torsdag 10. februar 2011

Fordel å være PEN og PERFEKT!

HERREGUD!! Avisa skriv at ei NORSK jente på 21 år kan VINNE OSCARpris for å ha laga en film i USA!

DEM har lagt ut BILDE av ho på NETTET og der ser man at ho er KJEMPEFIN og nesten PERFEKT!! Betyr utseende nokko i en slik bransje ??? JA!!!! Trodde dere at det var bilde av ei tjukkasdame når DERE klikke på den nyheten lizzom ??? Det er stygt å MOBBE dem som er tjukk men til og med dem som er TJUKK kan gå på helsestudio og vinne Oscar lizzom!!!! Beste måten å bli PERFEKT på er å satse på HELSESTUDIO og bare da kan man få SJANSEN til å vinne Oscar lizzom....

HO har laga den filmen som HAR fått MEST oscar!! DET må være HERLIG å ha suksess i HOLLYWOD lizzom... JEG har ønske om å bli SUPERSTJERNE selv og jeg skal kanskje LAGE film!! HELT SANT! Når jeg har SPARA nok penger så skal jeg DRA til HOLLYWOD og få KJEMPESUKSESS lizzom....

Jeg er MEDLEM på HELSESTUDIO og jeg spiser sunt og har perfekt kropp!! DET er suksessOPPskriften slik at man kan få suksess lizzom!!!!

MAMMA for eksempelvis har ikke HATT SJANS!! Ho har STORE valker på siden og ser skikkelig SLITT og JÆVLIG ut!! HO har lizzom aldri TATT vare på KROPPEN sin, men BOBBY si at ho er PERFEKT DA!! HA HA HA - HAN liker valkedamer! Sykt ass!

4 kommentarer:

  1. "Pernille", jeg synes du har drevet denne blogg-spøken lenge nok. Den har vært godt gjennomført, det skal du ha. Men likevel skinner det igjennom at forfatteren har langt mer mellom øra enn det kanskje kan virke som. Du har f.eks svært få "og" og "å" -feil, få ordelingsfeil og andre skrivefeil. Videre, du har en unaturlig bruk av versaler og det virker veldig påtatt. Jeg har også funnet tilsvarende historier med omtrent samme navn og innhold hos blogg.no.

    SvarSlett
  2. Kjære anonym. Jeg synes du har vært lenge nok på internett nå. Du har surfet på en måte som har gitt deg kunnskap og som virker godt gjennomført.
    Men allikevel skinner det igjennom at du har langt større kunnskapsbehov enn det som har plass mellom ørene dine. Du har begrenset deg til å oppdage ordelingsfeil å og å feil, mens du unngår å legge merke til åpenbare detaljer som ironi, sarkasme, trolling osv.
    Du virker unødvendig seriøs og det virker påtatt. Jeg har også funnet tilsvarende negative innlegge i de fleste medier som tillater kommentarer. Er det du som står bak disse også?

    SvarSlett
  3. noen som er sugene på grov kjeppen ?

    SvarSlett
  4. herregud, for et liv du må ha når du er nødt til å finne på en fiktiv person for å blogge. haha, vedder på du er en gammel gris på 60 år,som ikke har noe annet å gjøre enn å utgi seg for å være en ung jente for å se responsen. fy faen å patetisk liv du må ha, hva du enn heter..

    SvarSlett