søndag 20. februar 2011

Jeg LAUG om hamsteret og BOBBY-SANGEN!!!!!

HÅPER ikke fansen MIN hater meg nå!! fordi jeg skal si SANNHETA lizzom.....

Etter at Ho STELLA daua så har jeg ØNSKA meg nytt hamster!! HERREGUD!! Har tenkt så masse på ho STELLA og at jeg må ha NYTT hamster. SÅ planla jeg å kalle HAMSTERET ELLA etter ho STELLA lizzom..!!! OKAI!! ÆrLiGhEt varer lengst!

Så skrev jeg på BLOGGEN om at jeg skulle få nytt hamster og fordi JEG trodde at JEG skulle få nytt HAMSTER lizzom....!!! Men DET er ikke SANT fordi mamma og BOBBY har funnet ut at JEG ikke kan få nytt HAMSTER ennå!! ((((((((((((( 

Dem si at det ER altfor mye ANSVAR og at jeg ikke ER KLAR for så stort ANSVAR ennå!!! Så BEKLAGER fansen at jeg LAUG om at jeg skulle få nytt HAMSTER når jeg ikke fikk det likevel lizzom fordi det er så STORT ansvar!!!DET er faktisk STORT ansvar DA!!! ER kjempeSUR på mamma og BOBBY men dem sa at kanskje jeg KAN få nytt HAMSTER senere men at det IKKE passer akkurat nå lizzom.......

SÅ skikkelig GLADNYHET!! Jeg om MAMMA har laga sang til BOBBY og neste uke så bli vi ferdig med sangen! TROR han bli kjempeglad!!!!!???!!!! SÅ neste uke så skal jeg POSTE Bobby-sangen på BLOGGEN og da tror jeg BOBBY blir kjempeGLAD!

23 kommentarer:

  1. Er Pernille ekte eller bare en fake? Jeg har lenge trodd at Snille Pernille bare er en tulleblogg, ja jeg er litt usikker må jeg innrømme.....

    Men når jeg leser dette innlegget så blir jeg usikker. Kanskje Pernille rett og slett er ekte og hvis hun er det så må jeg så på pernillevis at det rett og slett er SKREMMENDE!

    Jeg tror vi har med en ung jente som kanskje rett og slett er litt lettere tilbakstående her og kanskje vi bør være litt varsom i kommenteringen vår? Vel, må innrømme at jeg ble litt usikker nå, men jeg velger å tro at dette bare er en tulleblogg? Hvis ikke så blir jeg litt dårlig over noen av kommentarene her inne. Det er nesten som jeg føler kanskje at denne pernille rett og slett er en pernille og som bare plaprer i vet uvitende om alt mulig tull og vås?

    Pernille, legg ut bilde eller noe som gjør at du fjerner eventuell tvil. Er du ekte eller er dette en tulleblogg? Jeg må si jeg ble usikker nå, fordi ellers så skjønner jeg ikke helt dette innlegget.

    SvarSlett
  2. Fint at du tok opp dette problemet. Mamma og Bobby har nok rett i at det er for mye ansvar. Hvor mange barn er det ikke som får dyr til jul eller fødselsdagen, og som ikke tar ansvar for disse dyrene senere. Dette fører ofte til at disse stakkars dyrene lever et uverdig liv, blir gitt bort, sendt tilbake til dyreforretningen, avlivet, eller rett og slett satt ut.

    Mammaen din og Bobby er fornuftige mennesker som uten tvil gjør det riktige i denne saken.

    SvarSlett
  3. HAHAHAHAHAHAHAHA!!!

    Fryder meg! Dem skjønner vel hvor dum du er og man gir ikke bort kjæledyr til folk som er så dum i hodet som du er!

    Ja, jeg fryder meg skikkelig.

    SvarSlett
  4. Naturligvis er dette ikke bloggen til en litt lettere tilbakstående 18-åring. Dette er pure sarkasme og ironi, og siden sarkasme og ironi er vanskelig i skriftlig form, synes jeg at den personen eller de personene som står bak Snille Pernille bloggen er meget flinke.

    SvarSlett
  5. Ekte eller ikke, så er uansett disse hore-kommentarene unødvendig og smakløs. Er hun ekte, så har jeg faktisk litt vondt av henne. Pernille, kan du legge ut bilder eller noe?

    Ja, hun er vel kanskje bare seg selv da og det er vel positivt? Rett og slett en rett fra hjertet og levra blogg ?

    SvarSlett
  6. Ekte eller ei. Pernille har en fantastisk blogg som jeg elsker.

    SvarSlett
  7. Drittblogg! Skjønner ikke at folk gidder å lese denne bloggen!

    Det er egentlig ingen som liker deg Pernille og nå er du også avslørt som en løgner. Driv å lyg om slike patetiske ting som en hamster så blir du fort upoplær og da ser alle hvor dum og patetisk du egentlig her.

    SvarSlett
  8. Dust anonym.

    Jeg er faktisk litt glad for at Pernille nå får litt tid til å tenke seg om.

    Jeg synes Stella ble forsøkt erstattet av Ella litt vel fort. Det er tross alt ikke bare en liten gnager vi snakker om her, men et liv på lik linje med Helene som er innom her på kommentarfeltet.

    Gleder meg til å høre Bobbysangen. Regner med den kommer på mp3.

    SvarSlett
  9. HA! HA! HA! Tenk å lyge om et hamster da!

    Du er så patetisk dum!

    SvarSlett
  10. Avslørt! Du er så avslørt at du aner ikke!

    Nå skjønner alle at du er stor løgner og at bloggen din er null verdt. Lyg om at du skal få nytt hamster og så får du ikke nytt hamster likevel! HA HA HA HA så patetisk.

    SvarSlett
  11. Stå på Pernille!

    Hilsen en som er innom daglig og leser den fantastiske bloggen din;)

    SvarSlett
  12. HERREGUD!!!! Hvorfor sier dere at JEG er PATETISK lizzom??? Jeg TRODDE faktisk at jeg skulle få NYTT HAMSTER!! Så det var ikke slik at jeg laug MED VILJE lizzom...!!???!!!

    DESSUTEN så er det MAMMA og BOBBY som bestemme om jeg kan få NYTT hamster da! OG dem si at det PASSE dårlig nå lizzom!! SÅ treng ikke være SÅ slem å si at jeg ER patetisk og dum og sånn NÅR jeg ikke kan BESTEMME det med hamsteret SELV!!

    DEM synes det ALT for stort ANSVAR nå! Men kanskje jeg kan få nytt HAMSTER senere da og hvis jeg KAN flytte for meg SELV så kan JEG BESTEMME selv!!

    SvarSlett
  13. ER lei meg når DERE skriv så mye stygt TIL MEG!! SKJØNNER at det var STORE forventninger til at JEG Skulle få nytt HAMSTER!!! men JEG bestemmer ikke over der jeg BOR lizzom....!!???!!

    Så slutt Å skriv SÅ stygt til MEG! Må skjønne AT folk blir LEI seg og AT jeg ikke LAUG med vilje lizzom!!!

    SvarSlett
  14. LOL! Du er så innbilsk

    Tror du virkelig at folk bryr seg om du får nytt hamster eller ikke ???

    HA HA du er så avslørt at du bare kan legge ned bloggen din............... Kan du please legge ned bloggen............

    Treng ikke være så innbilsk at folk bryr seg om hva som skjer i livet ditt. Du må vite at vi bare ler over hvor dum i hodet du er....

    Det er faktisk til ditt eget beste at du legger ned bloggen din fordi du kommer til å bli merka for livet..........

    Please legg ned bloggen din... Jævla Fi....

    Ja skal ikke si det men du vet at du er dum? sant at du vet at du er dum ja?

    SvarSlett
  15. Dere som ikke liker bloggen til Pernille kan ganske enkelt la være å lese den. Det er HELT UAKSEPTABELT å kalle Pernille for "Hore" og andre stygge ting. Selv om det finnes regeler for hva man kan skrive i bloggen, har yttringsfriheten stor takhøyde i private blogger. Pernille har ikke på noen måte brutt med skrevne eller uskrevne regeler. Visst kan noe av det hun skriver være provoserende og dumt til tider, men det er i alle fall veldig underholdende og kreativt. Vi vet ikke om det er ironi og sarkasme. Hva om det ikke er det? Da er det veldig upassende å kalle henne for stygge ting!

    SvarSlett
  16. Stå på du pernille, du er på rett spor... synes det er fantastisk leit å lese en del av kommentarene her inne når vi har en debatt om mobbing ellers i samfunnet. helt utrolig leit er det...

    SvarSlett
  17. Ja det er ytringsfrihet og da er det lov å si at Pernille er dum

    Pernille er dum

    Se - jeg benytta meg av ytringsfriheten!

    SvarSlett
  18. Anonym sa...

    Ja det er ytringsfrihet og da er det lov å si at Pernille er dum

    Pernille er dum

    Se - jeg benytta meg av ytringsfriheten!
    20. februar 2011 15:46


    mitt spørsmål til deg. hadde du turt å si det samme om du ikke var anonym?

    SvarSlett
  19. -Uralque

    Jeg tviler på at hun/han(/det? :O) hadde turt det, man blir plutselig veldig modig når ingen vet det er deg ;)

    SvarSlett
  20. Det har vært mange gode forfattere som har behersket ironi og sarkasme med sine kåserier og essay gjennom årene. Nå skal jeg selvfølgelig ikke sammenligne denne bloggen med slike gode forfattere, men jeg vil bare si at ironi/sarkasme ikke er et nytt virkemiddel i det hele tatt. Derfor overrasker det meg at enkelte mennesker ikke forstår denne bloggen og faktisk tror at Pernille hetser folk og grupper. Dette er ironi og sarkasme satt inn i et nytt media (ikke nytt det heller), og gjort ganske så bra. At folk ikke greier å se dobbeltbetydningen, og at Pernille faktisk er enig med de som kommenterer, er ikke mindre enn ei gåte. Likevel; stå på Pernille. Dette er gøy. Ikke la rosabloggerne og lizzomkjendisene komme unna. La de få svi litt.

    SvarSlett
  21. Ytringsfriheten har sine begrensninger den òg. Og å trakassere "Pernille" som gjort i flere bloggkommentarer har ingenting med "Ytringsfrihet" å gjøre.. hadde vært fint om dere slo opp alle disse fremmedordene før dere viftet med dem! :/

    Gleder meg til neste Pernille-blogg! Et friskt pust i hverdagen!! ;)

    SvarSlett
  22. Jeg tilgir deg for "hamster"-saken. Mange av dine faste lesere; meg - og sikkert også Helene - har ventet i sitrende spenning på at du skulle få hamster. Likevel følger det ansvar og plikter med en gnager av et slikt format. Ellers støtter eg Uralque sin første kommentar til denne posten. Også trist at noen av kommentatorene mener å "ha avslørt deg" fordi at du ikke snakket sant om hamsteren. Trist - ikke for deg - men for dem. Også trist at noen gidder å legge igjen kommentarer om å ikke lese bloggen din når de dermed samtidig beviser at de selv leser den.

    SvarSlett