torsdag 17. februar 2011

Hva er PROBLEMET lizzom ???

I avisa så skriv dem AT folk har blitt SJOKKSKADA fordi dem så et BILDE av ei med NIKAB!!

Skjønne ikke HVA som VAR så GALE med det bildet lizzom.... OKAI, skjønne lizzom ikke hva HAN i RULLESTOL gjorde der da, men ei MED Nikab lizzom ???? Det er MANGE som går med SÅNN plagg og det er HELT vanlig og LOVLIG!!!

Tante Ndang som er SØSTRA til stefaren min BOBBY fra Kenya har også SÅNN NIKAB!! OKAI det er litt irriterende AT jeg aldri HAR sett hvordan hun ser ut LIZZOM men det er HENNES valg da! KAN ikke nekte ho å gå MED nikab hvis ho vil lizzom.... TROR du jeg har lura på MANGE ganger hvordan Tante Ndang ser ut eller ???? HELT SKADD at det lizzom er en plikt å få vite hvordan FOLK ser ut!!

HVIS du for eksempel HADDE vært helt brannskadd i TRYNET tror du ikke det hadde vært LURT å gå med NIKAB da foreksempelvis??? JO!!!! da slipp folk å BLI sjokkskada og skremt lizzom!!!

HERREGUD!!! Folk bryr seg om SÅ mye de ikke har NOE med!!!

Dette er et STØTTEinnlegg for FOLK som vil gå med NIKAB!!!

Venninna mi SOFIE har fått tre kviser og dem VISES kjempeGODT! JEG anbefaler NIKAB til dem går vekk! TROR du ikke Sofie skjemmes og helst ikke vil vise seg blant folk da??? STØTTER SOFIE! Ho vet hvor plagsomt DETTE med kviser ER plagsomt og derfor er DET bra at FOLK kan dekke seg TIL uten at DET skal bli ulovlig!!! SKAL andre FOLK bestemme HVORdan du SKAL kle deg å no da?????

41 kommentarer:

  1. Problemet er at det er kvinnediskriminerende! Er du helt på bærtur? Har du ikke skikkelige meninger så kan du like gjerne holde kjeft! Noen bør gi deg uttalelsesforbud!

    SvarSlett
  2. Du skjønner ike hva han i rullestol gjorde på bildet................. ? ? ?

    Er du helt idiot!

    SvarSlett
  3. Brannskadd? Nikab?

    Hva er det som feiler deg? IDIOT IDIOT IDIOT!

    SvarSlett
  4. Mensa trenger nye medlemmer. Jeg anbefaler deg til å IKKE søke.

    SvarSlett
  5. Du er ironisk sant? Eller prøver å være det. Hvis du ikke er det oppfordrer jeg STERKT til å lese litt om verden.

    SvarSlett
  6. Nå må du skjerpe deg. Dette plagget er kvinnediskriminerende og det er i det hele tatt idioti å hevde noe annet. Og mener du virkelig at de med kviser skal dekke seg til? Hva slags overfladisk menneske er du egentlig?

    SvarSlett
  7. Du er endlig tilbake i toppform Pernille;)

    Jeg kosa meg fælt igår og jeg lukter at det kan skje idag;)

    SvarSlett
  8. Hore! Hore! Hore! Hore! Hore! Hore!

    Neida...

    Du er ei dum hore!

    SvarSlett
  9. Problemet er at denne bloggen lever ennå!

    Kan du ikke bare slutte å blogge? Jeg blir så irritert over å lese den bloggen din så jeg foreslår at du legger den ned så jeg slipper å lese den!

    SvarSlett
  10. Digger deg Pernille ;)

    Dine gale verden fascinerer meg sykt mye ;)

    SvarSlett
  11. Vær så snill, si at dette er en trollingblogg!!

    SvarSlett
  12. Jeg er enig med at man ikke skal forby religiøse plagg. Likevel så mener jeg det at det i politiet skal være uniformeringsregler og at man i diverse yrker ikke bør bruke religiøse plagg. Hvordan folk kler seg i fritiden bør være opp til den enkelte, fordi det kan ikke bli slik at man skal lovregulere hvordan folk skal kle seg utenom arbeid. Det får være grenser for detaljstyring.

    SvarSlett
  13. Egil:

    Skjønner hva du mener, men lovforbud er det eneste fornuftige, da vi må huske at veldig mange damer blir tvunget til å gå med religiøse plagg. Det er helt sikkert noen som gjør dette frivillig, men det er de som blir tvunget til dette vi må ta hensyn til.

    SvarSlett
  14. Hold kjeft! ytringsfriheten gjelder ikke deg Pernille!

    SvarSlett
  15. Pernille, da jeg var ung og vi hadde kviser, hadde vi dessverre ikke muligheten til å bruke nikab for de nye medborgerne hadde ikke kommet til landet enda. Vi brukte derfor de store hvite dingsene som birøkterene bruker når de steller med biene sine, og det var like effektivt som nikab, ingen kunne nemlig se ansiktene våre. Derfor hvis man ikke har nikab kan man bruke disse store hvite dingsene istede, det gjør samme tjenesten.

    SvarSlett
  16. @Anonym 11:07. Hva mener du med at ytringsfriheten ikke gjelder Pernille? Jeg visste ikke at vi har ytringsfrihet i Norge lenger, jeg mener den ble avskaffet for mange år siden.

    SvarSlett
  17. Pernille er ei dum hore eller har dere ikke forstått det??

    legg ned bloggen din.... please.....

    SvarSlett
  18. Problemet er bloggere som mangler total virkelighetsforståelse!

    Ja, jeg snakker om deg Pernille.

    SvarSlett
  19. Niqab er en flott plagg, det blir bæret av flotte Islamske damer med stor stolthet!
    Hva med forbudt av nisselue!Norge har frihet!

    SvarSlett
  20. الله أكبر

    ااذهبي بسلام

    SvarSlett
  21. قبل الطباعة derp

    SvarSlett
  22. Ser helt tydelig hva som er galt med dette bilde, om x-antall år så har vi ikke blonde mennesker i dette landet lenger.Så her må det nok lages et nytt.Hvis noen for 30år siden hadde sagt at over halvparten av førsteklassingene i Oslo ikke ville være etnisk Norske i 2011, så ville venstresiden bare ledd.Tenk 30år frem,jeg grøsser...
    Jeg gikk i barneskolen på Romsås på 70 tallet,så jeg vet hva jeg snakker om.

    SvarSlett
  23. Nei til niqab i jobbsammenheng, men hva de har på seg privat er for meg revnende likegyldig!

    SvarSlett
  24. Ha ha, bra innlegg!!!!

    SvarSlett
  25. jeg synes du skulle skrive noen kommentarer til innleggene her.

    SvarSlett
  26. Hehehe kun idioter med lav iq som lar seg irritere av dette her, you go snille pernille :)

    Hilsen finnmarkingen

    SvarSlett
  27. Gode poeng fra Pernille i dette innlegget.

    SvarSlett
  28. Jøss, er disse ansatt i vegvesenet? Og jeg som trodde at barnearbeid er forbudt i Norge.

    SvarSlett
  29. Det som MÅ skje snart, er at de tafatte politikerne må ta av seg skylappene, våkne opp og innse at de skakkjører dette engang så stolte landet fullstendig!!!

    Statens oppgave bør være å fremme Norske interesser, ta vare på NORDMENN, og avfeie alt av krav, sutring, sultestreiking og rasisme-vås fra alt av ikke-vestlige innvandrere, og sette igang en bred, nådeløs og effektiv snu-aksjon SNAREST, før dette landet går rett til helvete ! ! !

    SvarSlett
  30. LOOOOL !! vet du pernille du har så rett. jeg er muslim, går ikke med niqab. Men har ikke imot folk som gjør det. bare de ikke gjøre det i jobben og sånt,ellers er det dems valg! de blir ikke tvunget heller. de bestemmer. og hvorfor skulle de ikke få lov til det ? hvor blir det av ytringsfriheten ?

    SvarSlett
  31. HÆÆÆÆ???? ER barneARBEID forbudt i NORGE ??? Det VISSTE jeg ikke!!!!!! SYKT ass!!!

    KOFFER det lizzom ??? HERREGUD!! JEG hadde SOMMERJOBB når jeg var 13 og VASKA på en BUTIKK!!! HERREGUD!!! Visste ikke at det VAR forbudt lizzom ???? Hadde jeg kommet i FENGSEL da eller hvis POLITIET hadde sett meg ?? SYKT!!

    Hatt skikkelig FLAKS at ingen såg meg! HADDE sikkert IKKE fått fengsel da men BOT kanskje ??

    DATTERA til Tante Ndang JOBBE som avisbud og ho er ikke VOKSEN?? sykt! må RINGE tante NDANG og ADVARE ho!

    SvarSlett
  32. HVA er problemet med nikab ....hmmm la meg tenke oss kristne vil ha landet for oss selv..Det er litt egoistisk.... I bibelen står det ikke at Norge må være et kristent land ...det burde være for alle men nei ...bare hvite folk bare hvite...
    jeg vet at de tenker på å få alle innvandrere ut av landet men da blir landet mye være...Norge trenger litt kunnskap litt mer liv enn det der..jeg tror at innvandrerne kom her for at de trodde at Norge var at land med kunnskap og ikke noe rasisme...men nei se hvor mye rasisme det er nå..hvis Norge hiver ut alle innvandrere ..da blir Norge et av verdens dårligste land...MVH En kristen person som har studert dette!

    SvarSlett
  33. Jeg er glad Bobby ikke har kjøpt burka til deg enda jeg, Pernille.

    SvarSlett
  34. Sitat = "Kan du ikke bare slutte å blogge? Jeg blir så irritert over å lese den bloggen din så jeg foreslår at du legger den ned så jeg slipper å lese den!"

    HAHAHA! Att det går ann å bli så idiot! Læ vær å les bloggen da din førbainna tulling!

    SvarSlett
  35. Pernille er dum og alle som leser bloggen din skjønner at du ikke har IQ!

    SvarSlett
  36. En av svært få med IQ her er Pernille..
    "De som sier andre er dumme, de er dumme de!"

    Haha, seriøst- dere som kommenterer "hore" osv, er dere virkelig så hjernedøde at dere ikke ser det geniale i Pernilles blogg??

    Stakkars, stakkars patetiske kryp -.-

    Heia Pernille!!!

    SvarSlett
  37. ytryksfriheten er død i norge... kan ikke mene noe som helst lengre... uten at noen skriker hore, gå å heng deg og slike ting... mitt råd till pernille er at alle må registrere seg, da blir det lettere en hva det er nå til å finne IP adressen disse komentarene. slike lavpanna menesker behøver faktisk ikke ha lov til å utrykke sit hat til det somikke passer i deres verden. burde fratas retten til å logge seg på nett i de neste 100 år.

    SvarSlett