fredag 4. februar 2011

FARLIG å ha MENSEN i skogen !!!

HERREGUD!! Hva skjer lizzom.... Stefaren min Bobby fortalte at det er FARLIG å gå i SKOGEN når man har MENSEN!!! Det er helt SANT!

Han fortalte om EI dame som hadde MENSEN og var på SKOGSTUR med venninna si. SÅ lukta en BJØRN at ho hadde MENSEN og kom å spiste ho OPP! SYKT! Venninna kom seg unna men BJØRNEN spiste opp HO som hadde MENSEN! BJØRN lukter BLOD! Jeg har fått MENSEN så jeg skal iHVERTFALL ikke på SKOGSTUR! Jeg er ikke gal da lizzom!!

Love u all!

9 kommentarer:

  1. Jeg tror folk etterhvert har skjønt greia di, Pernille, blir færre og færre kommentarer. Ironien slår kanskje ikke like mye ann lenger?

    SvarSlett
  2. slår så fint an så

    SvarSlett
  3. JEG har ikke HATT BESØK fordi jeg BLE utestengt DRA BLOGGLISTA og fra VG!!! men BOBBY har sendt KLAGE så nå TRYKKER VG det jeg skriver på NETTSIDA si igjen! og BLOGGLISTA har tatt meg tilbake!! DEM SA i KLAGEMAILEN som Bobby sendte at det var SÅ MANGE som hadde KLAGA på meg!! Folk er helt MONGO som klage på ei jente som ER 18 år fordi dem er UENIG i nokko av DET ho SKRIV!

    SvarSlett
  4. Man lærer noe nytt hver dag av deg, Pernille....

    Takk!! Jeg går masse i skogen...skal være veldig forsiktig heretter....når jeg har mensen selvsagt..;))

    SvarSlett
  5. Jeg er en gammel dame på rundt 60 som bor i skogen. ALDRI har jeg opplevd at mensen har satt meg tilbake på noe som helst. Hverken tur, bærplukking, soppsank eller andre aktiviteter. Jeg leste i "vi over 60" som jeg fikk i gave av min svigerdatter at man kunne miste mensen etter en skogstur. Jeg har ikke opplevd det, og synes det er rart at noen mener at mensen kan være farlig i skogen.

    SvarSlett
  6. håper en bjørn river ned døra di og spiser deg levende din mektig tilbakestående drittunge

    SvarSlett
  7. hahaha, DU er GENIAL!!

    SvarSlett
  8. du er bare så sjuk!

    1. du må være totalt tilbakestående
    2. vis du ikke har fått mensen før du er 18 så
    håper jeg du har oppsøkt lege .. :P
    3.gå en tur i skogen du !:)

    SvarSlett