blir sjokkert over dere som skriver sinte innlegg sin iq jeg hvis dere ikkje skjønner at dette er spøk. Jeg synes du er morsom jeg Pernille;)

    SvarSlett