onsdag 9. februar 2011

HÆÆÆ??? Hvorfor ble ikke jeg NOMINERT??

HERREGUD!!! DEM har laga BLOG awards og dem har IKKE nominert MEG!!! HVA skjer lizzom ??? Jeg har lizzom 30 000 fans og da synes jeg DEM skulla ha nominert meg lizzom... Dem HAR liksom gitt ho RAKEL NORTHUG pris og det er BARE fordi ho er KJæresten til han skiløperen lizzom...

MONGO awards blir det når dem lizzom ikke nominere andre folk og HVORFOR har dem ikke nominert VOE lizzom!! HÆÆ???

Stefaren min BOBBY si at dem ikke har nominert MEG fordi dem er RASISTER! FORDI jeg har en NEGERstefar så har dem FUNNET ut at dem ikke skal nominere meg lizzom!! DET ER HELT SKADD!!

JEG har blogga og fått masse oppmerksomhet og har VÆRT kritisk til at dem med RULLESTOL drar på vanlig PUB!! JEG har blogga om ALVORLIG SYKDOM og vært ærlig om TANTA mi som har DAUA!! MEN fikk jeg en NOMINASJON til BLOG AWARDS??? NEEEEIIIIIIII!!!!! Sykt ass

HERREGUD!!! BOBBY kjøpte en DILDO til mora mi på bursdagen hennes som SPØK DA! HÆÆÆ?? Tror du BURSDAGSGJESTENE ble sjokkskada eller ??? DEM flira og ble SJOKKA! når MOR mi sa at ho skulle BRUKE den så ble ALLE ihvertfall SJOKKSKADA og Bobby ble sjalu og sur lizzom... HAN ¨må forstå at HO ikke mente det da! DET er normalt å bruke DILDO men mora mi er Unormal, så skjønne lizzom ikke at ho kommer til å bruke den lizzom....

SE U!!!

13 kommentarer:

  1. Ja enig at du skulle vært nominert, fordi du er jo så klok! NOT!

    SvarSlett
  2. Er du idiot? Du har skrevet blogg i en måned kanskje, mens de som ble nominert er erfarne bloggere. Dessuten skriver de ikke dritt slik som deg. Rachel Nordtømme gir trengingstips og mange av de andre bloggerne kan ting om mote. Du skriver om halve familen din som dør og mobber folk som er annerledes. Du er ei dustekjerring som ikke fortjener livets rett som blogger.

    SvarSlett
  3. Ha ha! Leste innlegget ditt om rullstolen som ble stjålet. Staten har laga hvpu for de med rullestol som de bør gå på istedet for på pub! HA HA HA LOL!! Fantastisk bra :)

    Nå må jeg virkelig lese hva annet du har skrevet :)

    SvarSlett
  4. Haha, dette er hysterisk morsomt! Har ingen planer om å bite på trollinga, men måten du gjør det på er om ikke annet beundringsverdig effektiv :P Kjør på!

    SvarSlett
  5. Det var jævla rart..stå på:)

    SvarSlett
  6. Helt enig, du skulle blitt nominerte, men jeg er sikker på at det er sure Helene som forhindret det hele. Skaff deg en berømt kjæreste, en som har god glid på skiene er kanskje det beste, og da skal du se at du vinner neste år.

    SvarSlett
  7. Og hvis skiene hans glir fort nok, får du jobb som TV reporter.

    Heng på Pernille, blek håret blondt, litt botox i lippene, litt silikon i puppene og du blir toppblogger.

    SvarSlett
  8. Hei Pernille, er du i slekt med Ida Gylff?

    SvarSlett
  9. Helt enig med deg. Dette er den eneste bloggen jeg gidder å lese. Det i seg selv burde være god nok grunn til å vinne Mongoloid Awards. (Det heter ikke mongo, skjerpings.)

    SvarSlett
  10. det burde være en pris for MOT bloggere...nei jeg mente ike MOTE men MOT.. pernille burde fått den samt årets nykommer og årets råeste blogger..

    SvarSlett
  11. jeg ville stemt på deg ass, fy faen for noen drittsekker, bare fordi stefaren din er neger så skal jo ikke det gå ut over deg, det holder vell lenge med at han faktisk er svart.

    SvarSlett
  12. Har vanskelig for å tro at du har 30.000 fans ass. I så fall må det være 30.000 hjernedøde fjortiser, "like yourself". H.A.N.D, du kommer ingen vei med denne såkalte blogginga di.

    SvarSlett
  13. Åjoda, er det noen som kommer noen vei er det Pernille!

    Signerer Uralque: Pernille som årets råeste blogger!

    SvarSlett