mandag 21. februar 2011

Jippiii!!!! Jeg ble OPPDAGA mens jeg VENTA på BUSSEN!!!

HERREGUD!!!! Hva skjer lizzom ???!!? Tenk å ha sånn FLAKS som jeg hadde IKVELD da!! JEG hadde vært å besøkt VENNINNA mi HO sofie og så sto jeg å VENTA på bussen! SÅ kom det bort en mann til MEG og spurte om jeg var FOTOMODELL!! HÆÆÆÆ??? Jeg er ikke FOTOMODELL lizzom men har drømt om å bli FOTOmodell lenge lizzom !!!....

HAN var kjempesnill og han var FOTOGRAF!! Han sa han hadde tatt BILDE for mange KJENTE MOTEBLAD og deriblant VOGE lizzom!! SYKT!! FOR et lyspunkt for meg lizzom!!! SÅ hadde han en kjempestor pose med GOTTERI og jeg fikk smake!! SYKT ass!

SÅ nå vil han AT jeg skal TA prøvebilder og jeg GLER meg masse masse masse!!!!! HAN visste om en NEDLAGT fabrikk og jeg avtala å MØTE han der på TORSDAGEN!!! JEG måtte love han å IKKE si det til NOEN fordi folk KOM til å bli KJEMPEMISUNNELIG fordi dem tåle ikke at ANDRE har suksess lizzom!!! JEG er så GLAD!! TENK å vente på BUSSEN da så bli man OPPDAGA av en PROFF fotograf for MOTEBLAD!!!! LENGE sia jeg har hatt sånn flaks lizzom!!

SA det til MAMMA og bobby da!! Fordi JEG var så glad lizzom!!! MAMMA ble kjempesur og sa AT jeg ikke fikk DRA og at DETTE hørtes skummelt UT lizzom!!! HERREGUD!! HO er så SKADD!! Hva som er skummelt med å bli FOTOMODELL lizzom!!!! BOBBY ble også sinna og sa at jeg BARE skal bli hjemme men at HAN skulle DRA!! TROR han at han skal bli FOTOMODELL lizzom ???

SKAL ikke si adressa til dem IHVERTFALL!!! HERREGUD!! skulle gjort som han FOTOGRAFEN sa fordi nå har både MAMMA og Bobby blitt misunnelig!! Ønske dem ikka hva som er BEST for meg lizzom!! Jeg nekte å høre på dem ihverfall. BLI aldri FOTOmodell hvis jeg skal høre på dem!!

HAN var jo kjempesnill og jeg fikk GOTTERI og han var skikkelig PROFF lizzom!!

Jippiii!!! Gler meg til TORSDAGEN!!

22 kommentarer:

  1. Du er så innbilsk!

    Tror du at du blir fotomodell eller? Blir gal av å lese den teite bloggen din og hvor dum du er i hodet................

    Kan du please legge ned bloggen din?

    Please.................

    Legg ned bloggen din...........

    Det er til ditt eget beste altså...... Lover at vi ikke skal le av deg om hvor dum du er hvis du legg ned bloggen din......... Please.....

    SvarSlett
  2. Pernille...du bør tenke deg om litt. Spør mamma eller Bobby om råd...ting er ikke alltid som det ser ut til...

    SvarSlett
  3. Pernille, Jeg tror du må sende Bobby avgårde ;)

    Av og til kan det være lurt å høre på gode råd ;)

    SvarSlett
  4. Fy faen hvor dum i hodet du er!

    Seriøst, har dem sjekka deg for hjerneskade?

    SvarSlett
  5. SLUTT å SKRIV at jeg er DUM i hodet!!!

    HERREGUD!! HVORfor er dere så EKKEL med meg lizzom ???!!?? Har jeg GJORT dere NOE eller??? HVORFOR kan DERE ikke være SNILL DA!! JEG blir lei meg og HAR lyst til å legge ned bloggen min!! MAMMA sa jeg kunne legge ned bloggen MIN fordi jeg ble SÅ lei meg av ALLE de sårende Kommentarene!! ER ikke ARTIG å blogge NÅR dere er SÅ stygg med MEG!!

    SvarSlett
  6. Dessverre er det virkelig fare for at unge jenter som leser hva noen av disse rosabloggeren skriver, går i en slik falle. Det eneste disse ungene jentene har som mål er å bli modeller og kjendiser, og derfor vil de gjøre alt for å oppnå denne drømmen og glemme alt av fornunft. Derfor mener jeg at noen av disse rosabloggene rett og slett er farlige for unge mennesker.

    SvarSlett
  7. Tror nok ikke "Pernille" skrive noe farlig her, da hun med kullsvart humor og stor porsjon sarkasme faktisk på sitt underlige vis advarer mot slike modelljegere :) For Guds skyld, les mellom linjene da folkens. Gotteri, Må ikke si det til noen og prøvebilder på hemmelig plass.

    Er dere så dumme at dere ikke skjønner at dette er parodi og sarkasme???

    SvarSlett
  8. Pernille er ei hore!

    Hore!

    Pernille selger seg for godis!

    Hore!

    SvarSlett
  9. @ kommentator 21:48, Pernille er vel ikke noen rosablogger, hva jeg mente var at hun med sin blogg advarer mot dette modell/kjendis hysteriet blant unge jenter. Jeg mente at de virkelige rosabloggerne er farlige for unge mennesker og sikkert ikke Pernille. Jeg forstår utmerket godt at Snille Pernille med sarkasme og ironi tar opp sammfunnsproblemer.

    SvarSlett
  10. Slutt å kall Pernille stygge ting! Dere som ikke liker bloggen kan la være å lese den! Pernille: Anmeld alle som kommer med grove og krenkende kommentarer...men du må tåle litt skitkasting, sånn er det bare når du skriver om ting mange har sterke meninger om og du ikke mener det samme som dem (...det vil blit veldig kjedelig å lese om). Men seriøst IKKE møt "fotografen". Du riskikerer å bli voldtatt og at det blir tatt krenkende bilder/film av deg som legges ut på vulgære nettsider...

    SvarSlett
  11. Send Bobby avgårde, så blogger du om hvordan det gikk i etterkant :D

    SvarSlett
  12. trur den fotografen er bare ute etter en ting... å avsløre hvordan pernille ser ut....

    SvarSlett
  13. det er kansje en slik papparazzi fotograf da?

    SvarSlett
  14. Det var nok en horejeger og han så vel fort at Pernille var billig og hjerneskadet nok til å bli lurt!

    SvarSlett
  15. Til 22:35, jeg visste ikke at det finnes hodejegere i Norge!

    SvarSlett
  16. Hehe.. jeg tviler ikke et sekund på at flere av kommentatorene her hadde vært dumme nok til å møtt denne "fotografen".

    .. og jeg slutter ikke å bli forundret over hvor hjernedøde mange av dere er.. skulle likt å vært flue på veggen den dagen det går opp for dere at Pernille har lurt dere trill rundt og hvor patetiske dere er.

    KlemmepåPernille!
    :)

    SvarSlett
  17. Hvis du er så dum at du møter han fotografen så fortjene du å bli drept!

    SvarSlett
  18. Og siden du er så dum at du kommenterer noe slikt fortjener du å ende opp i en rettsak.. Jeg følte faktisk jeg ble kvalm av det siste inlegget.. Takk for det anonyme tulling.

    Stå på Pernille <3

    SvarSlett
  19. Astrid: Please! Kommenter mere!

    SvarSlett
  20. "Falsk fotograf lokker jenter med modelljobb" kan man lese i varden.no i dag. Denne mannen gjorde det på facebook og ikke på bussholdeplassen, men slik blir det bare når alle fjortiser vil bli modeller, da kan disse syke typene bolter seg overalt.

    SvarSlett
  21. we wnig med deg der anonym... det er ikke bra.
    men takk til pernille som på sin litt underlige måte belyser dette problemet.

    SvarSlett
  22. Lav alder på dem som leser og kommenterer her? Det er da ganske tydelig at Pernille skriver med dyp ironi og sort humor?

    SvarSlett