torsdag 20. januar 2011

Jeg kjenner også en dyremorder!

HERREGUD!! Leste i avisa nettopp om en mann som drepte ei ku! Helt sant! Les her!

Dette er så rart lizzom... FORDI tidligere i dag så blogga JEG om stefaren min BOBBY som drepte hamsteret mitt når han skulle på do lizzom... HELT SANT, bare les om Hamsteret mitt som DAUA!

Og nå vise det seg at MAN kan komme i fengsel lizzom... Så nå skal jeg kanskje anmelde Bobby da??

OG avisa tok dem BILDE av MORDEREN når han kom ut av FJØSET og han så skikkelig SKUMMEL ut!! HERREGUD!! Er det mulig lizzom.... Hva er verst lizzom?? å drepe et hamster eller ei ku? HAMSTER!

Så ei skikkelig glamelding!!! Selv om det har vore ei trist uke med mange som jeg er glad i har DAUA, så kom endelig et LYSPUNKT i posten på DATAEN!! Jeg har blitt UTPEKT av en MILLIARDER til å stille kontoen til disposinering for en ARV han må ut av landet!! SYKT! Alt jeg trengte å gjøre var lizzom bare å sende forskellige opplsyninger på MAIL! HERREGUD!! Jeg skulle få mange prosenter lizzom.... !! SNAKK OM FLAKS!

65 kommentarer:

  1. Dette bildet du så på nettet var sannsynligvis et illustrasjonsfoto og ikke et bilde av morderen da han kom ut av fjøset :)

    SvarSlett
  2. Du er så tragisk Pernille! Du kan like godt legge ned bloggen din, fordi folk flirer bak ryggen din! Du har så lav IQ at det er fullstendig tragisk! At det går an å være så dum i hodet!

    SvarSlett
  3. Folk ler av de utrolig gode innleggene til Pernille, ikke noe annet!!!! :) He,he! Du er jo bare såååå kul da lizzom! :)

    SvarSlett
  4. Idiot! Du skjemmer deg bare ut og alle som er seriøs med blogging! Du er så tragisk dum at du bare kan holde kjeften din.......

    SvarSlett
  5. Mange rosabloggere som er sinte her gitt! Oioioi! He,he!

    SvarSlett
  6. Elsker bloggen din Pernille! Dagens høydepunkt og lese dine sinnsyke fantastiske innlegg :))))

    Jeg har blitt helt hekta :D

    SvarSlett
  7. Fatter ikke hvorfor man skal lage en så teit liksomblogg. Om man skal gjøre det så kan man da i det minste gjøre det skikkelig. Det finnes da ingen som kan være så blåst.....
    Muligens noen fritidsproblemer ligger bak? Kanskje du skal lære deg å strikke eller noe?

    SvarSlett
  8. Pernille er sikkert 18 år men hun har en IQ som hun var 8 år. Skrekkelig dum!

    SvarSlett
  9. Pernille har da skrevet noen skikkelige klassikere folkens :) Jeg elsker innleggene om den utstoppa mammuten, om hun som kan få seg jobb på lager og om den katten "Pussy" som døde :)) Fantastisk bra!

    Dere kan gjerne si at "pernille" er dum og teit, men jeg lukter geni lang vei :)))

    Dette er da så mye bedre en Voe og alle de andre idiotiske rosabloggerne som legger ut om sine teite liv :))

    SvarSlett
  10. Haha ler meg skakk! Heia WF!!!

    SvarSlett
  11. Hvorfor skryter dere av denne dumme idiot møkkakjerringa? Hennes dumskap er en hån mot blogging og hun bare ødelegger for seriøse bloggere!

    SvarSlett
  12. "Seriøse Bloggere"... LOL!

    SvarSlett
  13. Lina: Hva er seriøse bloggere??? Rosabloggerene??? Trokke det! Ha,ha,ha!!!

    SvarSlett
  14. Jeg hater bloggere, og ofrer dem ikke et sekund. Kvaliteten på deres skriving er elendig, og jeg foretrekker bøker. Men nå! Nå er jeg hekta. Fullstendig! Dette er faen hakke meg genialt. Snart har du 15000 fans, Pernille!!!

    SvarSlett
  15. Lina: Seriøse bloggere? HAHA!!! Flirer så jeg ruller over i sofaen her.

    SvarSlett
  16. "å drepe et hamster eller ei ku? HAMSTER!"

    Hehehehe!!! Åfyfaen...

    SvarSlett
  17. Dette må ta slutt. Seriøst. Skammelig blogg og enkelte ganger er du så frekk Pernille at jeg kjenner jeg blir irritert! Bare det at du skriver at tanta de har daua, er så respektløst at jeg blir kvalm av deg! Få deg et liv!

    SvarSlett
  18. Hvis Pernille slutter å blogge, DA burde det bli ramaskrik!!!! He,he! :)

    SvarSlett
  19. Faen så bortkasta!!!!!
    Skal du først ut å drepe, så kan du vel i det minste drepe en svarting da, så gjør du ihvertfall en god gjerning!

    SvarSlett
  20. Ajajaj... Trå LITT forsiktig her nå. Rasisme trenger vi ikke ;)

    SvarSlett
  21. Det vi ikke trenger er denne bloggen. Dette ødelegger for alle som har noe viktig å si med blogging! Jeg skjemmes over deg Pernille! Kan du ikke bare legge ned hele denne bloggen? Please.

    SvarSlett
  22. Huff... Det værste med denne bloggen er jo ikke ''Pernille'', men alle de som faktisk tror at dette er en seriøs blogg. ''Pernille'' er nok en fiktiv person folkens, og bak sitter det nok en som har fått nok av ''seriøse-bloggere''. Det som er tragisk med dette er at de ''seriøse-bloggerne'' faktisk blogger på denne måten... Selvom ''Pernille'' sin er satt litt på spissen.

    SvarSlett
  23. Pernille, dem søker nye medlemmer til mensa. Du burde søke!

    SvarSlett
  24. Morten: Seriøse bloggere er de som faktisk har noe viktig å si eller forteller spennende historier fra dagliglivet sitt! Det er bloggere som folk ser opp til! Pernille er så dum at hun ikke vet engang at det hun gjør er skadelig for et seriøst fenomen. Dessuten så er det mange som har blogging som yrke.

    SvarSlett
  25. Ja for en seriøs "jobb" blogging er!!! He,he,he!

    SvarSlett
  26. Hver gang jeg trykker på disse som kommenterer nyheter på VG så må jeg bare riste på hodet, men når pernille kommenterer, ja da er det faktisk verdt energien jeg bruker ;) Du er helt fantastisk Pernille og må ikke legge ned bloggen din. Du må ikke høre på disse surrete rosabloggerne som snakker om "Seriøs blogging". Det kan ikke bli mere seriøst enn det du presterer ;) Jeg er stor fan allerede ;)

    SvarSlett
  27. Dette er en skandaleblogg og Pernille burde slutte å blogge mens leken er god. Dummere menneske enn Pernille eksisterer sannsynligvis ikke!

    SvarSlett
  28. Lina: Jeg har til gode å se EN eneste blogger som har noe relevant å si. Jeg kan ihvertfall fortelle deg at jeg ikke ser opp til noen bloggere. Jeg ser opp til helt andre type skribenter - som også har noe langt mer å si enn en blogger. Skriver man, bør man også beherske skrivekunsten. Blogging som yrke er en vits. Vi har faktisk forfattere, og de KAN skrive, og de utsettes for et veldig trangt nåløye i form av KVALITETSkontroll. Bloggere fortjener ikke oppmerksomheten de får. Dvs... helt til Pernille kom på banen.

    Vær vennlig og ikke narr meg til å le, Line.

    SvarSlett
  29. Jeg syns du bør drepe Bobby. Det hadde jeg gjort.

    SvarSlett
  30. er rett og slett IRITERENDE og lese all DRITTEN din.. og det at stefar din drepte/avliva den lille søte hamsteren
    din var sikkert fordi du aldri gadd og gjøre reint buret dens osv.. helt vanlig skjebne for sånne dyr som eies av uansvarlige drittunger som ikke kan ta vare på dyra sine.. dette har ikke noe med denne artikkelen om kua og gjøre.. legg ned bloggen din

    SvarSlett
  31. Det er EN hamster (altså hannkjønn) Pernille, ikke et!
    Ellers digger jeg bloggen din, som jeg fant for få dager siden :-)

    SvarSlett
  32. Pernille, Endelig en Rosablogg med mening i;))

    Keep up the good work og ikke høre på de som slenger drit til deg.

    SvarSlett
  33. Hei jeg er en seriøs blogger. Jeg skriver kun ting om mitt fantastiske liv, og folk er faktisk virkelig innteressert, det er bare det at DUMME bloggere som Pernille tar fra meg oppmerksomheten :(
    ....andre som rister på hodet? :P
    Hvis bloggen din hadde vært så jævla meningsfull og interessant så hadde vel ikke oppmerksomheten blitt retta mot useriøse bloggere som "Pernille"?? eller?... huff, jeg skjemmes.

    SvarSlett
  34. Håper virkelig dere skjønner at det er "pernille" som står bak mange av kommentarene her også? For å få enda flere lesere kommenterer hun sine egne innlegg som anonym og andre navn for å provosere dere som synes bloggen er morsom. På denne måten vireker denne bloggen enda mer ekte.

    Så det er ingen vits å hisse seg opp over at noen hverken digger eller hater denne bloggen, for stort sett alt her er oppspinn fra en person;)

    SvarSlett
  35. Du bør gå til psykolog Pernille! Mener det!

    Du må ha hatt en jævlig barndom siden du er så dum i hodet som den bloggen din viser. Du er så dum at jeg spyr!

    SvarSlett
  36. mon tru om han skulle bruke øret til trakt for å fylle bensin på snøfresern ?? (bare et forslag)

    SvarSlett
  37. Pernille ;)

    Du reddet dagen igjen ;)

    SvarSlett
  38. by the way: JEG SYNES BLOGGEN DIN ER KJEMPEFIN JEG. :) IKKE BRY DEG OM ALLE DISSE ANDR NISSENE HER. KLEMZ Å PUSS

    SvarSlett
  39. Mannen er tydeligvis en psykopat!! Dreper ei ku på den måten der. En potensiell "Dexter" kanskje?

    SvarSlett
  40. Flott blogg Snille Pernille, du viser alle andre rosabloggere hvordan man skal lage en blogg, slik at den er artig å lese. Stå på, you are cool.

    SvarSlett
  41. Ja, Dexter startet med drap av dyr :) Kul serie!

    SvarSlett
  42. "Håper virkelig dere skjønner at det er "pernille" som står bak mange av kommentarene her også?"

    Døh! Nehei? Nei det skjønte vi ikke. Hehehehe. Dette er så tragisk at det er direkte vondt.

    SvarSlett
  43. Ser det er mange som er misunnelig på oppmerksomheten til Pernille her inne. Hun er enten ditt eller datt og gjør sånn eller slik ;) Morsomt! Rosabloggerne at hevn! HA HA HA!

    SvarSlett
  44. "Håper virkelig dere skjønner at det er "pernille" som står bak mange av kommentarene her også?"

    Eh.. Rart hun ikke har gjort det på de innleggene som kun har 2 og 3 kommentarer da ;))Rosablogger som er nysgjerrig på oppmerksomheten kanskje og er ute og svartmaler litt? He he ;)

    Ellers må jeg si at jeg tror dette er en tulleblogg. Jeg tror ikke Pernille eksisterer, men er veldig nysgjerrig på hjernen bak. Blir det avsløring snart "Pernille" ? Mistenket at det kan være gutta fra "Torsdagskveld i Nydalen" eller noe ;)

    SvarSlett
  45. Pernille - Snart passerer du 16 000 fans :D

    HA HA HA HA! Det er utrolig mange idioter som biter på og tror at det er en virkelig jente som står bak denne bloggen!

    SvarSlett
  46. jeg vil ha høna di pernille

    SvarSlett
  47. Pernille er i klasse med de andre tullebloggerne, Hildegunn og Annes Boble! Er det samme person som står bak mon tro?

    SvarSlett
  48. Bloggen er smakløs. Punktum.

    SvarSlett
  49. er såååååå utrulig sugen på mus , ere ei feit frue der ute som sliter med å få lem ? kom til meg jeg gir faan i hvor feit du er bare jeg får sleike fitte

    SvarSlett
  50. Legg ut bilde Pernille! Er du blond?

    SvarSlett
  51. Drittblogg! Jeg skal sende klagemail til blogglista slik at du blir utestengt! IDIOTBITCH!

    SvarSlett
  52. Sitter å titter på litt innlegg her og det spørsmålet jeg sitter igjen med er:

    MÅ man lese bloggen til Pernille?

    Nope - de som ikke liker det de leser kamn jo bare slutte. Jeg synes det er herlig med dine vinklinger i all den seriøse (les smakløse) meningsytringene av alle forståsegpåere!

    ... humm, - kanskje jeg skal blogge litt selv...

    SvarSlett
  53. :O OMG!?!?! er det helt sant lizzom? lizzom lizzom? OMG?!?!?!?!

    SvarSlett
  54. Fyfaen å domm du er.

    SvarSlett
  55. hmm... noen trenger og få capslock forbud...
    og det og bruke "lizzom" 7 ganger i en kort tekst... trenger ikke og skrive som en idiot (=
    og prøv og se verden for hva den er. og ikke lev i din rare forvridde verden.


    men om det er en kødde blogg.. så.. good for you.
    og hvis ikke... jah.. blogg innlegga snakker for seg selv.

    mvh. Vetle (=

    SvarSlett
  56. Dette lyser jo ironi lang veg. Hvis man leser inni seg, og legger ekstra trykk på CAPS-LOCK ordene blir det faktisk litt morsomt. Fin tekst å prøve å lese når det går trått på et nachspiel:)

    SvarSlett
  57. Er det noen som snarest mulig burde slutte bloggingen, så er det disse tanketomme rosabloggerne. "Seriøs"? Mote og sminke? Noe mer bortkastet skal man lete lenge etter!

    SvarSlett
  58. Snille Pernille er en vittig blogg, men jeg mener at noen av kommentarene burde slettes. Anonym 20. januar 2011 16:57 har lagt in en kommentarer som rett og slett er bare ufyselig og den burde bli slettet. Dette har ikke noe med ytringsfriheten å
    gjøre, men med god folkeskikk.

    SvarSlett
  59. Hahahaha ler meg så skakk i hjel av alle som skriver at du ødelegger for "seriøse bloggere". De som kommenterer her at du burde legge ned bloggen er bare redde for konkurransen og bittre for at du er blitt så populær på å latterliggjøre det de i sin lille "boble" ser på som så seriøst! De er nok bare misunnelige på at de ikke har kommet på denne varianeten av blogging før deg og ikke klarer skille seg ut fra de utallige "rosa" bloggerne der ute som bare plapprer i vei om sminke og alt annet unyttig dritt som er deres centre of attention. Keep on writing and make all ur readers laugh away into eternity =)

    SvarSlett
  60. hun er ikke seriøs. det er mer sansynlig at det er en mann med rar sans for humor en at det er verdens dummeste jente som faktisk kan lese.

    SvarSlett
  61. Successful troll is successful...

    SvarSlett
  62. Komisk at så mange ikke forstår at dette er trolling :D

    SvarSlett
  63. Ja sæææærlig Anonym kl 17:08 på torsdag. De legger sikkert ned hele bloggen til Pernille på grunn av EN person lizzom!!! OMG! Noen tror de bare eier hele verden lizzom....

    SvarSlett
  64. Seriøse bloggere? Give me a motherfucking break!!!. Det finnes ikke. Stort sett apekatter som får lettvinn eksponering til verden ved å vise frem dagboka si, som helst skulle vært gjemt under senga. Når det er sagt er denne bloggen genial. Den ser seg selv lite høytidelig og er populær fordi den er morsom og harselerer med samfunnet og seg selv. Dette er hva en blogg skal være. Useriøs morro! Bra jobba Pernille!!!

    SvarSlett