torsdag 17. februar 2011

Fikk BOT!! Parkerte på MONGOparkeringen!!!!

HERREGUD!!! Hva skjer lizzom ????? JEG og Bobby skulle på senteret OG kjøpe PannekakkeMIX og da PARKERTE Bobby på MongoParkeringa fordi ALLE de andre Parkeringene var Opptatt. Det var 6 plasser med mongoparkering ledig og det vil si at ALLE de plassene var LEDIG!

Når vi KOM ut så hadde ei parkeringsHEKS gitt oss BOT!! Bobby KJEFTA man ho sa at BOBBY var til hinder for dem som HANDIKAPPA men han var jo IKKE det!!! Koffer LYG ho Lizzom ??? Det var jo FORTSATT 5 mongoplasser igjen og KOFFER si ho at han er til hinder da lizzom ??? HO var helt SKADD og lygde oss rett i TRYNET!!!

HÆÆÆ??? og koffer har dem SÅ mange mongoplasser NÅR dem som er HANDIKAPPA eller UTVIKLINGSHEMMA eller bor på sånn HVPU ikke kjører BIL likevel? OG dem treng jo ikke HANDLE sjøl engang fordi HJEMMEhjelpa handler FOR dem lizzom ??? HELT SKADD!!! Dem plassan er JO alltid LEDIG! og hjemmehjelpa er jo ikke HANDIKAPPA lizzom ???

BOBBY ble ildrød i ansiket (HA HA går ikke an å sjå at han bli ildrød da fordi han er NEGER) og kjefta inni bilen HELE veien hjem!!! OG han sa at HO DAMA DER skulle vore HAKKA opp og spist til MIDDAG!!! Hi Hi Hi Bobby er så artig når han er SINT! Jeg flira hele VEIEN HJEM!!!

Nå skal Bobby snart lage Kenyanske PanneKAKKER!!! GLER MEG!!

Luv u!

Klemz Pernille!

22 kommentarer:

  1. Ha Ha Ha! LOL!

    Parkeringsheks og mongoparkering! Hvor tar du alt fra?

    SvarSlett
  2. Gå og heng deg jævla hore!

    SvarSlett
  3. sikker fordi du er så feit at de mente dere tok opp alle plassene

    SvarSlett
  4. Feite Fitte Hore!! Du er så respektløs at det ikke er sant! Du eier ikke respekt for andre mennesker!

    Vurder selvmord da jævla horekjerring og fittehore!

    SvarSlett
  5. Koffer er du så ONDSKAPSFULL?? Har jeg gjort deg NOE eller ??? Støtter du LØGN du dA??? SÅ når HO PARKERINGSDAMA si at vi ER til HINDER og det er 5 plasser LEDIG! Hvordan kan vi være HINDER da lizzom ??? ER du helt SKADD ELLER! ???

    Blir så LEI meg inni MEG når DERE skriv SÅ stygge ting til meg! DET var noen i går OGSÅ som skrev STYGGE ting til meg og jeg ble LEI meg å begynte å SKRIKE!! Bobby sa jeg IKKE skulle bry meg MEN jeg bryr MEG jeg også! VAR kjempelei meg i hele GÅR! Men noen bar SNILL og SENDTE støtteMAIL!!

    DU må skjønne folk bli LEI seg lizzom... Når du SKRIV så stygge TING!! TRIST jeg nå! Eneste LYSPUNKT er at jeg gler meg til kenyanske PANNEKAKKER!!!

    SvarSlett
  6. HA HA du fortjener det.. Gleder meg over at du er lei deg.. Du vet vel det at det er ingen som liker deg og håper du forsvinner.. Treng ikke sånn som deg til å blogge.. Du er Sikkert kjempestygg og kanskje du skal vurdere å henge deg neste gang du ser deg i speilet..

    SvarSlett
  7. Elsker deg Pernille!

    Ikke bry deg om drittslenginga! Mange som liker deg, selv om du tråkker litt over streken iblant med disse utspillene dine :)

    Det er nettopp fordi du ikke er politisk korrekt og at det med sannsynlighet er en stor porsjon svart humor, sarkasme, parodi og annet i det du skriver :)

    Du er nok et bra menneske, men jeg aner en agenda her. Du har sett deg lei av disse Rosabloggerne som det flommer over av og tar nå et oppgjør med disse og den stupiditet som har fått herje i lang tid. Dette gjør bloggen din rett og slett herlig! Du skriver ikke Mongo, fordi du vil være stygg mot de som er annerledes. Jeg også skjønner det og synes det er utrolig at så mange går på limpinnen.

    Ja, du setter det på skikkelig på spissen og går mye lengre enn noen annen tør og slik får du frem paradoksene! De sier du er et fælt menneske og at du ikke eier respekt, samtidig som de ber deg henge deg og at du skal dø og at du er hore. Du får frem alt dette på en god måte. Stå på!

    SvarSlett
  8. jeg synes pernille er hyggelig jeg. æ like deg pernillllllllllllleeee pille

    SvarSlett
  9. " Feite Fitte Hore!! Du er så respektløs at det ikke er sant! Du eier ikke respekt for andre mennesker!

    Vurder selvmord da jævla horekjerring og fittehore! "

    Snakker om å være respektløs.. imponert over ordforrådet ditt, står virkelig respekt av den type refleksjoner!

    Kjør på, Pernille,- eneste bloggen som er verdt å stikke innom dette her. :)

    SvarSlett
  10. Jeg tror ikke "mongoparkering" er det politisk korrekte uttrykket...

    SvarSlett
  11. Legg ned bloggen din! Da kjem du til å bli rik! Lover deg! Please legg ned bloggen.....

    SvarSlett
  12. LOL! Ser for meg det ja! Bobby kjefter på gebrokken norsk og du sitter å ler ;))))

    SvarSlett
  13. Du har rett i mye av det du skriver, selv om du uttrykker det noe ufint mange ganger. Bloggen din er tusen ganger bedre enn de rosabloggene som det finnes tusenvise av.

    SvarSlett
  14. HÆÆÆ??? Hva ER gebrokkent NORSK for noe da??? Bobby snakker NORSK altså! HELT SANT! OKAI jeg har hørt om Nynorsk, bokmål og SIDEmål lizzom ??? Men aldri HØRT om gebrokken lizzom ??

    Bobby snakker BOKMÅL!!!! kanskje det er litt blanda med SIDEmål, men HAN snakka hvertfall ikke nynorsk, fordi han sier JEG og ikke EG!! men når han si JEG så høres ut som han si JAI, så det er sikkert BOKmål blanda med SIDEmål eller noe da! Hadde Han snakka nynorsk så hadde eg blitt ai og det si han hvertfall ikke!

    SvarSlett
  15. HÆÆÆÆ??? HvorFOR blir jeg RIK lizzom hvis jeg LEGG ned bloggen ???? Er du helt SKADD eller!!???

    SvarSlett
  16. Ikke fortvil Pernille. De er bare misunnelige.
    Du har min fulle støtte! Stå på!

    SvarSlett
  17. DET BESTE med Snille-Pernille bloggen er alle IDIOTENE som lar seg terge av Pernille-trollet. Du er passe SKADD i HuE om du ikke FORSTÅR at dett er eN tullebogg, hvor hensikten er å PROVOSERE. Slemme-Pernille bloggen er igrunn ganske underholdende...

    SvarSlett
  18. Det ser ut som en av dine faste lesere er en psykopat med tourettes-syndrom. Mitt tips vil være Helene.

    SvarSlett
  19. Pernille er sinnsyk i hodet! Det er jeg sikker på. Pernille du er så jævla dum at du sikkert ikke vet hva ordet dum betyr en gang.

    SvarSlett
  20. fy faen hvor skadde noen er lizzom... JEG leser denne bloggen av fri vilje og om jeg ikke likte denne ville jeg aldri retunert hit og kastet bort tiden på å lese eller komentere på noe jeg ikke likte å lese. og jeg har ihvertfall en gjennomsnitlig ok inteligens.. ser utifra svarene her at de som svarer er mongo, uten at jeg helt veit hva det er så må det være de som vanligvis parkerer der bobby parkerte til hinder. kansje de isteden for å sitte hjemme og slenge dritt til pernille skulle bruke de plassene?
    stå på pernille, leser nloggen din så ofte jeg kan. du er en kjempeknupp som tar opp viktige emner på din særegne måte....

    SvarSlett
  21. heheheh. herlig.
    Det virker derimot som en del kommentatorer ikke klarer å se bloggen din for det den er.
    Istedetfor å le seg skakke så spyr de ut selvhat og åpenbarer det faktum at humor krever høy intelligens (bortsett fra prompehumor da)

    Stå på osv. !!

    Dag K.

    SvarSlett
  22. Vis du ikke skjønner hvorfor dere har fått bot,, så er du helt MONGO i hodet!!! Såå,, nå har du lizzm en grunn til å parkere der....

    SvarSlett