mandag 28. februar 2011

den STORE avsløringa 2: Bobby HAR starta FABRIKK!!!

HERREGUD!! Vi kjem til å bli RIK!!! Bobby har alltid KLAGA at han tjener så DÅRLIG på TRYGDEN som han får FOR å jobbe på KAFFEN så nå har han STARTA egen FABRIKK!!!

Så den STORE avsløringa er AT vi kjem TIL å bli KJEMPERIK kanskje!! SYKT!! HERREGUD lizzom... Hva skjer ??? BOBBY er så smart så JEG er kjempeGLAD for at han er STEFAREN min lizzom!!! TRO om alle fra KENYA er så smart lizzom...!!???

HAN kjørte HELT til TRØNDELAG i helga og SOLGTE de første FLASKENE som han HADDE laga på FABRIKKEN!!!

HAR skrevet før lizzom at MAMMA og BOBBY liker å drikke og GÅ på FEST!! Men hvordan skal dem HA rÅdA til det lizzom når HO mamma VASKER og BOBBY tjener penger på TRYGD ??? dessuten så er det KJEMPEDYRT på vinbutikken og på butikken lizzom...!!! SÅ bobby fant ut AT han skulle starte egen FABRIKK!!

DEM har ikke så stor farbikk ennå lizzom MEN det er bare Bobby og kompis hans Frode som jobber der ennå i garasjen til han FRODE!! OG jeg har fått JOBB og skal selge alkohol til VENNINNENE mine fordi dem heller har ikke så god råda og derfor er alkoholen TIL BOBBY mye billigere enn på BUTIKKEN lizzom!!!

SÅ er BOBBY så heldig at han SLIPP å betale SKATT også av det som han tjene på FABRIKKEN!! HÆÆÆ??? ER det mulig lizzom ??? Sikkert fordi FABRIKKEN er i garasjen sikkert!!!!

Dem har ikke SATSA så mye penger heller!!! HAR ikke greie på sånn FABRIKKting men BOBBY sa at dem bare TRENGTE sånn stor DUNK og sukker og vatn og gjær og sånn!!! Pluss et apparat som han FRODE hadde lagA!!!!!!

SÅ den andre STORE avsløringa ER at nå bli vi kanskje så RIK at jeg skal FÅ nytt HAMSTER likevel lizzom!!! GLER MEG!!!

10 kommentarer:

  1. Bra Pernille ! Vet du at dere kan få støtte til etablering av bedrift. Ring og hør med NAV.

    SvarSlett
  2. Hva koster flaskene til Bobby da?

    SvarSlett
  3. trur det kan vanke DU midler og... spørs bare hvor dere bor da?

    SvarSlett
  4. Flott, da trenger folk ikke reise til Sverige lenger, da kan de få billig alkohol fra Frode og Bobby, og som distributor vil du tjene deg rik og da kan du kjøpe deg hamstret ditt selv.

    SvarSlett
  5. men det er kjempe flott at du skal få nytt hamster... er jo også veldig innovativt av bobby å starte for seg selv. er sin egen sjef lizzom. kan starte så seint han vil og jobbe så lite som han vil...

    stå på pernille...rapporter mer

    SvarSlett
  6. Egen fabrikk?? HA HA HA HA!!

    Den var morsom!

    SvarSlett
  7. Tenk om politiet kommer da?

    SvarSlett
  8. Hva blir det neste, at Bobby kommer i fengsel?

    HAHAHA :D Jeg ELSKER denne bloggen. Var et sant helvete å komme seg gjennom helgen uten oppdateringer fra Pernille..

    SvarSlett
  9. ÅÅÅÅÅÅ!!!! BOBBY ble kjempeSUR når han så AT jeg skrev om FABRIKKEN!!! Jeg visste ikke at DET var hemmelig lizzom!!! HERREGUD!! Jeg er bare stolt lizzom at HAN har LAGA egen fabrikk lizzom!!

    SvarSlett
  10. Du kan jo starte nettbutikk på bloggen din av godsakene som Bobby lager ;-)

    Hoi! Det blir bra ;-)

    SvarSlett