onsdag 26. januar 2011

25 000 FANS! Tante Ndang kommer i HELGA!

HERREGUD!!! Hva skjer lizzom... Fantelleren som BOBBY laga til meg viser at jeg HAR fått over 25 000 FANS på litt over ei uke!! HÆÆ??? Så på blogglista at jeg klatrer!! Sykt ass...

Takk til ALLE FANSEN!! Så at fansen etterlyste at jeg SKULLE være mer kommentator også og det skal jeg gjøre heretter!!!

Så ei skikkelig TRISTMELDING!!

MAMMA har fått MENSEN! DET er sant!!! Det passa så dårlig lizzom sia ho skal i begravelse i morgen til søstra si som er tanta mi!! HERREGUD!! ho bruker å bli så dårlig når ho har mensen og hun er SOM et blodbad lizzom! BOBBY flirer bare!! Han er så FREKK av og til! Det er stygt å FLIRE av folk som er sjuk lizzom...

I morgen så er det skikkelig KAKEFEST etter begravelsen lizzom... HERREGUD som jeg gleder meg!! Det er viktig å passe på KALORIENE så man ikke blir FLODHEST lizzom... men når DET er begravelse så må man få spise litt KAKE DA! MAMMA har bakt sjokoladekake som hun kaller BOBBY!! HÆÆ!! Det gjorde ho bare for å være FREKK fordi han FLIRA av MENSEN lizzom...

I helga kommer Tante Ndang eller koss det skrives!! HO er søstra til BOBBY og har 6 UNGER med tre forskjellige lizzom.. Ho er ikke HORE da men bare vært uheldig NÅR det gjelder KJÆRLIGHET!!!! Å jeg synes Tanta Ndang er SÅ SNILL!! Det var Tante Ndang som kjøpte STELLA til meg!! Kanskje ho kjøpe nytt hamster til meg??? HÆÆ?? HÅPER! HÅPER! HÅPER! HÅPER!

5 kommentarer:

  1. Da får Bobby holde plattføtta sine unna da.....

    SvarSlett
  2. JA HERREGUD!!

    Hvis han TRAMPER ihjel nye hamsteret SÅ anmelder jeg han TIL POLITIET!!!

    SvarSlett
  3. OMG!!!! Trampa han ihjel det forrige hamsteret med vilje!!! Trodde det var ett uhell når han gikk på dass jeg!!! OMG!!!! Skjønner ikke at mennesker kan være slik azz! Går ikke ann å melde til politiet på forskudd da lizzom?? Tilfelle han tråkker på det nye du kanskje får av den sååååå snille tanta di da!

    SvarSlett
  4. Endelig en kommentar. Jeg var på nippet til å boikottere bloggen din og bli medlemm av fan klubben til Kosa Rosa bloggen.

    SvarSlett
  5. kaker er godt pernille... og du får helt sikkert ett nytt hamster, det trur jeg på.... har du ett ortlig outfit for begravelsen og festen etterpå?

    SvarSlett