torsdag 24. februar 2011

Sofie har DAUA!!!

HERREGUD!!! Hva skjer lizzom ??!!?? Bobby stefaren min fra KENYA kom å vekket meg i dag og sa at HO SOFIE hadde DAUA!!! Jeg hyla som bare DET!! HÆÆÆ??? HAR bestevenninna mi ho SOFIE daua lizzom.... ??!

Heldigvis så var det IKKE bestevenninna mi som hadde DAUA!!! Det var BESTEvenninna til ho SOFIE som også heter SOFIE som hadde daua!!! Dere skjønner DET at SOFIE ho som ikke er DAU, ja ho er BESTEvenninna mi, mens JEG er andre bestevenninna til ho SOFIE!!! Fordi bestevenninna til ho SOFIE heter SOFIE og ho bor en anna plass!! OG ho var beste-beste venninna til bestevenninna mi ho SOFIE!!

SÅ Trist!! Men nå som ho SOFIE er dau så bli vel jeg sikkert den nye bestevenninna til ho SOFIE!! Kan si det slik at jeg rykker opp en plass på en måte!!! SIA bestevenninna til ho SOFIE ho SOFIE har daua og jeg var andrebestevenninna fra før, så bli jeg første bestevenninna hennes no lizzom..... SYKT ass!!

Sikkert kjempetrist for ho SOFIE å mist ho SOFIE!! Ho er sikkert SJOKKSKADA!!! Ho ble visst påkjørt av en traktor når ho skulle hente POSTEN!!! ho venta på et BREV fra ho SOFIE som nå har blitt første-bestevenninna mi lizzom....!!!! HERREGUD!!! så sykt lizzom....

Å er så glad i første-bestevenninna mi SOFIE og nå har jeg blitt første-bestevenninna hennes!!!

22 kommentarer:

  1. "Men nå som ho SOFIE er dau så bli vel jeg sikkert den nye bestevenninna til ho SOFIE!! "

    Den enes død, den andre brød -er det noe som heter.

    SvarSlett
  2. LOL! ble litt forvirra først om hvem som var venn med hvem så måtte lese det to ganger ;)

    Uff da Pernille ;)

    SvarSlett
  3. Nok en gang noen du kjenner som dauer gitt.............

    SvarSlett
  4. Grattis med ny bestevenninne !!

    SvarSlett
  5. Hva er det som feiler deg? Tror du hun venninna de blir særlig glad for at du skriver dette eller ???

    Det virka som om du nesten er glad for at noen ble død slik at du skulle få ha hun venninna de for deg selv.......

    SvarSlett
  6. Ingen liker å være på andre plass, alle vil være først; i sport, i kjærlighet, i arbeidslivet og tilogmed i vennskap.

    SvarSlett
  7. Jaja, du rykke da opp en plass iallfall. Grattis!!

    SvarSlett
  8. Kanskje på tide å skrive om noe annet enn folk som liksom dauer...

    SvarSlett
  9. HÆÆÆÆ???? Ho DAUA jo ikke på tull men PÅ EKTE!! ER du helt SKADD eller!! Treng ikke være så UFØLSOM!!

    SvarSlett
  10. Hvor er sure Helene i dag, ser hun kanskje VM og har ikke tid?

    SvarSlett
  11. sure helene er blitt sendt til bjørnøya... vi trengte en skikkelig blogger der for å raportere om isbjørner og sånt. helene sa seg selfølgelig villig siden hun virkelig trengte litt erfaring om blogging lizzom, så hun kunne bli medlem av bloggbransjen.

    SvarSlett
  12. Pernille, jeg finner ikke noe på nyhetene om noen dødsulykke med traktor på noen av nettavisene. NÅR og HVOR skjedde dette?

    SvarSlett
  13. Det forresten mangt og mye som på mystisk vis dør i din nærhet. Hamsteret, katten, tante og nå Sofie... Hmmm? Er det noe du vil fortelle oss? ...eller Politiet?

    SvarSlett
  14. Ikke glem gammelonkel Kåre, han døde i begravelsen til tanten. Stakkars Pernille, snart er det ingen igjen.

    SvarSlett
  15. kondolerer pernille, jeg skjønner at dette er vanskelig.
    Du skal vite at du har hele blogg norge med deg

    SvarSlett
  16. Åh, du er serr oppmerksomhetssjuk asså!

    SvarSlett
  17. Hele bloggbransjen føler med deg.

    SvarSlett
  18. Jenta er ei Hore!

    Mange som håper hun dør faktisk!

    SvarSlett
  19. Til deg som skrev i natt og kommenterte klokken 01:58

    Folk som drikker seg driter og kommenterer midt på natta bør frataes retten til å skrive på blogger :)

    SvarSlett
  20. Til Anonym 25. februar 2011 09:04

    Det er jo på denne måten usle små kryp uten selvtillit eller evner kan få følelsen av å hevde seg litt, ved å spre sin syke edder og galle anonymt og uten å måtte stå for det..

    SvarSlett