onsdag 16. februar 2011

Nominer MEG!!! PLIIIIIISSSS!!!

HERREGUD! LYPSYL og SIDE2 skal kåre verdens beste BLOGG!

Kan dere NOMINERE MEG!!! ????

les her: http://www.side2.no/underholdning/article3090318.ece

Man må ha FACEBOOK hvis man skal nominere FOLK da! Stefaren min BOBBY som er en NEGER fra Kenya kan ikke nominere meg fordi han har ikke FACEbook. Det ikke fordi han er NEGER at han ikke har faceBOOK lizzom.... HERREGUD! Jeg vet ikke en gang om negrer får lov til å ha FACEBOOK engang???!! De har sikkert lov til det da!!! ELLERS så er det jo RASISTISK lizzom....

HERREGUD!!! Bobby og MAMMA var så FULL i helga når de kom hjem fra BAREN som ligg attmed butikken!! De var HELT SKADD! og mamma snubla inne på STUA og det ble BLODBAD på hele gulvet lizzom og da HENTA bobby gitaren og spilla TOM DuLi slik at vi som skulle sove ikke fikk sove!! Jeg ble så sur at jeg DAGEN etterpå sa til MORA mi at ho var ei BITCH! Ho er ikke BITCH da, men er lizzom så SKADD når hu drikk! Tåle ikke ALKOHOL og hadde sikkert 20 i promille eller noe!

De var UTE å feira at BOBBY hadde FÅTT mer TRYGD! HAN tjener ca 500 mer i MÅNEDEN og da skal vi spare til FERIE!!! SYDEN here i KOM! Hva som er hovedstaden i SYDEN lizzom ??? Hvor ligger det egentlig?? HERREGUD! alle prata om SYDEN men jeg finn det ikke på KARTET lizzom!! På tide å FÅ NY globus KANSKJE!!!

26 kommentarer:

  1. Jeg skal nominere deg Pernille ;))

    Stå på og blogg mer! Du er dypt savnet de dagene du ikke skriver!

    SvarSlett
  2. Idiot! Syden er ikke et land, men en fellesbetegnelse på varme ferieland i syd. Det hjelper ikke med ny globus må du forstå.

    SvarSlett
  3. haha du virker bare dummere å dummere jo mer jeg leser bloggen din ;-)

    SvarSlett
  4. HAHAHA! Dagens beste! Tror du folk gidder å nominere denne drittbloggen din?

    Jeg har sendt klage på deg i dag og jeg blir kjempeoverraska hvis ikke blogglisten stenger deg ute en gang for alle. Jeg tror ikke du skjønner hvilken skade du gjør for bloggingen i Norge.

    SvarSlett
  5. Helene... Hvorfor gidder du idethele tatt å bruke tiden på dette? Alltid sunt med konkuranse, uansett om den er dårlig eller ikke. Bruk heller tiden på din egen blogg istedet for å komme hit å gi Pernille views heletia, vis det er så ille...

    SvarSlett
  6. Seriøst? Tror du noen gidda å nominer denna bloggen din? Personlig så skal jeg nominer Fotballfrue og Julia Nyland. Skjønner du? Jeg skal nominer seriøse bloggere og ikke ei som er dum som et brød.

    SvarSlett
  7. Du har min stemme Pernille;))))

    Stå på og du kan gjerne blogge mer enn hva du gjør!

    SvarSlett
  8. Horekjerring! Det er ingen som liker deg så du kan like gjerne dø! Jævla drittblogg! Du er så dum i hodet at det er sykt. Syden er ikke et land da! HAHAHA så dum du er!

    Pernille er dum! Pernille er dum! Pernille er dum! Pernille er dum! Pernille er dum! Pernille er dum! Pernille er dum! Pernille er dum! Pernille er dum! Pernille er dum! Pernille er dum! Pernille er dum! Pernille er dum! Pernille er dum! Pernille er dum! Pernille er dum!

    SvarSlett
  9. hahaha det er jo ikke hennes feil at hun er så dum..!
    Det er jo mora sis feil at hun bare drikker drikker og ikke lærer dattera si noen ting om hvordan man skal oppføre seg.. skjønner jo dette nå.. kommer fra ett alkoholisert hjem der både mor og far ruser seg sønder og sammen. mora drakk sikkert mens ho gikk gravid med pernille også.. stakkar, derfor hu er som hu er.. :(

    SvarSlett
  10. Ja enig! Mora di som drakk når ho var gravid med deg!

    Du er null verdt og ingen kommer noen gang til å like deg? Har du vurdert selvmord eller? Dumme drittkjerring! Tror du virkelig noen nominerer den teite bloggen din??

    SvarSlett
  11. Jeg digger deg Pernille! Og Helene: jeg skjønner at du vil kalle Pernille for et troll. Det er et misbruk av ordet. Ironi og sarkasme er ikke det samme som trolling. Et lite hint: Pernille sier det motsatte av det hun mener for å få de som faktisk har disse meningene til å se patetisk latterlige ut.
    Og om du ikke har sans for denne typen humor bør du kanskje holde deg unna denne bloggen?
    Eller prøve å forstå at dette bare er tull.
    Og jeg har stor glede av dette tullet.
    Forresten, hvor er bloggen din hen?

    SvarSlett
  12. Nominere bloggen din? Tror du folk er like dum som deg eller?

    SvarSlett
  13. Beste norske bloggen, noen gang.

    SvarSlett
  14. Enig! Jeg har aldri opplevd en så bra blogg som dette. Stå på Pernille!

    SvarSlett
  15. huff disse fiktive bloggene er slitsomme......noen av dem er faktisk morsomme, men det var ikke denne her :(

    SvarSlett
  16. "Ett seriøst bloggnorge"?

    Haha, slutt å mat trollet nå unger...

    SvarSlett
  17. Elsker denne bloggen!

    Håper du skriver oftere. Jeg skjønner at dette bare er en tulleblogg eller noe, men en av de morsomste jeg noen gang har lest. Dette er fantastisk gøy!

    SvarSlett
  18. Stå på Pernille!

    SvarSlett
  19. Stå på, - vi stemmer på deg!

    SvarSlett
  20. Hahaha. Fantastisk at folk faktisk tar slike blogger og innlegg seriøst. Hørt om sarkasme? Er vel ikke "Pernille" som er den dumme her ;-)

    SvarSlett
  21. "HAHAHA! Dagens beste! Tror du folk gidder å nominere denne drittbloggen din?

    Jeg har sendt klage på deg i dag og jeg blir kjempeoverraska hvis ikke blogglisten stenger deg ute en gang for alle. Jeg tror ikke du skjønner hvilken skade du gjør for bloggingen i Norge."

    Hahaha , Helene! Ta nå å legg ut link til din egen blogg, så du kan vise oss hvordan det skal blogges!

    SvarSlett
  22. "Ja enig! Mora di som drakk når ho var gravid med deg!

    Du er null verdt og ingen kommer noen gang til å like deg? Har du vurdert selvmord eller? Dumme drittkjerring! Tror du virkelig noen nominerer den teite bloggen din??"

    Tror nok heller det er "anonym" her som er ei drittkjerring!

    SvarSlett
  23. "Helene" er jo bare med på å gi Pernille enda fler lesere, misunnelsen fra "den seriøse bloggbransjen" er ubetalelig.. fortsett å klage Helene! :D

    Pernilles blogg er genial, og jeg forstår hvorfor "seriøse bloggere" møter seg selv i døra her og må spy ut edder og galle. Pernille sier bare rett ut det mange andre rosa-bloggere bruker side opp og ned på uten å få fram noe som helst.

    Sier egentlig ikke rent lite at man faktisk må forklare folk at dette er sarkasme og ironi.. Stå på, Pernille! :))

    SvarSlett
  24. Leser bloggen til Snille Pernille og ler ofte lenge og godt. Mange ganger går hun litt for langt med sin sarkasme, men ingen er tvunget til å lese denne bloggen, så hvorfor Helene bryr seg forstår ikke jeg.

    Det er mange andre bloggere som skriver mer tull enn Pernille og jeg er sikker på at Helenes blogg er en av de rosa bloggene som bare småpiker leser. Derfor Helene, legg ut din blogg, slik at vi kan avgjøre om du kanskje er en av dem som skader bloggingen i Norge.

    SvarSlett
  25. stå på pernille, du er nominert. det utrulige er ikke pernilles blog men hvor mange idioter som ikke skjønner poenget her.... hvor er IQén henne spør nå jeg. alle dere som leser denne bloggen og klarer å spy ut ufinheter og kalle pernille dum osv... det er jo faktisk dere som er halve underholdningen, trudde den generelle nornmann var så nogenlunde ineligent, men jeg ser jo hvor feil jeg har i det he he he

    SvarSlett