fredag 4. februar 2011

Jeg BLE utestengt av BLOGGLISTA og VG!!

HERREGUD!! hva skjer lizzom..... Plutselig så BLE det så lite BESØK og jeg FORSVANT fra BLOGGLISTA!!! og alle innlegga jeg skrev kom ikke på BLOGGLISTA!!

SÅ sende BOBBY klagemail for meg til VG og BLOGGLISTA og dem sa jeg var UTESTENGT!!! SYKT!

BLOGGLISTA hadde fått mange KLAGEMAIL at jeg ødela blogginga for folk!! FY assa... dem var uenig i nokko av det jeg skrev og sendte KLAGE!!!!!!!!!!!!!!! MONGOfolk! MEN etter at BOBBY klaga så har BLOGGLISTA bestemt at jeg får komme tilbake! og VG har bestemt at dem skal TRYKKE det jeg skriv på SIA likevel!! SÅ det hjelp å klage mot klagene!!!!

Kan dere være så snill å slutte å sende KLAGEMAIL på meg!!! JEG er verdens snilleste JENTE mens dere er HELT MONGO som klager!!!

33 kommentarer:

  1. Folk er idioter Pernille :)))

    Jeg har aldri klaget på deg, fordi jeg elsker bloggen din. Ødelegger for blogginga til folk ja :) HA HA HA. Du har virkelig vist hva det vil si å blogge og disse klagene er bare misunnelse!

    STÅ PÅ!

    SvarSlett
  2. Jeg har sendt klagemail på deg og jeg må si jeg ble overrasket over at blogglisten tok deg tilbake. Da er det bare å oppfordre folk igjen til å fortsette å klage på deg. Send klager til blogglisten på Pernille. Hun gir bloggere et dårlig rykte og er en skam for bransjen!

    Jeg har nå sendt en klage på at de tok deg tilbake. Helt utrolig at blogglisten kan være så uproffesjonell at de lar deg få komme tilbake.

    Så alle sammen! Send klage på Pernille! Hun fortjener ikke å få oppmerksomhet rundt bloggen sin!

    SvarSlett
  3. Som jeg har savnet denne bloggen-godt å se at du er tilbake.Du må poste oftere!
    Stå på :-) Du er BEST!
    De som klager er nok bare misunnelige på deg..

    SvarSlett
  4. Send klage til:

    blogglisten@nettavisen.no

    Pernille ødelegger for andre bloggere ved å gi bloggere et dårlig rykte! Hun er en skam for bransjen! Send klage til blogglisten på mailadressen i kommentaren og klag på at blogglisten tok henne tilbake. Seriøst folkens. Vil dere ha denne dritten her, eller vil dere ha skikkelig blogging?

    Send klage! blogglisten@nettavisen.no

    SvarSlett
  5. Klag på Pernille. Hun ødelegger for norske bloggere!

    blogglisten@nettavisen.no

    SvarSlett
  6. Stå på Pernille! jeg er innom bloggen din hver dag faktisk :))) Er arbeidsledig, så da trenger jeg virkelig denne typen humor den bloggen din er. Gå og grav deg ned Helene! Det er noe som heter å grave seg ned i tide!

    SvarSlett
  7. Hold kjeft, Helene...du er mye mere irriterende og lost enn Pernille... Pernille lager bare underholdning..
    Vanlig "typiske" blogger er bare kjedelige...
    Dette er faktisk den eneste bloggen jeg leser og jeg er her flere ganger om dagen..

    Pass på deg selv, Helene!!!!!!!

    SvarSlett
  8. Snille Pernille er BEST ingen PROTEST alle andre er bare helt SKADD OG MONGO I HUET

    SvarSlett
  9. LA PERNILLE LEVE LA PERNILLE LEVE LA PERNILLE LEVE, lenkegjengen på nettet roper alle taktfast på snille pernilles bidrag til verdensvevsdebatten, det er bloggere som står for all informasjon, se bare på diktaturer, hvor viktige bloggerne er blitt, se på egypterne, en uke uten blogging og det er fullt helvete, nei, la oss heller ha SNILLE PERNILLE BLOGGEN LEVENDE OG LINKET ALLE STEDER FRA

    SvarSlett
  10. 29166 fans kan ikke ta feil ...

    SvarSlett
  11. Slapp av! Jeg tror mange besøker bloggen din hver dag uavhengig av blogglister og twingly. Innleggene dine er sjanger-sikre, men kommentarene er ofte enda bedre underholdning.

    SvarSlett
  12. Jeg besøker bloggen din OFTE,skikkelig god underholdning dette,stå på!!

    SvarSlett
  13. Elsker bloggen din! Fuck Helene!

    SvarSlett
  14. La bloggen leve :)

    SvarSlett
  15. Helene er en gledesdreper. Sensurering av tingen for alle som føler seg truet. Ingenting på denne bloggen er ulovlig, alt er godt innenfor hva man kan formidle jfr. ytringsfriheten. Knallblogg.

    Helene sa: "Pernille ødelegger for andre bloggere ved å gi bloggere et dårlig rykte! Hun er en skam for bransjen!"

    BRANSJEN!!!!

    HAHAHHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!

    SvarSlett
  16. "Sensurering ER" skulle det stå i innlegget ovenfor.

    Bra at du er tilbake på blogglisten, Pernille. Stenger de deg igjen, foreslår jeg at alle fansene klager på utestenginga.

    SvarSlett
  17. BRANSJEN? Hva f... Helene. Er du i bloggbransjen? OMG lizzom.
    Skal man forby alt man ikke liker? Du skjønner, jeg er ikke helt sikker på om jeg liker tankegangen din.. Jeg synes ikke vi skal forby den heller.

    SvarSlett
  18. Til Anonym over: Nettopp!!

    SvarSlett
  19. Jeg trodde den sure frøken Helene hadde takket for seg, men jammen har hun ikke dukket opp igjen. Helene ignorere vi, og long live Snille Pernilles blogg. Den beste bloggen in Europa!

    SvarSlett
  20. Hvis folk ikke liker bloggen til Pernille, er det ikke bare å la være å lese da? I stedet for å oppfordre folk til å sende klagebrev i øst og vest

    SvarSlett
  21. Helt enig. Dette er den eneste ungjentebloggen jeg leser, og den er megabra! Og nå er det faktisk folk som Helene som gjør den bra da:)

    SvarSlett
  22. Hva mener Helene med skikkelig blogging? Vi er alle lei rosabloggene, og mammabloggene er ikke stort bedre. Takk og pris for at vi har Snille Pernille som virkelig har noe viktig å si om saker og ting. Helene burde opplyse oss om sin egen blogg, slik at vi kan lese den. Kanskje vi da vet hva Helene mener med skikkelig blogging.

    SvarSlett
  23. HELENE gå å finn deg noe å suge på a

    SvarSlett
  24. Helene å herregud for ei greå mus du er. Nesten så jeg trodde du bare kødda da du skrev "bloggbbransjen".. LULZ LIZZOM.

    Stå på Pernille. Jeg digger den politisk ukorrekte bloggen din. XoXo

    SvarSlett
  25. herved er en KLAGE lagt inn på den totalt SKADDE

    Helene

    du er så far out skadd at det går ikke ann å si det bedre..
    hvis det er så at du ikke likker det pernille skriver så behøver du jo ikke lese det?

    SvarSlett
  26. Jubajubaaahhhhh!!!!7. februar 2011 kl. 11:21

    Helene: GÅ Å LEGG DEG!!!!

    SvarSlett
  27. Men Pernille...kom tilbake!!!

    Skriv litt........

    SvarSlett
  28. Pernille! Nå kom jeg inn her for å nyte en ny bloggpost, men akk så skuffa jeg ble da du ikke hadde skrevet noen ny.

    Håper ikke Helene har ødelagt moroa LIZZOM.

    SvarSlett
  29. Jeg håper Pernille har en mening om dansen til Truls Svendsen på TV2 på lørdag. Som om ikke Beyonce er litt feit på beina lizzom...

    SvarSlett
  30. Nå må det være Pernille som har daua.. Det er iallefall dødsstille her..

    SvarSlett
  31. Stakkars Pernille hun har blitt redd for at Helene angriper igjen. Som vi alle vet er Helene bransjeblogger og visstnok også bloggedommer. Pernille skriv litt igjen slik at vi vet at du ikke har tatt samme veien som onkelen, tanten, og hamsteren din. Vi venter spent.

    SvarSlett
  32. Pernille, er du død? Helene, hva tror du?
    Dere i bloggebransjen har vel litt oversikt over hva jyplingene driver med?

    SvarSlett
  33. HAAAAALLLOOOOO!!!

    HALLO

    hallo

    SvarSlett