onsdag 2. februar 2011

Fortjene folk å bli MOBBA ? TJA!

Avisa skriv om MOBBING! dem skrev i går og dem skriv i dag!

SKJØNNE ikke hvorfor skolen som må GJØRE nokko med mobbinga lizzom... DET er ikke akkurat skolen som mobber dem svake folka da! DET er stygt å mobbe andre! Perfekte mennesker mobber av og til dem som er SVAK og det er HELT FEIL!!! jeg har aldri mobba noen i hele mitt liv og det er fordi jeg bryr meg om andre mennesker! Ingen fortjener å bli mobba men det er FORSTÅELIG DA! HERREGUD!! Hvis du veier et tonn lizzom eller ser ut som en PIZZA i ansiktet eller noe så er det FORSTÅELIG da! MEN heldigvis så finnes DET både KREMER og HELSESTUDIO slik at man kan bli kvitt mobbinga!

BESTE medisin mot MOBBING er at man gjør hva man KAN for å ikke bli mobba! ER man tjukk så skal man slutte å spise SJOKOLADE! Da treng man ikke mobbelov lizzom!!!

DETTE er et STØTTEINNLEGG for alle som blir MOBBA! JEG tenker på dere og er et MEDMENNESKE! UT å trim slik at dere blir kvitt MOBBINGA!

24 kommentarer:

  1. Wow! Du er litt høy på pæra eller? Du er bare liksom et medmenneske...

    SvarSlett
  2. ???? Så du mener at det er de som blir mobba som har ansvaret for å ikke bli mobbet?

    SvarSlett
  3. Er du helt IDIOT og SKADD i hjernen eller? Det er STYGT å mobbe ANDRE!!! SÅ da hjelp SELVSAGT hvis du blir MEDLEM av HELSESTUDIO og blir KVITT årsaken til at DU BLIR MOBBA!! HERREGUD!!!!!

    SvarSlett
  4. Du kan umulig være frisk Pernille! Dette er en syk forenkling av et alvorlig problem! Ut å trim slik at dere blir kvitt mobbingen? Fy faen at det er mulig å uttale noe så uforskammet.

    SvarSlett
  5. Stakkars Pernille. Forståelig at folk blir mobbet fordi de ser ut som en pizza i trynet? Du kaller deg selv et medmenneske? Ha ha du er fullstendig latterlig!

    SvarSlett
  6. Har du ikke lagt ned denne bloggen din ennå?

    Dine meninger henger ikke på greip!

    SvarSlett
  7. Pernille: Å kalle andre idiot eller hjerneskadd er i seg selv mobbing. Mobbing er en uting uansett - også den forenkla versjonen som du driver med. "Snille"???

    SvarSlett
  8. Håper inderlig denne bloggen er ironisk ment...

    SvarSlett
  9. Jeg kaller ikke folk for hjerneskadd! ER du helt MONGO eller? JEG sier jo at JEG STØTTER de som blir mobba!!! og JEG kommer med GODE TIPS om hvordan de kan bli KVITT MOBBINGA!!!

    SvarSlett
  10. Nå skal jeg mobbe deg Pernille. Du er dum dum dum dum dum dum dum dum dum dum dum dum dum dum dum dum dum dum dum dum dum dummmmmmmmmmmmm! Skaff deg en hjerne!

    SvarSlett
  11. Regner med hun tar lærene med i her.Mobbingen barn gjør mot hverandre er peanøtter mot det lærene gjør mot elevene sine.



    GITTE

    SvarSlett
  12. Riksmobberen Halvorsen hever antimobbingsfanen..
    Det blir litt hyklersk. Men det er jo alltid lettere å finne feil hos andre enn seg selv.
    Alt er forresten ikke mobbing, det er noe som heter adferdskorrikering som er viktig selv om det kanskje der og da ikke er noe morro. Men mobbing er en uting.

    SvarSlett
  13. Anonym: Hva slags mobbing er det lærerne gjør mot elevene sine?

    SvarSlett
  14. Jeg vet ikke, jeg. Hva var det, da jeg ble mobbet for å være til? For å like skolefag, gjøre det godt på skolen?

    Er det en syvåring eller en tiårings ansvar å skjønne at det man gjør er galt, kan ødelegge folks liv? Eller er det skolens ansvar å forklare dem det?

    SvarSlett
  15. Erta bærta buksa di er stor , er det plass til to ?
    ...
    Ingen andre enn deg å meg kan forminske dette problemet . Mobbing løses bare ved hva en selv mener representere eller ønsker fremstå som !

    SvarSlett
  16. marenhedne: Og du kaller det mobbing fra lærere? Eller svarte du ikke meg?

    SvarSlett
  17. Ha ha.... Dette er den beste bloggen jeg noen sinne har lest. Her er det virkelig noen som har skjønt hvordan det skal gjøres. STÅ PÅ.......
    (ps ironi er utrolig vanskelig å skjønne)

    SvarSlett
  18. Ha ha! Denne var bra!
    Ironi og sarkasme er virkelig ut for tiden, ingen som skjønner det lenger. Og det gjør det bare ennå mere morsomt! :) Det ble nesten litt kjedelig når alle "forstod" det på slutten av nittitallet. Kom med kommentarene, jeg godter meg av folks trøtte morratryner og mangel på humor. Og kanskje humør?

    SvarSlett
  19. Herlighet, er det den som blir mobbet som skal få gjennomgå nå? Ofte så er det jo av grunner som offeret ikke kan noe for, som det blir mobbet for. F.eks skjeiler litt med øyene, og er ikke alle som bare kan slanke seg, fordi de går på medisiner som gjør dem feite. Så det at folk skal endre seg sånn at de ikke blir mobbet, blir for drøyt.

    SvarSlett
  20. hehe, huff, håper virkelig dette er et rop om oppmerksomhet, og et tåpelig forsøk på å få mange provoserte lesere!

    hvis ikke anbefaler jeg deg å anskaffe deg hjelp! Ligger litt mer enn disse overfladiske tingene du nevner her bak folk problemer, og uansett hvordan man ser ut, så gir ikke det andre mennesker rett til å plage dem dag ut og dag inn med både psykisk og fysisk vold!!

    SvarSlett
  21. Pernille, du mobber andre på bloggen din og blir selv mobbet av andre bloggere. Siden du ikke merker at du selv blir mobbet, kan man kanskje ikke kalle det mobbing. Skulle ønske alle som blir mobbet er som deg Pernille, når de ikke forstår at de blir mobbet, er de vel ikke mobbeoffer og hvis de kanskje ikke forstår at de selv mobber, er de vel helle ikke mobbere. Capito?

    SvarSlett
  22. Pernille er et TROLL! ...og når ringer jeg snart til TsT..

    SvarSlett
  23. du er sjuk å trenger hjelp !
    det er det eneste jeg kan si. jeg er dypt sjokkert over at noen kan si sånn .

    SvarSlett
  24. "Anonym sa...
    du er sjuk å trenger hjelp !
    det er det eneste jeg kan si. jeg er dypt sjokkert over at noen kan si sånn .

    16. februar 2011 13:31"

    Det er da vitterlig du som bør ta en realitetssjekk.. og ja, du trenger kanhende hjelp. Hvis man er så fastlåst at man ikke klarer se lenger enn 3mm fra nesetippen og komme med kommentarer som det der er det på tide å revurdere sin oppfatning av omverdenen.

    Jeg vet jeg snakker for døve ører, men jeg blir oppriktig skremt av hvor mange som ikke forstår hva Pernille egentlig skriver! Snakk om sosial tilbakeståendehet!!

    Pernille, du har virkelig fått fram et poeng.. men jeg er redd det ikke finnes noen redning for disse menneskene. ;)

    SvarSlett