onsdag 16. februar 2011

Herregud!! Den var jo STEKT!!!

HERREGUD!!! Noen har laga kake med SÆD inni!! Det er avisa som skriv det så da er det sant! Les her!

Skjønne lizzom ikke at folk blir SJOKKskada av det lizzom!! kaka var jo STEKT! Ok det er kanskje DUMT hvis dem ikke hadde stekt KAKA da men DOKTOREN har sagt til AVISA at det ikke er FARLIG å spise kake med SÆD når den er STEKT! Dette var jo bare en SPØK lizzom og da TRENG ikke folk bli så hårsår OVER en slik spøk lizzom!!!!

Dessuten så har jeg lest om folk som faktisk drikk SÆD rett fra kilden lizzom.. og det helt FRIVILLIG!!

Så hva er problemet med stekt SÆD lizzom ??? Folk er så hårsår og tåle ikke en spøk IDAG!! Sykt ass!

147 kommentarer:

  1. Å, var den stekt sier du! Er du fullstendig idiot eller? Du må da skjønne at dette ikke er noen morsom spøk og at dette bare er kvalmt av de som gjorde dette?

    SvarSlett
  2. Dette er ikke en spøk kjære blogger. Hvis du mener dette er humor, så har du store problemer.

    SvarSlett
  3. HA HA HA HA! Dagens beste ;)

    SvarSlett
  4. Du må seriøst være fuckings retard, selvom kaka er stekt er fortsatt sperm inni der. Skulle noen lage kake til deg med sperm i å sagt den var stekt, det er trygt, så hadde du bare mævla innpå? Du er ikke tilfedigvis en fjortisfaen på 14 år med Linnie Meister stemme? Skulle ikke forundre meg et sekund.

    SvarSlett
  5. hehe! gutta boys ønsker sterkt at dama skal svelge spermen men når de får litt selv i ei kake så er det helt grusomt, på linje med overgrep..idioter^^

    SvarSlett
  6. Wow, dette var et utrolig dårlig skrevet innlegg. I tillegg til at språket ditt er latterlig og at du bruker ordet "lizzom" i nesten hver setning, så aner du jo faktisk ikke hva du snakker om. Ja, kaken var stekt! Hva har det å si? Det er fortsatt utrolig ekkelt for de som faktisk har spist dette. Selvfølgelig hadde det vært verre om det var noe smittefare, men det er fortsatt ekstremt kvalmende å få vite at det var sæd i kaken du spiste. Tenk deg om neste gang før du skriver et innlegg er du grei.

    SvarSlett
  7. Pernille er ikke snill, men et TROLL. IKKE mat trollet med kommentarer...

    SvarSlett
  8. Kaka var stekt, men det var ikke tilfellet for melisglassuren på toppen.

    SvarSlett
  9. Hehe, til anonym, tror du dette er et seriøst innlegg? I såfall tar du nok feil. Sperm er digg <3<3<3

    SvarSlett
  10. Du må være den tetteste blogger av alle!!! Superidiot!!! Hele bloggen din er bare søppel. Tankene dine er søppel!!!

    SvarSlett
  11. Yes! Her tråkker du virkelig over streken Pernille og endelig har jeg noe å ta deg på. Jeg skal sørge for at dette innlegget blir anmeldt til blogglisten slik at de stenger deg ute for godt denne gangen. Det du skriver nå er så sykt og upassende at jeg finner ikke ord.

    En samlet bloggbransje hater bloggen din og du er en skam for alle som tar blogginga seriøst!

    SvarSlett
  12. Jeg forstår ikke at slike folk som Helen lar seg fare opp over et lite ubetydelig blogginnlegg som dette. Har folk virkelig ikke andre ting å bruke sin energi på?

    SvarSlett
  13. Anbefaler alle å sende en klagemail til:

    blogglisten@nettavisen.no

    Klag på dette innlegget slik at Pernille blir utestengt fra blogglisten for alltid! Hun er en skam for hele den seriøse bloggbransjen!

    SvarSlett
  14. DEN VAR STEKT?? Er du helt tilbakestående?
    Så jeg kan putte snørr, slim fra kroppen, mensen og sæd i kaka så lenge den blir godt stekt? Hva med på restauranten feks, når du og kjæresten spiser ute. Sitter dere å ler når dere får hår, et stk negl eller noe annet i den retten dere bestiller?

    Jeg hadde fått med meg et par stk og banket de helseløse hadde jeg vært en av dem som spiste av denne kaka. Forbanna "sods".

    SvarSlett
  15. La oss lage en kake til Pernille med sæd inni :D Hu har tydligvis ikke noe i mot det :D

    SvarSlett
  16. Skandaleblogg!

    Du må være det sykeste mennesket. Jeg støtter Helene og skal sende klage til blogglisten slik at du blir utestengt jævla hore drittkjerring!

    SvarSlett
  17. Jeg håper innlegget er skrevet på kødd....

    SvarSlett
  18. Lol! nå har du terga på deg den "seriøse bloggbransjen" igjen :) Fantastisk morsomt :)

    Stå på Pernille! Endelig ei som har forstått å lage en morsom og underholdende blogg :)

    SvarSlett
  19. Pernille er dum. Det er ingenting mer å si om den saken.

    SvarSlett
  20. HAHAHAHA, dette er det verste jeg noensinne har lest!! Folk burde ikke bli så HÅRSÅR hvis de får kake med hovedingrediens SÆD? En ting er at kaken er stekt og da ikke er en faktor for LIVSTRUENDE sykdom eller traumatiske lidelser som følge, men alvorlig talt!! Det er jo virkelig ikke snakk om at de som har spist kaken skal saksøke vedkommende for at dette er GIFTIG! Det er snakk om hvor avskyelig og groteske folk kan bli, og jeg skal love deg at hvis jeg hadde fått et stykke hadde jeg spydd de rett i trynet og lugget av de ALT håret. Hårsår liksom. Pass munenn din!

    SvarSlett
  21. Fy faen Pernille! Hva er problemet ditt?

    Du må ikke gå irundt og tro eller innbille folk at dette er en morsom spøk? Dette er kvalmt og det er jævlig stygt gjort av det å bagatellisere dette!

    SvarSlett
  22. Beste bloggen ever :)))))))))))

    LOL!

    Til dere som snakka om den seriøse bloggbransjen! HA HA HA HA HA HA HA!!!

    SvarSlett
  23. Dette var en ondskapsfull spøk og jeg synes du tråkker langt over grensen med dette innlegget ditt pernille. Dette er ikke en spøk slik som du prøver å fremstille det, men det var noe direkte ondskapsfullt!

    Støtter du ondskap eller?

    SvarSlett
  24. http://fondosdibujosanimados.com.es/images/wallpapers/obvious-troll-is-obvious-995355.jpeg

    SvarSlett
  25. Håper pernille politianmelder alle som har skrevet ting som "jævla hore drittkjerring" :)

    skal vi se hvor morsomt det faktisk er å hakke på andre mens man sitter der bak pc'skjermen sin og føler seg stor :D

    Det var en spøk, ja. De gikk litt langt, ja. Om pernille synes dette er morsomt, javell bra du tørr å si det : D

    Stå på :D

    SvarSlett
  26. herregud den var stekt? Da er det ok (kvalmt) kansje en fetihs du har for stekt sperm..
    håper helene greier og få deg utestengt fra blogging..

    SvarSlett
  27. Hehehe....du er så utrolig bra, Pernille!

    Og kan ikke du bruke energien din på noe bedre, Helene..fatter ikke hvorfor du har såå problemer med denne bloggen..Pernille har like stor rett som alle andre til å skrive blogger...sikker på at det er flere som leser denne bloggen enn din.. kanskje det som er så ille for deg?? du får det ikke til??
    Slutt med demonstrasjonene, slutt å les bloggen til Pernille og bruk heller tiden på deg selv og "bloggbransjen" som du er såå opphengt i!!!

    SvarSlett
  28. Skjønner ikke at folk er så dum i hodet og jubler over det Pernille skriver. Det betyr at dere er lik dum i hodet som Pernille.

    Skriv til blogglisten slik som Helene anbefaler fordi hun har helt rett! Pernille må utestenges fra bloggsamfunnet straks!

    SvarSlett
  29. Nå har jeg sendt nok en ny mail til blogglisten@nettavisen.no og anbefaler alle å gjøre det samme! Håper de stenger deg ute for godt den gangen her Pernille. Du skriver så mye dumt at det faktisk er til ditt eget beste!

    SvarSlett
  30. Ha ha LOL! For en artig blogg. Takk for dagens beste og herligste latter Pernille! Stå på! Du har en egen evne til å lokke frem sinnet i folk :D

    Dette er så utrolig morsomt. Helene: Gå og legg deg!

    SvarSlett
  31. Har du noensinne vært på internett før, Helene?

    SvarSlett
  32. Jævla drittblogg. Du er fullstendig idiot pernille hvis du mener seriøst at dette var en morsom spøk! Dette er bare kvalmt!

    SvarSlett
  33. Ok, så kaka var stekt, så da blir dette plutselig en morsom spøk? Hva er din IQ Pernille? Jeg er ihvertfall sikker på at du ikke er medlem av mensa.

    SvarSlett
  34. HVORFOR bruker du STORE ord HELE tiden?

    SvarSlett
  35. Elsker bloggen din Pernille!

    Ikke bry deg om disse sure kommentarene;-)

    SvarSlett
  36. Dette må være den værste posten jeg har lest, umulig å ta deg seriøs. LIZZOM

    SvarSlett
  37. du vet lizzom da lissom som lissom sa lizzom. Og ha lizzom kan lizzom ikke lizzom få lizzom nok av lizzom. Ikke lizzom sant lizzom??? Mvh Lizzom

    SvarSlett
  38. Ja, HVORFOR bruker du STORE bokstaver HEEELE tiden? Lizzom, sykt ass, lizzom, lizzom.

    SvarSlett
  39. Hadde mitt barn spist av den kaka hadde jeg sørga for at de tre guttene hadde fått straff så det svidde garantert!!
    ser at helsesøster sier det ikke er noen fare..
    kaka stekt? Brownies kae er vel den kaka som er dårligst stekt av alle!
    er alle de tre guttene testet for seksuelt overførbare sjukdommer?

    SvarSlett
  40. HAHAHHAHA.
    Skrive noe sjokkerende, økt trafikk.
    Reklamepeng. *Caachiing*

    SvarSlett
  41. giles muhame fan club

    SvarSlett
  42. "HAHAHHAHA.
    Skrive noe sjokkerende, økt trafikk.
    Reklamepeng. *Caachiing"

    Det er nettopp det som er bra med bloggen til pernille og det er at det ikke er reklame på bloggen. Det er kun den "seriøse" bloggbransjen til Helene som har reklame på bloggen sin.

    Nydelig blogg! Stå på Pernille ;))))

    SvarSlett
  43. Syns ikke det er noen grunn til å klage på pernille, jeg har lest langt verre ting fra andre blogger som sikkert kunne vært fint å anmelde, men ikke noe sånt som dette. En av dere dreiv å snakka om negler og hår, det er jo ikke det det er snakk om, vi prater om en væske, du kjenner en negl og et hår, men sæd er en veske man ikke merker om man spiser. Det man ikke vet har man ikke vondt av, vedder på at Brownieskaka var veldig god jeg, trur ikke det ville vært noen som helst smak av sæd eller hva annet som kunne ha vært oppi. Så dette er det bare å lese med god samvittighet, og bare le av det med godt hjerte. Jeg skal vedde på at "Helen" som har kommentert her bare er sjalu på bloggen din Pernille, stå på! <3

    SvarSlett
  44. Jada! Kaka var stekt så da er det en morsom spøk!

    NOT!

    Pernille, hold disse teite meningene dine for deg selv. Du fremstår bare dum og smakløs!

    SvarSlett
  45. De som spiste kaka burde bli straffa!

    Jævla kannibaler!!

    SvarSlett
  46. Du må ikke lage en bagatell av denne spøken Pernille. Fy skam!

    SvarSlett
  47. Hehe, jævlig bra ! :-D

    SvarSlett
  48. Stekt sædkake er morsom spøk ja:)

    Ha ha!

    SvarSlett
  49. Helene sa...

    Klag på dette innlegget slik at Pernille blir utestengt fra blogglisten for alltid! Hun er en skam for hele den seriøse bloggbransjen!

    ------------------------------------------------------

    Du sa det... "Seriøs bloggbransje"..? Du mener altså sminkepusherne?

    SvarSlett
  50. sæd på en måte lizzom ass... hva ved du om sæd montro ?? har du fått mensen ennå

    SvarSlett
  51. troll obvious? itj bruk tid på å comment her.. bare gir oppmerksomheta han/hun søke...

    SvarSlett
  52. Vil gjerne vite hva den "seriøse bloggbransjen" er?
    Hahahaha, du skriver om det fantastiske livet ditt og tankene dine og kaller det for en seriøs bransje? Det må være det dummeste jeg noen gang har hørt. Se å få deg et virkelig liv, Helene..

    SvarSlett
  53. Du kan få litt sæd rett fra kilden min og Pernille

    SvarSlett
  54. Dette er det verste jeg har lest noen gang ! haha så patetisk ! du er sikkert ikke mer en 13år å du har null peiling på hva du snakker om :)
    mn vis du legger andressen din ut her så vil du sikkert få mange sperm fulte kaker å muffins i posten :) du hadde jo ikke noe i mot det allikevell så :)

    SvarSlett
  55. Pernille... du er grunnen til at valper dør... din stupiditet danner kreftceller i små barn og din totale mangel på intellekt dreper selunger... vennligst drikk arsenikk å dø i en grøft

    SvarSlett
  56. Jeg går på skolen, og de mente det som en fleip. De har litt syk humor.

    SvarSlett
  57. HAHAHAHAHA!!!
    Ler så jeg griner
    Konge Blogg!

    SvarSlett
  58. Jippi, nå fikk jeg svar fra blogglisten og de skrev at de skulle vurdere saken. Leser de innlegget ditt så skjønner de fort at du må fjernes fra blogglisten for godt!

    Jeg blir meget forundret hvis det ikke skjer fordi du skader seriøs blogging i Norge når du er så blåst i hodet som du er.

    SvarSlett
  59. Dere er faen meg dumme, bloggeren troller dritten ut av dere.



    Gå å legg dere.

    SvarSlett
  60. Jeg har funnet ut at Pernille må være Norges dummeste menneske! Ja nå har jeg lest så mye av den bloggen at jeg ikke er i tvil!

    Pernille, du er bare ei dom jævla fittekjerring og du kan like godt legge ned den drittbloggen din. Det er ingen som liker deg! De bare ler av deg at du er så dum i hodet og ikke skjønner noe som helst!

    SvarSlett
  61. Dere kan si hva dere vil om denne bloggen, men har dere sett all dritten som linker bloggen sin på VG? Dette er faktisk første gang jeg fant en blogg med mening i, da dette bare er ustyrtelig morsomt ;))) Lenge siden jeg har fått meg en så god latter ;)))

    SvarSlett
  62. 1. 90% av bloggene som fins der ute kan neppe kalles en del av den "seriøse bloggbransjen". Jeg velger å anta at Helene refererer til moteblogger, mammablogger og "herregud, jeg har det så vanskelig"-blogger, og ikke Jonas Gahr Støres blogg. De førstnevnte vil jeg påstå at på ingen måte er del av noen "bransje", og hvertfall ingen seriøs en. Det er folk med ekstra fritid som pumper unyttig informasjon ut på nettet. Litt som kommentarene her på denne siden, inkludert min egen. Jeg skal på ingen måte påstå at det jeg skriver her er en del av "den seriøse kommentarbransjen".

    2. Dette er obviously en køddeblogg, og det er rimelig artig å se hvor mange som faktisk går på limpinnen og lar seg provosere. Gratulerer med dagen.

    3. Skal du melde meg inn til bloggpolitiet nå? OH NOEZ!

    SvarSlett
  63. Nytt flott innlegg fra deg Pernille :-)

    Dette blir nok en klassiker på høyde med det innlegget om ho kvisete dama som kunne jobbe på lager, ho tanta de som døde og gjennopplivingen av utstoppa dyr :-)

    Personlig så har jeg blitt avhengig av denne verdenen du har greid å skape på denne utrolig morsomme bloggen din :-)

    SvarSlett
  64. Kom dere ut og lek i snøen istedet a drittunger.

    SvarSlett
  65. Ikke stekt? det er da ingenting med saken og gjøre om den er stekt eller ikke!
    det er drit ekkelt og blir kvalm av bare tanken.
    Tror ikke du hadde hatt samme synspunkt på denne saken vis det var du som hadde spist kaka!;-)

    SvarSlett
  66. Hahahaha, jeg ler meg skakk av Helenes kommentarer her. Kom deg til Kina du jenta, der har de sensur. I Norge er det derimot lovlig å spøke med ting. OG: det er lov å teste grenser.

    SvarSlett
  67. hadde det vært no krutt i disse elevene hadde de snudd ræva til også, dt hadde jo ikke syntes i brownies , men ellers et helt ok påfunn

    SvarSlett
  68. Du må virkelig være DUM, Pernille. Samme til dere som støtter henne. "lest om folk som tar det rett fra kilden.. frivillig.." .. er du 10 år du da? jævla drittunge.

    SvarSlett
  69. Du som ler av deg skakk av Helenes kommentarer, skal jeg komme til deg i natt mens du sover og onanere deg i ansiktet..(bare å si dt er drøyt) siden vi tester grenser her i landet.. :S du må være hjerneskada

    SvarSlett
  70. Til de som spiste sædkaken: PWND!!!!111!

    Ser man positivt på det fikk de jo bare i seg ekstra proteiner.

    SvarSlett
  71. Makan til mange usaklige, ondskapsfulle og ulovlige kommentarer her. Ja, posten bloggeren skrev er jeg veldig uenig i, jeg finner det ekkelt. Men, det er da ikke nødvendig å kalle folk hore fordeom? Selger hun sex ved å si at kaka bare var en spøk? Nei. Lær dere betydningen av ordene før dere skriver dem. Hun har lov til å ytre det hun vil, og det er lov å kommentere. Men slik det er blitt kommentert nå, er helt unacceptable.

    Til Helene; send meg bloggadressen din, fordi jeg vil svært gjerne rapportere deg for overtramp, sjikane og trakassering. Du i bloggbransjen burde selv vite hvor vondt det er å få slike kommentarer. Skam deg.

    SvarSlett
  72. greit det ikke er din feil at du er tilbakestående eller bare fryktelig fryketlig lite smart, men du kan ikke forvente å ikke høre det når du kommer med så idiotiske påstander som du gjør her.. Er du virkelig så dum at du syns det er greit ¨å spise en gjeng med gutters sæd fordi den er stekt? da er du ikke bare dum, men rett og slett EKKEL!
    Men, hvis det er noen gutter der ute som vil gjøre liknende "stunt" er tydeligvis pernille her mer enn villig til å svelge og spise kaka deres.... ekling :s

    SvarSlett
  73. Hvis der er lov til å ytre seg som du si, så må vi få lov til å si hva vi mener om ho som blogger da!

    Pernille du er ei dum drittkjerring og ei jævla hore! Håper du dør!! Håper du blir påkjørt av en bil og dør tvert, fordi det er ingen som liker deg og jeg er sikker på at ingen i hele verden liker deg jælva hore og jævla fitte! Verden er best tjent med at du dør!

    SvarSlett
  74. eru sugen på lem helene?

    SvarSlett
  75. "De som spiste kaka burde bli straffa!

    Jævla kannibaler!!"

    "eru sugen på lem helene?"

    *giggles*
    Er dere totalt hjernedøde ell? Det er jo tydelig en køddeblogg, og den personen som laga den er faen genial som lurte alle dere andre.
    Genial blogg!
    Helene: Seriøs bloggbransje? Virkelig?

    SvarSlett
  76. Man kødder rett og slett ikke med slikt og Pernille har bevist gang på gang at hun er hjernedød. Jeg har en mistanke om at hun ble skada da mora gikk gravid med henne fordi mora er tydeligvis en som er alkoholiker!

    Nei Pernille er det dummeste vesenet på denne planeten og hun savner vel det å bli elsket. Problemet er at jeg tipper de fleste avskyr henne og hadde nok ikke savna henne om ho forsvant fra jordas overflate!

    SvarSlett
  77. Er man genial når man lager en SLIK spøk.. som ikke har mening eller er morsom.. tulling

    SvarSlett
  78. På tide å lage en hatgruppe mot Pernille på facebook folkz! Snille Pernille=Slemme Pernille!

    Jævla Hore! Dø!

    SvarSlett
  79. Beste bloggen ever!!!

    HA HA HA! Lenge siden jeg har ledd så godt! Jeg tørker tårer fortsatt. Hvorfor har jeg ikke funnet denne bloggen før?

    Love it! Takk !!!!!!!!

    SvarSlett
  80. Haha, hvor gammel er du da lille venn?
    SELFØLGELIG reagerer folk på dette! Det er jo helt sykt at man kan gjøre dette! Hadde du likt om noen gav deg en muffins hvor vannet var byttet ut med spytt? Tror ikke det om den hadde vert aldri så mye stekt.
    Jaja, ha en fin dag videre, kjære deg! Kanskje ta deg et browniestykke!

    SvarSlett
  81. Og alt er ike nødvendigvis sant hvis avisa skriver det, din dumme ape

    SvarSlett
  82. Å herregud å jævla dum går det ann og bli!!!! SATAN blir jævla provosert av sånne dumme folk se deg jævla kjerring.........

    SvarSlett
  83. Å påtvinge noen sæd er å regne som en seksuell handling, noe som per definisjon er voldtekt. Avskummet fortjener noen måneder bak murene.

    SvarSlett
  84. Å kalle noen drittkjærring på bakgrunn av et innlegg bør dere holde dere for god til. Men enig i at dette var et lite gjennomtenkt blogginnlegg.

    SvarSlett
  85. Jeg digger denne bloggen sinnsykt mye ;)))

    Endelig en blogg med mening... Og de kommentarene da ;))))) Fabelaktig!

    Stå på Pernille!

    SvarSlett
  86. TROLLED!"

    og btw helene eller w/e; stikk å heng deg din møkkete hurpe. bloggbransjen? Pft..

    SvarSlett
  87. Haha, bloggbransje? Blogging er noe bare de som ikke får seg noen ordentlig jobb driver med.

    SvarSlett
  88. Til alle som kommer med ulike typer trusler, Dette er straffbart i Norge og innebærer høye bøter.
    Uansett hvor mye dere misliker dette så slår dere dere selv i ansiktet ved å komme med trusler.

    SvarSlett
  89. Jeg digger deg Pernille! Og Helene: jeg skjønner at du vil kalle Pernille for et troll. Det er et misbruk av ordet. Ironi og sarkasme er ikke det samme som trolling. Et lite hint: Pernille sier det motsatte av det hun mener for å få de som faktisk har disse meningene til å se patetisk latterlige ut.
    Og om du ikke har sans for denne typen humor bør du kanskje holde deg unna denne bloggen?
    Eller prøve å forstå at dette bare er tull.
    Og jeg har stor glede av dette tullet.
    Forresten, hvor er bloggen din hen?

    SvarSlett
  90. Tror noen har hatt sæd i hjernen din, uttalelsen din er jo helt sprø! De som ble "servert" sæden visste ikke noe om dette, så noe vrøvl om frivilighet kan du bare legge fra deg. Er det sånne blogg innlegg du driver med kan du legge fra deg bloggen også. Veldig unødvendig og respektløst ovenfor ofrene!

    SvarSlett
  91. "Haha, bloggbransje? Blogging er noe bare de som ikke får seg noen ordentlig jobb driver med."

    Hvordan kan noen få dette til å bli trusler?

    SvarSlett
  92. jeg skal onanere i maten din, så får du fortelle meg hvor godt smaker
    ..

    SvarSlett
  93. Elsker deg Pernille ;)

    U made my day! Again!

    SvarSlett
  94. Kongebra! Kjør på! Jeg er forundret over hvor mange det er som ikke forstår ironi og parodi!

    SvarSlett
  95. Til dere anonyme. Lett å være tøff og drive med drittslenging da. Men dere hadde ikke tort å si sånt hvis dere hadde stått frem med fullt navn. Dere er patetiske idioter!

    SvarSlett
  96. men jeg lagde ei kake jeg bæsja inni.!! men,herregud,den var jo stekt..!

    SvarSlett
  97. Til dere som prøver å henge ut Helene som kanskje er den mest fornuftige som kommenterer her inne, så prøver hun bare å få stengt av denne skandalebloggen. Hvorfor tror dere det? Fordi Pernille gir seriøse bloggere et dårlig rykte når hun holder på sånn som det her. Hun har meninger som nesten beviser at hun er miljøskada eller noe.

    SvarSlett
  98. Det er du som beviser at du ikke har humor.
    Og la oss for et øyeblikk godta din tanke om at dette er seriøst (noe det ikke er):
    Så lenge man ikke bryter norsk lov finnes det ingen grunn til å stenge noen som helst blogg på grunnlag av å være meningsmotstander. Hva slags samfunn ville man hatt om man kunne tie alle dem man var uenige med?

    SvarSlett
  99. Pepsi er best. Coca Cola er bare sukkervann i forhold.

    SvarSlett
  100. LOL. Hvor gammel er du egentlig? Du oppfører deg som en patetisk femåring. LOL igjen. Og haha.

    SvarSlett
  101. Herregud!! Den var jo STEKT!!!

    Hei igjen Pernille.

    Syntes å huske navnet ditt, var det ikke du som på ungdomsskolen sugde oss gutta bak røyke brakka, kan sterkt huske at dette var du flink og glad i, derfor så er nok meningen din i denne omtalen lite sterk når du kommenterer "Herregud!! Den var jo STEKT!!!"

    Ellers takk for de mange avsugningene jeg fikk av deg.
    Skal hilse fra de andre gutta, vi hadde mange positive erfaringer med deg ja........

    SvarSlett
  102. Dette er Norges mest geniale blogg og dem som ikke skjønner det er trange i nøtta :)

    Pernille, denne bloggen er bare så utrolig bra og jeg ler hver gang du skriver noe. Fantastisk og det er helt utrolig at folk ikke skjønner hva slags genialitet som ligger bak denne bloggen.

    SvarSlett
  103. Jeg er også helt målløs over kommentarene her. Jeg føler meg som en intelligent liten apekatt når jeg er her:)

    SvarSlett
  104. Genial blogg?

    Dama er jo helt sprengt! Finnes det noe dummere menneske enn denne Pernille? Neppe.

    Jævla drittkjerring og hore som ikke skjønner hvor idiot hun er. Skrive slike meninger og si at disse kakene er bare en uskyldig spøk er direkte smakløst! Fittekjerring! Gå og heng deg, fordi ingen kommer til å bry seg likevel!

    SvarSlett
  105. Dør du imorgen Pernille, så kommer ingen til å savne deg! Tror det blir jubel og dansing på grava di!

    SvarSlett
  106. Når jeg leser kommentarene er det utrolig hvor mange tapere det er der ute. Idioter!

    SvarSlett
  107. Så mange ondskapsfulle folk som kommenterer her. Dere bør bli straffet og dømt for mobbinga deres.

    SvarSlett
  108. Å servere folk kake med sæd er ikke morsomt pernille og helt sykt at du bagatelliserer dette. Du burde virkelig skamme deg. Når du er så dum i hodet så bør du ikke skrive blogg. Fy faen så provoserende.

    SvarSlett
  109. Alle dere som skriver stygge kommentarer her er syke i hodet og burde utestenges fra internett. Dere er noen jævla fittehorer og tapere.

    SvarSlett
  110. Når du ser Pernilles fine norsk skrivingen så kan vi med sikre bevis se at hun er av den lavtstående ikke intelligente ungdommen som stort sett ikke bryr 5 øre om å prøve å viderepraktisere norsk rettskriving.
    (med untak av mange andre som er flinke)

    Kjøzz deg i razzen for et språk du praktiserer, kom tilbake om 10 år så skal vi lese igjenom dagboken din så skal vi se om hvem som skammer seg mest.
    Regner med at du skriver tilsvarende i dagboken din også?.


    Ps. godt du at du selv ikke betaler for skolegangen din, ellers så hadde du hatt stor grunn til å få pengene refundert.

    Men det er jeg og mange andre skattebetalere som må betale for din elendige rettskriving og mest sannsynlig en fremtid som NAV klient da det ikke er mange som vil ha en som ikke kan skrive bra norsk.

    Nei, tror du må gå ungdomskolen eller kanskje barneskolen på nytt igjen.

    SvarSlett
  111. Hallo? Pernille skriver dette på tull! Kan dere ikke skjønne det? Det er ikke seriøst.
    Hun sier det motsatte av det hun mener for å vise hvor dumt det er å ha sånne meninger.

    SvarSlett
  112. 'Å påtvinge noen sæd er å regne som en seksuell handling, noe som per definisjon er voldtekt. Avskummet fortjener noen måneder bak murene. '

    *Kremt* Personene ble ikke PÅTVINGET, de spiste det frivillig(Men de visste ikke at det var sæd i det, så det gjør det SLEMT), men selvfølgelig synes jeg at det er teit av dem å gi bort de kakene, for å si det sånn, håper ikke at det var noen nære, tviler de var dum nok til å gjøre det, men jeg ville ALDRI tatt i mot noen slags brownies fra fremmede, spesial eller sæd brownies, NEITAKK.

    Sick teit av de guttene, og ikke mobb Pernille, hun kan vell ha sine meninger, selv om ikke alle(innkludert meg) synes det er teit og rar?

    SvarSlett
  113. Denne bloggen er noe av de beste bloggene jeg noen gang har lest ;)))) Vanvittig bra!

    Stå på Pernille - Du er Norges nye bloggener i mine øyne!

    SvarSlett
  114. Mora til Pernille drakk når hun gikk gravid med Pernille! Hele denne bloggen er et bevis på det. Pernille er stokk dum!

    Pernilles hode er full av luft og ingen hjerneceller! Pernille er hjerneskadet. Helt sikkert! Tror at Pernille har ingen venner og at alle bare hater henne.

    SvarSlett
  115. Dere må da forstå hvorfor Pernille synes denne spøken var morsom. Hun har jo en stefar fra Kenya og noe forteller meg at dette er vanlig humor der nede.

    Klart man blir skadet i hodet når man bor sammen med noe slikt.

    Pernille er ei stupdum lita drittkjerring!

    SvarSlett
  116. "Mirra sa...

    DEN VAR STEKT?? Er du helt tilbakestående?
    Så jeg kan putte snørr, slim fra kroppen, mensen og sæd i kaka så lenge den blir godt stekt? Hva med på restauranten feks, når du og kjæresten spiser ute. Sitter dere å ler når dere får hår, et stk negl eller noe annet i den retten dere bestiller?."

    Poenget er at guttene gjorde dette sannsynligvis for å være morsomme. Men da de fortalte hva som egentlig var i kaken, ble det plutselig ikke så morsomt lenger. Guttene tenkte ikke i lengden. Kan også ha noe med alderen å gjøre, guttene er jo bare 15 år gamle!
    De forsto ikke hva de egentlig gjorde, men tro meg. Nå har de virkelig lært, og kommer ALDRI til å gjøre noe lignende igjen. Man lærer av sine feil.

    Selvfølgelig er det kjempe ekkelt og ikke noe jeg kunne tenkt å spise. Men hadde ingen sagt noe, hadde jeg heller ikke dødd av det.

    Gutter elsker at jentene svelger spermet deres, men hvis de får litt i seg i en kake blir det plutselig krise.

    Dine sammenligninger er helt på trynet. At du kan sammenligne sperm med ting som negler og mensen er jo helt sykt.

    Sperm er noe både jenter og gutter får frivillig i seg ved oralsex. Sæd er faktisk bevist bra for huden. Den gir fuktighet, glød, og den kan til og med sette ned aldringsprosessen.

    Sperm inneholder en antioksidant med navn Spermine. Dette er en antioksidant som er 25-30 ganger mer effektiv enn vitamin E, som også er en naturlig antioksidant.
    Jenter/gutter kan altså med god grunn svelge sperm uten å føle det er en ekkel greie man kun gjør for å tilfredsstille gutten(dette er da ikke et allment syn).

    Dette er en uskyldig handling fra noen ungdommer. Ung og dom er det man er i denne alderen, og at dette er blitt en landsdekket sak i avisene må jeg bare le av..

    SvarSlett
  117. Så tok noen frem rasekortet også ser jeg. Pernille er dum fordi hun har en stefar fra Kenya?? Skammelig uttalelse.

    Det som er det morsomme er at du samtidig fremstiller Pernille som den dumme, mens du er den kloke. Klok og rasist da kanskje?

    Nei, denne bloggen er genial og oppgående folk er i stand til å se det geniale ved denne bloggen. Så enkelt er det med den saken.

    SvarSlett
  118. Anonym sa...
    ''Hvis der er lov til å ytre seg som du si, så må vi få lov til å si hva vi mener om ho som blogger da!

    Pernille du er ei dum drittkjerring og ei jævla hore! Håper du dør!! Håper du blir påkjørt av en bil og dør tvert, fordi det er ingen som liker deg og jeg er sikker på at ingen i hele verden liker deg jælva hore og jævla fitte! Verden er best tjent med at du dør!''

    Nå må du til helvete se å hente deg inn. Det du sier her er så latterlig. Ja, ytringsfrihet ja. Det er selvfølgelig lov å si at bloggen suger, er teit whatever. Men å gå til PERSONANGREP og kalle folk for HORE, slik du gjør her er ikke riktig. Det er mobbing, sjikane og hetsing. Det er altså ulovlig, og kan politianmeldes. Med et par klikk kan jeg finne ut ip-adressen din, og vips, sende det du har skrevet til foreldre, politi, skole og alt jeg ønsker. For det du gjør er ulovlig. Så skjerp dere.

    Så, innpå dette med at hun er en hore. Han hun mottatt penger for sex ved å skrive dette innlegget? NEI. Altså, hent dere inn.

    Helene, bloggadressen din takk?

    SvarSlett
  119. Utrolig morsomt at mange her prøver å fremstille Pernille som den dumme :)

    Pernille er vel den som faktisk greier å lokke frem de dummeste av de dumme med å skrive dette innlegget :) Det forteller kommentarene oss. Når de reagerer med ord som Hore, Drittkjerring og håper du dør, så har vel Pernille på en genial måte fortalt oss alle hvem som er de dumme egentlig :) I rest my case!

    SvarSlett
  120. Så det er greit at pernille får skrive slik dritt mener du? Du tar nok feil. Pernille er tilbakestående og det kan denne bloggen fortelle oss. Meningene hennes er preget av at hun mangler IQ, men også EQ!

    SvarSlett
  121. Er det ingen her som vet at hele bloggen bare er tull?

    DON'T FEED THE TROLLS

    SvarSlett
  122. Pernille,

    Så du hadde synes det var morsomt hvis noen serverte deg en kake som inneholdt sæd? Jeg tror ikke det og jeg tror du ville ha reagert. Derfor må du ikke skrive sånn. Jeg er enig i at det blir stygt å kalle deg for hore og alt det der, men du ber på en måte om det når du skriver så lite gjennomtenkt som du gjør. Jeg antar at du kanskje er for ung til å forstå og forhåpentligvis så får du et annet syn på ting når du blir eldre.

    Til dere som skriver stygge kommentarer,

    Skjer dere. Voks opp. Dette er mobbing mye av det som skrives her og det mest horrible er at dere skriver at bloggeren gjerne kan dø. Dette blir bare trist.

    SvarSlett
  123. Dette er ikke trolling. Å kalle ironi, sarkasme og parodi for trolling kan sammenlignes med å kalle en spade for et mordvåpen.

    SvarSlett
  124. Enig med personen over her!

    Dette er ironi, parodi og sarkasme på sitt beste. Jeg er imponert hvor godt denne Pernille får dette til ;)

    Dette er genialt. Jeg har lest en del rosabloggere og det gjorde jeg etter å ha lest Pernille sin blogg først. Da er det også mye lettere å forstå hvilken herlig parodi på rosabloggerne dette er.

    Ja, Pernille treffer meget bra. Da regner jeg med at det dukker opp en del misunnelig folk som er rasende. De er ikke rasende over at Pernille skriver provoserende, men fordi hun gjør dette så sinnsykt godt.

    Det er ikke mange som kan kunsten å provosere, men Pernille har bevist at dette er en kunst hun behersker meget godt. Oppegående mennesker ser dette fort og jeg tror det er flere enn meg som elsker dette showet.

    Ved å kunne kunsten å provosere, så greier faktisk bloggeren å hente frem det verste i folk. Selvsagt er ikke dette meninger bloggeren har, men på en genial måte får frem galskapen likevel.

    Dette er etter min mening en av de beste bloggene der ut.

    SvarSlett
  125. Hva mener du med å hente frem det verste i folk?

    Dama er da fullstendig på bærtur og noe av det dummeste som er der ute. Da er det vel legitimt å reagere på det hun skriver vel?

    Ser man noen som er så dum som dette, så er det en plikt å påpeke dumskapen. Nå skal jeg gjøre det.

    Pernille, du er dum!

    SvarSlett
  126. Anonym sa...

    "Hva mener du med å hente frem det verste i folk?" etterfulgt av:
    "Pernille, du er dum! "

    HA HA! Det var jo det hun gjorde akkurat nå. Det var nettopp det hun mente.

    SvarSlett
  127. Dette er en av mine favorittblogginnlegg noensinne tror jeg, for ikke å snakke om reaksjonene den får fram av gjøker som føler seg støtt av noe så banalt. Pernille = genialt.

    SvarSlett
  128. HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAAHA, dere hisser dere sykt opp pga av ei jente kødder, kanskje ikke noe å kødde med, men herregud da, 'pernilles mor drakk når ho va graid' ' Pernille du er dum' 'Pernille gå å dø'

    Chiiiilll. hun har bare meninger, jeg er ikke selv enig, men omg,chiiiilll. xDDDD

    Egentlig tror jeg bare hun har litt fritids og kødder hele bloggen, hvis ikke: I dont care. x_x

    SvarSlett
  129. Til dere som kommenterer: ER DERE FØKKINGS IDIOT I HODET?! Hun som skriver denne bloggen skriver BARE for å få dere idioter til å ase dere opp å skrive krasse meldinger, Stå på Pernille, det er ikke du som driter deg ut, det er de som faktisk ikke ser tegninga som gjør det!

    SvarSlett
  130. en browni er ikke helt stekt det er det som skiller den fra en vanlig kake den er myk inni

    SvarSlett
  131. Helt utrolig hva folk hisser seg opp for. Altså,- onani er det mest naturlige som finnes, det er godt, forfriskende og sunt. Og å gjøre det sammen for så å dele med andre er da helt naturlig dèt også?

    De som mener noe annet bør oppdatere seg på dagens "seksualundervisning". Ikke bare blir man fortalt på skolen og hos helsesøster at onani er en kjempefin greie som man ikke skal skjemmes over og bedrive i det skjulte, etthvert søkeord med "porn" eller "onani" på WWW vil oppfordre til åpenlys selvstimulering.

    Er dere helt fossile alle sammen??

    SvarSlett
  132. Successful troll is succsessful, men alikevel har jeg virkelig lyst til å slå deg hardt i ansiktet.

    SvarSlett
  133. hmm mon tro om de har sett van wilder alt for mange ganger....har hørt filmer kan gi dårlig innflytelse

    SvarSlett
  134. "Jippi, nå fikk jeg svar fra blogglisten og de skrev at de skulle vurdere saken. Leser de innlegget ditt så skjønner de fort at du må fjernes fra blogglisten for godt!"

    Att det går ann. Kan ikke bare du gi faen i å lese blogger du liker du Helene?

    SvarSlett
  135. Jeg er ikke prippen og jeg har lest alle kommentarene til Pernille og hatt mang en god latter. Denne gangen synes jeg hun kanskje går litt over streken, men hun vil vel med dette bare bevise hvor idiotiske de norske mediene er som har en slik sak med store overskrifter på "første" side.

    Hvis dette var hensikten med hennes innlegg her, har hun uten tvil oppnådd hva hun ville, ettersom 138 har kommentert denne saken hittil.

    SvarSlett
  136. Du e jo fette idiot.

    SvarSlett
  137. "Dette var en ondskapsfull spøk og jeg synes du tråkker langt over grensen med dette innlegget ditt pernille. Dette er ikke en spøk slik som du prøver å fremstille det, men det var noe direkte ondskapsfullt!

    Støtter du ondskap eller?"

    haha

    SvarSlett
  138. Vi elsker siden din å ler oss skakke av det du skriver her inne.... Siden er så utrolig fornøyelig å lese og ikke minst humoristisk skrevet.... Du tar den "seriøse bloggbransjen" på kornet med siden din.... Vi ler enda mere av de som lar seg bli provosert som såkalt skal være seriøs men glatt slenger dritt din vei....

    Signerer denne:'

    Pernille er vel den som faktisk greier å lokke frem de dummeste av de dumme med å skrive dette innlegget :) Det forteller kommentarene oss. Når de reagerer med ord som Hore, Drittkjerring og håper du dør, så har vel Pernille på en genial måte fortalt oss alle hvem som er de dumme egentlig :) I rest my case!

    Hilsen oss som elsker å lese det du skriver fordi du klarer provosere og ikke minst framkaller sinne til de som ikke skjønner du trekker i tråden deres hehe....

    SvarSlett
  139. Kanskje ikke innleggene til Pernille er morsomme, men det er jaggu alle de syke kommentarene hun får!! HAHAHAHHAHAHAHAAAAA! Ler meg skakk!!! Analfreser?
    Flinke Pernille!

    SvarSlett
  140. Vet faktisk noe om dette, og de som spiste kaka blei spurt om de ville ha, ikke SPIS DENNE KAKA !

    SvarSlett
  141. Eirik her igjen.

    Okei, alle som mener det er vanskelig å ta henne serriøst (og om de finnes der ute som FAKTISK tar henne serriøst.. søk hjelp) fordi hun skriver lizzom og skriver på en veldig veldig userriøs måte. Burde ikke det da ringe en bjelle om at, ahaaa kanskje bloggen ER userriøs?! :O Kanskje Pernille faktisk ikke mener det?! :O.. Antall lesere på denne bloggen er delt sånn (i %) 5% som har altfor lite å gjøre her i livet så de hakker på andres blogger og prøver å få dem utestengt og 95% som synes det er hysterisk morsomt og se dem hakke på den aktuelle bloggeren. Så Pernille, håper ikke jeg når fram til disse 5% med sunn fornuft fordi da dør nok denne bloggen ;)

    SvarSlett
  142. Skremende få Nordmenn med god humor i dette landet !! Heia Pernille !!
    Alle dere som er negative og haters, hvorofr går dere inn her å leser da om det er så forbanna fælt? Anbefaler dere å slå opp ironi i ordboken !

    SvarSlett
  143. Kristin og Olav sa...
    Vi elsker siden din å ler oss skakke av det du skriver her inne.... Siden er så utrolig fornøyelig å lese og ikke minst humoristisk skrevet.... Du tar den "seriøse bloggbransjen" på kornet med siden din.... Vi ler enda mere av de som lar seg bli provosert som såkalt skal være seriøs men glatt slenger dritt din vei....

    Signerer denne:'

    Pernille er vel den som faktisk greier å lokke frem de dummeste av de dumme med å skrive dette innlegget :) Det forteller kommentarene oss. Når de reagerer med ord som Hore, Drittkjerring og håper du dør, så har vel Pernille på en genial måte fortalt oss alle hvem som er de dumme egentlig :) I rest my case!

    Hilsen oss som elsker å lese det du skriver fordi du klarer provosere og ikke minst framkaller sinne til de som ikke skjønner du trekker i tråden deres hehe....


    MEG: JEPP kunne IKKE vært mer enig :=) Jeg ler så jeg griner , jeg hater vanligvis å lese blogger men denne leser jeg om igjen og om igjen :=)

    SvarSlett
  144. Og hva er egentlig "bloggbransjen", Helene? En masse tøv om følelser og sånt?!

    GOOOO PERNILLE! Endelig en blogg som er morsom

    SvarSlett