torsdag 3. februar 2011

Rullestol på PUB ??!??!

HERREGUD!! Avisa skriv at noen stjal Rullestolen fra en som er LAM! Det er helt sant! Les her!

Det skal visstnok være han SAMME mannen som ØDELA pepperkakebyen eller hva dem skriv! AT det går an lizzom! DET er stygt å stjele og det er enda verre når MAN stjeler fra folk som er LAM!

SKIKKELIG lyspunkt da fordi dem fant rullestolen like etterpå! HERREGUD!! NÅ begynner det å bli SKUMMELT altså! MEN HALLO??? ER det lov å ha RULLESTOL på PUB lizzom??? DET var motor på den til og med og DA er det FYLLEKJØRING DA!! Eller er det lov å kjøre RULLESTOL og være DRITA FULL lizzom.... !!

OKAI, det er kjempesynd på han som er LAM da men man bør kanskje forby RULLESTOL på PUB da!! Har ikke dem med RULLESTOL egne plasser da kor det er andre med samme interesser lizzom ?? SYKT ass!

14 kommentarer:

  1. Så du mener at folk som sitter i rullestol bør nektes adgang til pubber og restauranter?

    Idiot.

    SvarSlett
  2. Du er så intelligent, jeg tror jeg dæver.

    SvarSlett
  3. JEG sa ikke at man skulle NEKTE folk med RULLESTOL! Men HVORFOR skal de med RULLEstol være på samme plass som dem som ikke har RULLEstol? De HAR ikke samme interesse ENGANG lizzom.... DESSUTEN så har jo STATEN LAGA sånn HVPU som de kan dra på i stedet lizzom...

    SvarSlett
  4. Fy faen du er stupdum! Er det mulig å være så blåst? Staten har laga sånn HVPU hvor de med rullestol kan dra? Vet du hva HVPU er eller?

    HVPU (Helsevernet for psykisk utviklingshemmede)-reformen er ansvarsreformen i helsevernet for psykisk utviklingshemmede.

    De som sitter i rullestol er ikke psykisk utviklingshemmet. Fy faen så provosert jeg blir av disse tankeløse utspillene dine.

    SvarSlett
  5. Gjør du deg selv dum eller står du for det du sier??? Har aldri kommentert et blogginlegg før. Men ditt naive vesen fanget min interesse og fasinasjon. Om du er seriøs er jeg stort overrasket over at noen kan bli så naive og korttenkte som deg i en alder av 18 år.

    SvarSlett
  6. Nå må du gi deg Pernille. Har folk som sitter i rullestol nødvendigvis andre interesser enn folk som ikke sitter i rullestol, slik at de ikke kan oppholde seg i samme rom. Du må ha hjerne som en ert.

    SvarSlett
  7. Du er faen meg helst skadd perinnile, sånne som deg burde faen meg vært bura inne på anstalt 24/7, ikke rart mora di ønsker å kaste deg ut...

    SvarSlett
  8. Etter nærmere ettertanke tror jeg at jeg avskriver at denne bloggen er ironisk. Jeg tror faktisk ikke du vet hva ordet ironisk betyr og at du faktisk er en 18 år gammel jente som bare har vært litt uheldig i livet. Eller for å si det på en annen måte. Det var ikke du som fant opp kruttet, men du stod veldig nærme når det smalt.

    SvarSlett
  9. Jeg ler så tårene triller ;)) Du er en knall blogger Pernille! HA HA HA HA HA HA!!

    SvarSlett
  10. Tror sannelig jeg fant selveste trollbloggen gitt.

    Kudos

    SvarSlett
  11. Morsomste bloggen ever. Haha. Keep it up.

    Du har vel gjort deg noen tanker om Egypt også? Hvilke meninger har f.eks Bobby om det lizzom?

    SvarSlett
  12. Jeg syns Pernille har et kjempe godt poeng! Faren min hadde vært på puben og skulle sykle hjem etterpå. Selvfølgelig gikk han på trynet og er nå sykemeldt og kanskje uføretrygda. Hadde det stått en promillekontroll utenfor puben ville det kanskje vært unngått. Kanskje skal han være glad for at stolen var borte og at han derfor ikke rakk å fyllekjøre seg skadd og ufør. Eller enda mer ufør, da.

    SvarSlett
  13. pernille ... du er sikkert ikke så dum som du gjør deg her inne . du vil sikkert bare få dine 15 min off fame tenker jeg å bloggen din heter nesten det sammesom bloggen ( snillepiker ) så jeg tror bare du er en jente som trodde at blogging var en enkel vei til toppen :p

    SvarSlett
  14. jeg tør og stå fremm med nav og dere jævler av noen sinsyke pappa gutter vet faen ikke ka livet har og by på håper får virkelig oppleve dette og sitte i rullestol
    m v h jan o j....

    SvarSlett