torsdag 10. februar 2011

Jeg er også RAMMA av TRØTT!

I avisa så skriv dem at DET ER MULIG å bli sykemeldt for at MAN er trøtt om morran!!! HÆÆÆ??? Det er helt sant! Les her!

HERREGUD!! Det visste jeg ikke og jeg HAR vært KJEMPETRØTT hver morgen fordi JEG har måttet HJELPE mamma å vaske på SKOLEN! Jeg har fått deltidsstilling som VASKEHJELP sammen med mamma men er skikkelig TRØTT om morran! SÅ idag skal jeg på legen å få SJUKMELDING!

DET er bra dem tar HENSYN til oss som er plaga med å være TRØTT om morran! DET er skikkelig TORTUR når vekkeklokka RINGER og jeg kan nesten ikke AKSEPTERE dette lenger! Håper LEGEN forstår meg lizzom..... HERREGUD!! HVORFOR opplyse man ikke om SÅNN når man begynner å jobbe lizzom ????? MÅ lese i AVISA for å finne ut at dette er en SJUKDOM lizzom?? SKANDALE!!!

TIL og med Bobby er TRØTT om morran og nå skal HAN også SJUKEMELDE seg så han slipp å dra på KAFFEN han jobba på!! OG han får TRYGD i tillegg for å jobbe på KAFFEN!!! SYKT ass!

6 kommentarer:

  1. Nå er jeg spent.... Gav legen deg sykemelding??

    SvarSlett
  2. JA!!! JIPPII!!! JEG ble sjukmeldt i 14 DAGER!!!

    BOBBY OGSÅ!! Så han slipp å JOBBE på KAFFEN og FÅR TRYGDA likevel!!!

    SvarSlett
  3. ja er det ikke en sjuk verden så veit ikke jeg.... eller er det trøtt?

    SvarSlett
  4. Det forklarer hvorfor du hadde 5 dagers opphold fra bloggen. Godt å ha deg tilbake. Og nå som du er sykmeldt forventer jeg mer blogging fra deg.

    SvarSlett
  5. Ja, det ordner seg alltid for snille jenter....

    SvarSlett