torsdag 17. februar 2011

Jeg er PÅ vei mot BLOGGTOPPEN!

Hva skjer lizzom ???!!! HÆÆÆ??? JEG ble skikkelig SJOKKSKADA når jeg så på BLOGGLISTA idag og at jeg ER i ferd med Å BLI norges BESTE blogger!!!! Sykt ass!

På den Lista som man skriv om diverse så er JEG på 7. PLASS

HÆÆ???

Jeg leste at det er 350 000 BLOGGERE i NoRgE og så for FØRSTE gang i HISTORIEN så har jeg kommet inn på SELVE topplista!!!! JEG har fått PLASS nummer 50!!!! SYKT! og ser dere på lista så ser dere at JEG er foran LISSIS! og jeg er FORAN TRINE GrUnG som lever av å blogge lizzom.... Hadde ikke TrInE gRuNg blogga så hadde hun ikke hatt anna jobb lizzom..... Hun er på 64 plass i Norge og jeg på 50 på selve TOPPlista!!

Sykt ass!

Idag skal det FEIRES! Bobby LOVA å lage Kenyanske Pannekakker! HÆÆÆ??? Det er akkurat samme som Norske da! Han kjøpe sånn Pannekakke-pose på Butikken og BLANDA med VATN!! Bare at han gjør det MED kenyansk VRI som han kaller det!! DEM er KJEMPEGODE! GLER Meg!

Jippii!!! på ToppLISTA for første gang i hele MITT LIV!! Se på BILDEbevis nedenfor!!

Første bilde er fra TOPPLISTA i NORGE! se på PLASS 50. OG se hvem som ligg på 64. Og ho LEVER av å blogge! HÆÆÆÆ?????



Her er fra DIVERSELISTA og se hvem som ligg på plass 7 da!!! SYKT!

28 kommentarer:

  1. Gratulerer!

    Ja, når du slår ei som er så kjent som Trine Grung og som lever av bloggingen, så sier vel det sitt om standarden på bloggingen i Norge :)

    SvarSlett
  2. Det at du ligger så høyt oppe på lista er en hån mot seriøse bloggere! Skjønner ikke hva folk tenker på når de leser dritthorebloggen din!

    SvarSlett
  3. Ja Trine Grung og de andre toppbloggerne i Norge må skjerpe seg nå som du er der å puster dem i nakken ;)

    Gratulerer så mye. Velfortjent!

    SvarSlett
  4. Grattis!

    Fortsett å provoser folk. Det er så utrolig gøy:-) Ha ha ha!

    SvarSlett
  5. Kan man ikke ha en kåring der man kårer norges dummeste blogger? Da vinner du helt sikkert!

    SvarSlett
  6. Du burde komme helt på toppen, Pernille! Dette er den eneste bloggen det er noe vits å gå innom. Sutre-Helene er sikkert ikke enig, men ingen bryr seg om henne allikevel.

    SvarSlett
  7. Drittblogg og du er hore og tilbakestående!

    SvarSlett
  8. Haha, genial rosablogg... Ler meg skakk! Stå på!!!

    SvarSlett
  9. Helt ufortjent plassering!

    Skjønner ikke hva som feiler folk når de leser den bloggen din. Det er så mange flinke bloggere som har greie på mange ting, men du skriver bare om den idiotiske familien din og han Bobby. Bobby ditt og bobby datt!

    SvarSlett
  10. Stå på! Alle innleggene fra fjortiss-rosabloggere som er grønne av misunnelse trenger du ikke bry deg om. Når de får mer enn 4 ord i forrådet sitt og klarer og formulere en hel setning, kan de prøve å få frem det de vil ha sagt.

    SvarSlett
  11. "Seriøse bloggere"....!!! HAHA Er de ansatt i "bloggbransjen"...??

    SvarSlett
  12. Artig at du har plassert deg på lista og over mange av disse topp-rosabloggerne :)

    Ja, er det ikke rart folkens at vår egen Pernille knuser ei som faktisk lever av å blogge og er ofte i media fremstil som toppblogger:) Det er bare å le av Trine Grung!

    Stå på Pernille!

    SvarSlett
  13. Pernille hvis du tror at plassen din på topplista er fortjent så tar du helt feil! Det viser bare hvor dum du er i hodet når du tror at plassen er fortjent!

    Og du må vite det at ingen bloggere som jeg kjenner liker deg! Alle synes du er teit og dum! Alle synes du er helt hjernedød og en skam for alle som tar blogging seriøst!

    SvarSlett
  14. Jeg ler over at du er på topplista! LOL! Det er helt ufortjent! Du er ei innbilsk hore!

    Nå har du bare tatt plassen fra dem som virkelig fortjener å være på topplista eller er du så dum at du ikke forstår det? Forstår du det eller? Drittkjerring. Legg ned bloggen din please! Gjør oss alle en tjeneste og legg ned bloggen din!

    Tror du folk liker bloggen din eller? De bare ler av deg fordi du er så dum dum dum dum. Jeg vet om mange som fortjener å være på topplista før deg hore. Legg ned bloggen din... Please..... Jeg blir kjempeglad hvis du legger ned bloggen din.... please.....

    SvarSlett
  15. Det oser misunnelse av den kommentaren over meg her (11:32)!

    Ha ha!

    Stå på Pernille!

    SvarSlett
  16. Misunnelse ja! "Hva skal jeg gjøre når jeg ikke klarer å få til en blogg selv? Ødelegge for de som får det til"

    SvarSlett
  17. Dette er fortjent! Gratulerer!

    SvarSlett
  18. jippi! Vi skal få deg på topp!!

    SvarSlett
  19. Yes, vi klarer sikkert å få deg til toppen, da kommer sure Helene til å dåne og fotballfrue og co. til å bli rasende. Stå på Pernille du skal til topps.

    SvarSlett
  20. "Og du må vite det at ingen bloggere som jeg kjenner liker deg! Alle synes du er teit og dum! Alle synes du er helt hjernedød og en skam for alle som tar blogging seriøst" skriver noen her. Nei det er kanskje ingen bloggere som liker Pernille, men mange lesere liker denne bloggen og det er vel det viktigste.

    SvarSlett
  21. Jeg elsker denne bloggen.

    SvarSlett
  22. Gratulere ! Du er best.

    SvarSlett
  23. Kjempebra blogg Pernille, du fortjener å havne på toppen!

    SvarSlett
  24. Har alle blitt gal eller?

    Helt ufortjent Pernille!

    SvarSlett
  25. Dere som kaller Pernille hore hvorfor leser dere bloggen hennes?

    SvarSlett
  26. TAKK for ALLE som har STØTTEkommentar!!

    SvarSlett
  27. Elsker bloggen her. Tidenes beste blogg!!!11!

    SvarSlett