onsdag 23. februar 2011

Han er sikkert SKYLDIG!!

HERREGUD!!! Det er en NORDMANN som er siktet for å HA drept EI JENTE i UTLANDET!!! HELT sant! Les her!

Han ER lizzom kjempesur fordi DEM ikke slipp han UT men hva SKJER lizzom ??? FOLK er vel ikke så dum at dem TROR han er USKYLDIG når selveste POLITIET sier han er SKYLDIG ??!!??

KOFFER skal politiet lyge om NOE sånn lizzom ??? POLITET bruker jo alltid å TA dem som er skyldig lizzom ??? ALLE kan lizzom påstå at dem var en ANNA plass når DEM egentlig ikke var det likevel!!

HAR folk blitt HELT SKADD eller?? MÅ lære seg å stole på POLITIET!! fordi det er FAKTISK dem som skal PASSE på oss så vi IKKE blir DREPT lizzom!!

75 kommentarer:

  1. Politiet er ikke noe verre i utlandet enn i Norge hvis det er det du tror Pernille. Her i Norge kan det også skje at de som er uskyldige blir straffet, og de som er skyldige går fri. Eller politiet glemmer hele saken, det skjer noen ganger det også.

    SvarSlett
  2. Vet du hva et justismord er Pernille? Det er har bevislig skjedd i Norge flere ganger og enda fler ganger i utlandet. Har lest siste nytt om Oluf Palme-saken? Det var litt uduglig Politi involvert i dan saken også. Altså ingen grunn til å stole blindt på Politet!

    SvarSlett
  3. Noe helt annet...Hvor blir det av Bobby-sangen? ...venter i spenning

    SvarSlett
  4. Er du fullstendig hjernedød? De har faktisk en overvåkningsvideo som viser at han sjekker inn på et hotell når den angivelige kidnappingen og drapet har skjedd. Fy faen du må være dum. Det at politiet tar noen betyr ikke at de er skyldig. Er du klar over hvor mange justismord som skjer eller?

    SvarSlett
  5. .... Hjelp!

    Noen har sluppet løs Mensa-klubbens "Til skrekk og advarsel-medlem!"

    Du må slutte å kommentere nyheter når du ikke har mer peiling enn dette!

    SvarSlett
  6. Politiet tar noen = Disse noen er skyldig?

    Feil.

    I rettssammenheng så heter det at man er uskyldig til det motsatte er bevist og her vil de nok ha problemer med å bevise skyld. Hans alibi virker å være meget sterkt.

    SvarSlett
  7. Forhold deg til blogging om sminke og mote og sånn! Dette har du ikke peiling på. De har nok helt sikkert eliminert deg fort fra en eventuell jurytjeneste!

    SvarSlett
  8. Pernille kommenterer ikke nyheter, hun kommenterer politikk og samfunn og det har hun meget god greie på.

    SvarSlett
  9. Til anonym 12:20
    Ytringsfrihet? Skal bare enkelte få lov å uttale seg blir det fort snevert. Veldig greit å få belyst flere sider av en sak, og klarer du ikke se det som egentlig står her burde du selv vurdere å slutte å kommentere..

    Det er mange måter å få fram viktige poeng på. "Justismord" har eksistert gjennom hele historien, det gjør ingen verdens ting å bli minnet på at sånt foregår.

    SvarSlett
  10. Det verste er at det er mange der ute som tror at folk er skyldig, så lenge politiet sier de er skyldig. Det er en illusjon å tro på dette rettsprinsippet om at man er uskyldig til det motsatte er bevist. For fakta er at man i mange saker ser på folk som skyldig til det motsatte er bevist.

    SvarSlett
  11. Hahahaha!!! Slik skjer vell når fjortisser skal prøve seg med politiske og diplomatiske nyheter....
    Prøver å virke smart nå for å få mer lesere til å følge "fjortissbloggingen"... Du kan kanskje til og med være så heldig at dy kan bli kjent og latterliggjort enda mer i media!;) Stå på! Blogg om sminke og andre tåpelige fjortissmeninger....men folk ler av deg, ikke med deg....

    SvarSlett
  12. Hvor blåøyd går det an å bli sier nå jeg.

    Tror Pernille har satt standarden for hvor dum man kan bli. Hun bør nok ikke kommentere de store nyhetene, hvis hun ikke har mer peiling enn dette.

    Hva er din IQ Pernille?

    SvarSlett
  13. Hallo til forsamlingen ;)

    Dette kalles Ironi og det er helt utrolig at dere ikke ser det. Hun mener selvsagt at ikke at man skal stole blindt på politiet og er dere i stand til å lese litt mellom linjene, så kommer det ganske klart frem ;)

    He he he ;)

    SvarSlett
  14. Rosabloggere bør blogge om sminke og annet tull.

    Det er herved vedtatt!

    SvarSlett
  15. HA HA! Helt utrolig :)

    Ser at VGnett har slettet Pernilles blogg under artikkelen, mens de to andre kjedelige får bli stående!

    Vi har et problem når en avis som VG ikke forstår ironi. Noen bør sende dem en mail eller ringe eller noe :)

    Helt utrolig at noen har tatt seg bryet å klikke på klageknappen hos VG. Er det Helene som jobber på spreng for å få stengt av alle linker til denne fantastiske bloggen?

    SvarSlett
  16. Pernille er ingen rosablogger, hun skriver en av de beste samfunnskritiske bloggene i Norge.

    SvarSlett
  17. Ja, dette er gledelige nyheter. Jeg har trykket på rapportknappen hos VG og jeg har ringt dem. Jeg er kjempeglad for at de tar meg seriøst. De forstår at Pernille ødelegger for den seriøse bloggbransjen og det er min oppgave å sørge for at ingen linker til Pernille sin blogg.

    Jeg har også store forhåpninger om at Side2.no, nettavisen og blogglisten også tar dette alvorlig snart. Jeg har også prøvd å kontakte Facebook, slik at man ikke kan anbefale innleggene via Facebook-knappen.

    Jeg gir meg ikke før Pernille sin blogg er nede for telling! Dere aner ikke hvor skadelig denne bloggen er for seriøs blogging i Norge, så det er bra noen tar klagene seriøst.

    Kjempebra av VG og jeg skal konsekvent trykke på klageknappen når Pernille skriver innlegg. Forhåpentligvis så slipper jeg dette, da jeg har bedt tjenesten Twingly om å stenge henne ute for godt!

    Anbefaler alle å gjøre som meg.

    SvarSlett
  18. Kjempebra Pernille! Politiet har alltid rett, en skam at de ikke kan dømme folk uten en rettsak.
    Det tar jo bare tid, tid som man kan bruke til å fengsle andre kriminelle.

    SvarSlett
  19. LOL! Kjempebra Helene......

    Jeg og venninnene mine støtter deg.......

    Hvem skal man ringe i VG da......

    Så bra at innlegget ble slettet fra VG da....

    Kjempebra jobba Helene..... Kjempebra.....

    SvarSlett
  20. Kan vi få en seriøs diskusjon på det her?
    Helene: forstår du ikke at dette er humor?
    Eller skjønner du det, men du synes ikke at det er morsomt?

    SvarSlett
  21. Misunnelige rosabloggere er ganske godt representert her akkuart nå ser jeg.

    SvarSlett
  22. Jeg liker bloggen din Pernille, så jeg foreslår at vi alle som ihvertfall liker bloggen din ringer til VG og spør om dem ikke forstår ironi siden de slettet dette innlegget fra artikkelen. Så krever vi at de omgjør slettingen. Flere som kan ringe VG må du forstå Helene!

    SvarSlett
  23. Til deg som ville diskutere dette, så må jeg bare få si at dette er ingenting å diskutere. Pernille driver med bevisst skading av bloggbransjen og det har vi som tar blogging seriøst skjønt.

    Jeg er stolt over at jeg ringte VG og rapporterte innlegget og jeg er kjempeglad for at de tok meg seriøst. Jeg tror det er best for alle parter at denne bloggen blir nedlagt og det blir den fort hvis den mister lesere. Det skal jeg sørge for og jeg har skrevet det tidligere. Jeg gir meg ikke før jeg får viljen min!

    SvarSlett
  24. Kan noen finne en mail til vg, så sender vil mail med forsvar. Faen, jeg blir så irritert over at de humorløse tar over verden. For ikke å snakke om forsøket på å kneble ytringsfriheten på den måten. Tanken er fri. Du kan gjøre den forbudt, men den er der allikevel...

    SvarSlett
  25. Pernille er ei Hore!

    Hore!

    SvarSlett
  26. Helene: Hvorfor vil du ikke diskutere?
    Kan du svare ja/nei på dette spørsmålet:
    Er du inneforstått med at dette er ment som humor?
    (legg merke til "ment")

    SvarSlett
  27. Helene, jeg tror dette er en humorblogg. Du må ikke ta den seriøst.

    SvarSlett
  28. åååååååååååååårh! syke mennesker som ikkje forstår ironi!!! Eg håper for alles skyld at Helene (og Astrid) ikkje fins å at det berre er snille pernille som fucker opp stemninga.

    SvarSlett
  29. Jeg diskuterer ikke med tapere som oppmuntrer Pernille til å skrive blog. Du skjønner ikke hvor skadelig denne bloggen er for de som driver med seriøs blogging, så hvorfor skal jeg diskutere med noen som ikke skjønner noen ting?

    Når en blogg som dette stjeler lesere fra seriøse blogger, så er det klart at det er urettferdig mot de som er seriøs med bloggingen sin.

    Det er ihvertfall en viktig seier idag siden jeg greide å få VG til å slette dette innlegget fra artikkelen. Dette gir mersmak og kamplysten er på topp. Jeg gir meg ikke før denne bloggen forsvinner helt. Det er faktisk til alles beste.

    SvarSlett
  30. Jeg elsker bloggen din Pernille! Den er helt fantastisk. Stå på! Ikke gi deg nå!

    Trond

    SvarSlett
  31. Grav deg ned Helene!

    Dette er da tidenes beste blogg etter min mening!!!

    Love it!

    Flaut å si det, men jeg må vel beregnes som fast leser, da jeg er innom flere ganger om dagen ;)

    SvarSlett
  32. Kontaktinformajsoner til VG:

    Har du et nyhetstips, forslag til sak eller kommentar til innholdet på VG Nett?
    Ta kontakt med vaktsjef: Telefon: 22 00 00 00 | SMS: 2200 | Epost: 2200@vg.no
    Pressemelding til redaksjonen: pressemeldinger@vg.no

    SvarSlett
  33. Helene,

    Stakkars mann som ender opp med deg som kone ;)

    Tenk å bo sammen med ei sånn kjerring!!

    Jeg grøsser ved tanken.

    SvarSlett
  34. Takk for tips!

    La oss alle ringe vaktsjefen, så Pernilles innlegg havner under artikkelen igjen.

    Skjønner dem ikke ironi hos VG? Innlegget var jo faktisk genialt i forhold til artikkelen!

    SvarSlett
  35. Kjære Helene. Jeg bare spurte deg om noe. Hva slags grunnlag har du for å si at jeg er en taper og at jeg ikke forstår ingenting basert på det enkle spørsmålet? Har vi snakket sammen før uten at jeg kan huske det?

    Jeg stilte deg et spørsmål, det var det eneste jeg gjorde. Og jeg gjentar det gjerne:

    Er du inneforstått med at dette er ment som humor?
    (legg merke til "ment")

    SvarSlett
  36. Hvis det er så viktig for deg, så kan jeg svare.

    Nei, dette er ikke en humorblogg. Pernille er bare en bortskjemt jentunge som skader den seriøse bloggbransjen og tar lesere fra mange tusen flinke bloggere der ute.

    Derfor er dagens seier kjempeviktig. Det at innlegget ble slettet er en milepæl for alle som tar blogging seriøst. Jeg anbefaler alle å klage med en gang en avis eller noe linker til Pernille sin blogg.

    Da har jeg brukt nok tid på denne bloggen til Pernille for idag og kommer ikke til å svare mer. Jeg bare ville uttrykke glede over at VG hørte på meg og tok klagen på alvor. Så det hjelper å klage og jeg har nok ikke klaget for siste gang. Det er lov til å håpe at Pernille tar til fornuft og legger ned bloggen av fri vilje, men hun virker for dum til det.

    SvarSlett
  37. Helene, vi har tegneserier, humorbøker, seriøse bøker, seriøse aviser, tulleaviser, nyhetsprogram på tv, tulleprogram på tv og alt mulig annet.
    De fleste klarer å skille. Også påstår du at den skal stenges fordi den stjeler lesere fra seriøse blogger? Jeg vil da aldri for alt i verden begynne å lese seriøse blogger, da vil jeg heller studere levevilkårene for maur i maurtuer som ved snøfall utsettes for et visst press fra snømengdene og om de dermed er mere intime mot hverandre ettersom de lever tettere sammen og om det blir flere småmaur av dette fenomenet.

    SvarSlett
  38. Ha ha ha! Ja, heller studere levevilkårene for maur før jeg begynner å lese "seriøse" blogger :))))

    Jeg klikket inn på noen av disse "seriøse" bloggene her om dagen og alle virket identisk :))))

    De skriver jo samme pisset alle sammen :))))

    Nei, Pernille sin blogg er forfriskende og annerledes. Kjempehysterisk morsom!

    SvarSlett
  39. Pernille er dum!

    Kan du ikke bare slutte å blogge, det ser ut som den bloggen din ikke kommer til å overleve så lenge likevel. Så slipper du all skittkastingen.

    SvarSlett
  40. Stå på Pernille!

    SvarSlett
  41. Det ser ut som "den seriøse bloggbransjen" i Norge ikke er helt klar for denne bloggen din ennå Pernille ;D

    Trist egentlig, siden den er et frisk pust ;))

    SvarSlett
  42. Spiller ingen rolle om det er trist eller ikke spør du meg. Desto friskere er faktisk pustet.

    SvarSlett
  43. Vi jobber med å rydde opp etter deg nå Helene.
    Ser ut som om det går i orden. Du tror ikke du kunna ha passet ganske bra som diktator da? Jeg bare spør.
    De trenger muligens en ny en i Libya.

    SvarSlett
  44. Pernille er Norges viktigste røst :)

    He he he :)

    Stå på! Synd at VGnett sletta innlegget ditt. De skjønner vel ikke ironi i VG sikkert.

    SvarSlett
  45. Pernille suger!

    Hetser og driver hån mot de som er annerledes og forstår ingenting. Hvorfor driver dere å oppmuntrer henne sånn?

    SvarSlett
  46. Dette er virkelig en spennende blogg!!! Hvem gidder vel å lese gørr-kjedelige seriøse rosablogger???

    SvarSlett
  47. "Hetser og driver hån mot de som er annerledes og forstår ingenting. Hvorfor driver dere å oppmuntrer henne sånn? "
    Du skjønner da vel at hun ikke mener det hun skriver? Det er skrevet for å få disse meningene til å se latterlige ut. Les litt om ironi/parodi/sarkasme

    SvarSlett
  48. Har VG virkelig slettet innlegget fra artikkelen??

    For noe forbanna tull! Skjønner ikke dem som arbeider i Norges største avis ironi?

    Her driver dem å kjører alle disse artiklene sine om mobbing og skal få folk til å avlegge dette latterlige mobbeløftet, så hører de på denne sure Helene og gir etter for hennes mobbekampanje mot denne bloggen?

    Merkelig verden vi lever i!

    Stå på Pernille!

    SvarSlett
  49. Men for faen da VG. Kjenn igjen en super blogg når dere ser en.

    Pernille har verdens beste blogg.

    SvarSlett
  50. Kjempebra jobba Helene!!

    Den bloggen er nok i ferd med å dø HA HA HA HA!

    LOLX4!!

    Hvem ringte du til VG? Jeg har også lyst til å bidra litt *klem*

    SvarSlett
  51. Ha ha! Fant linken til denne bloggen inne hos en av toppbloggerne. For en useriøs blogg! Kan du ikke bare gi opp? Du har ikke peiling en gang på noe som helst!

    SvarSlett
  52. Min analyse av bloggen er at den er fryktet og hatet av disse "seriøse" bloggerne, mens den er elsket av de som ikke liker bloggere :))

    SvarSlett
  53. "Pernille" er faktisk en meget begavet person. Språk er noe hun virkelig kan. Forstår dere ikke at bloggen er skapt for å provosere?
    Hun vet så jævla godt hvike punkt hun skal trigge for at dere skal bli provosert. Og hun får enorm tilfredsstillelse av det.
    Dere kan jo bare la vær å gå inn her... hahaha! Dere som blir så sinna av å lese her, hvorfor i helvete gjør dere det da???? PAPPHUER!!!!!

    SvarSlett
  54. Til Helene,

    kontakt meg annegretheo@aol.com så kan jeg hjelpe deg.

    mvh

    anne grethe

    SvarSlett
  55. mail sendt til en av VG´s journalister ang. helenes kampanje imot pernille + den mobbingen som foregår her. denne journalisten er en av de som skriver om mobbing som foregår på nett og ellers.

    SvarSlett
  56. @Uralque
    Morsomt å lese "forvandlingen" din innpå bloggen her også. Du var skeptisk i starten. Du postet t.o.m i den aller første blogg-tråden.

    SvarSlett
  57. Oh noes.. har h*n blitt omvendt?!?
    Håper fler går i samme fella! ;)

    SvarSlett
  58. jo må innrømme jeg trudde pernille var blåst i begynnelsen, men så så jeg hva hu skreiv, hvordan hu skreiv.... og fremdeles gjør he he he er ett av dagens lyspunkter å lese her.

    SvarSlett
  59. @Uralque

    Amen. Har blitt så avhenging av denne bloggen at jeg er innom flere ganger daglig.

    SvarSlett
  60. Bloggen er bra den. Regissert kontrollert. Det er også mange av kommentarene her inne. Samt Helene. Pernille: Fortsett!

    SvarSlett
  61. Ville ikke blitt forundret om Helene er Pernilles alter ego ;-)

    Helene = Seriøs blogger som er indignert over at useriøse bloggere som Pernille stjeler lesere fra de seriøse bloggerene .... rofl

    Dersom Helene hadde vært en annen person og seriøs blogger ville vel svaret vært å ha en bedre standard på "Helenes" blogg slik at leserene trakkk dit i stedet .......

    lol

    SvarSlett
  62. Stå på Pernille!! Ikke bry deg om sure Helene eller noen av de andre suringene som kommenterer!

    Når kommer Bobby-sangen?

    SvarSlett
  63. Helene er nok en ekte person tror jeg ihvertfall. Tror ikke Pernille klager på egne innlegg slik at de blir slettet fra VG og hun mister trafikk.

    Tror nok det er litt sjalusi ute blant rosabloggere generellt og mange av sliter med å få oppmerksomhet. Da er det lett å bli sjalu på Pernille ;))))

    SvarSlett
  64. Lever virkelig denne bloggen ennå ??

    HA HA HA!!

    SvarSlett
  65. Jeg spyr av denne bloggen!

    Hvorfor kaster dere bort tiden deres på denne bloggen?

    Skriver jo som en liten baby! lizzom lizzom lizzom lizzom....

    What a waste of time!

    Helt sikkert en dum ung jente som skriver den og dere tror hun driver med ironi! Pøh! Tror ikke personen vet hva ironi er en gang.

    SvarSlett
  66. Tror dere hun suger????

    SvarSlett
  67. Kanskje "Snille Pernille" er en ekte person? Hvem vet :) Jeg var innom noen mere kjente toppbloggere og de skriver ikke så ulikt da :) Bare kanskje det at Pernille overdriver litt da :) He he

    Se for eksempel på dette innlegget av toppbloggeren Julia Nyland som er mye i media:
    http://julianyl.blogg.no/1298487394_jeg_blir_rrt.html

    Kopi av innlegget hennes:

    "Herregud, jeg blir så overrasket over at det er SÅ mange som har gratulert meg med dagen! Med over 600 på facebook, og 400 på bloggen, blir det over 1000 gratulasjoner! Er det mulig? Jeg er helt satt ut. Tusen hjertelig takk for alle fine kommentarer,"

    Hun starter med det som Pernille ofte starter med, nemlig "Herregud" :) Hun kommer også med denne "Er det mulig" :)

    Pernille skriver som en ekte rosablogger, men bare artigere da, så kanskje hun er ekte? Eller bare en meget bra parodi? Noen likhetstrekk er det ihvertfall :) Ja, det dukker til og med et stort ord i innlegget til Julia Nyland, nemlig ordet "UTROLIG". :)

    Den eneste forskjellen er at bloggen til "Pernille" overdriver disse skrivemåtene tusen ganger :) He he he.

    SvarSlett
  68. Så var jeg innom bloggeren "Helene Drage" og lurte på om det kanskje var denne Helene som kommenterer her inne? :)

    Hun har skrevet et langt innlegg om bloggtroll og la ut sin vrede over folk som er slem med bloggere :)

    Så la jeg merke til at "Snille Pernille" hadde kommentert et av innleggene hennes. Nemlig dette innlegget: http://www.helenedrage.com/?p=1099

    Der er Helene sinna over hvem som ble nominert i denne bloggkonkurransen og kommentaren til Pernille er som følger:

    "HERREGUD!!! Jeg er helt SJOKKSKADA om hvorfor jeg ikke ble nominert lizzom….

    Jeg VET at noen NOMINERTE meg men jeg BLE IKKE plukka UT!! Hva skjer lizzom…."

    Så svarer Helene henne med følgende sure kommentar under henne:

    "Tja, noen kan jeg forstå ikke er nominert, andre ikke…"

    Mystisk :)

    Føler meg nesten som en detektiv her :) he he he.

    SvarSlett
  69. Da vil jeg leke dektektiv jeg også, sjekk navna i denne bloggen. Vet forøvrig ikke om den har noen sammenheng, men det virket litt kjent.

    http://rebekkabs97.blogg.no/1289154584_camping_i_helga.html

    SvarSlett
  70. "Da vil jeg leke dektektiv jeg også, sjekk navna i denne bloggen. Vet forøvrig ikke om den har noen sammenheng, men det virket litt kjent"

    Ha ha, men feil navn på stefaren. Stefaren til Pernille heter jo Bobby og er fra Kenya ;)

    SvarSlett
  71. Hvor er du Pernille ?

    Skriv mer ;))

    SvarSlett