fredag 28. januar 2011

Gammelonkel Kåre har DAUA!

Nå ligg jeg i senga i den FINE rosa ONEPIECEN min og BLOGGER! HERREGUD!!! var på begravelse igår og fikk ikke BLOGGA!! Begravelsen til ho TANTE var drittkjedelig! HÆÆÆ? det var tortur lizzom med alle sangene og talene fra PRESTEN men det ble mye bedre på KAKEFESTEN etter at vi var i kirka lizzom... HERREGUD!! vet dere hva som skjedde på KAKEFESTEN etter at vi hadde begravd ho tante eller ??? Onkelen til ho mamma og GAMMELonkelen min DAUA!!!! Helt sant!!

DET som skjedde var at ONGEN til ho Tordis som er nabon til TANTA mi sto bak DOdøra på FESTLOKALET der alle var samla etter BEGRAVELSEN og når GAMMELonkelen min han Kåre var ferdig på DO lizzom, så hoppa han ONGEN til ho tordis fram og ROPTE BØØØØ!!! SÅ fikk han Kåre sånn hjertefarkt eller ka det heter lizzom... HERREGUD!! ONGEN til ho Tordis er bare 7 år da så han kunne lizzom ikke VITE at Kåre kom til å DAUE!!! Kan lizzom ikke ARRESTERE han for mord eller noe da!!! Eller kan man det lizzom ???

Så ALLE ble sånn trist da lizzom!!! Jeg KJENTE ikke Kåre engang og har BARE sett han noen ganger eller noe!!! SÅ han DAUA lizzom bare av at ONGEN til ho Tordis sa BØØØ!!! Det ØDELA litt kakefesten etter da men jeg fikk spist litt kake da!! HA HA HA! BOBBY var så artig etter KAKEFESTEN da og prøvde å GJØRE det samme med ho mamma når VI kom hjem!! HAN Hoppa fram etter at HO mamma hadde vært på DO og sa BØØØ!!! Ho ble DRITSUR og sa at Bobby var smakløs, men HERREGUD da lizzom.... Folk som blir skremt TÅLE IKKE en spøk lizzom!! MAMMA kan oppføre seg helt SKADD innimellom!! Jeg flira bare når ho BLE sur!!!

I ettermiddag kjem ho Tanta Ndang og det bli ARTIG! Håpe ho kjøpe nytt HAMSTER!!! See u later ALLIGATORS! Klemz fra Pernille!

12 kommentarer:

  1. Ja, det var vel et tidsspørsmål før noen nye i familien skulle stryke med :)

    SvarSlett
  2. Jubajubaaaahhhh!!28. januar 2011 kl. 12:26

    På VG nett kan du lese om Ambam,som nå går som en mann. Og av en eller annen merkelig grunn kom jeg til å tenke på stefaren din,Bobby....
    ?????? Hvorfor det? :)

    SvarSlett
  3. Jeg tenkte på Knutsen & Ludvigsen når jeg så deg, aner ikke hvorfor.

    SvarSlett
  4. Jubajubaaaahhh!!!!28. januar 2011 kl. 12:40

    Nei for ett lyst hode du er!!!! :)

    SvarSlett
  5. Ja, litt lys, men ikke helt blånn. Men du tenkte kanskje på om jeg var smart og lur og sånn?
    De vet jeg ikke, men jeg trokke de.
    Ingen som har sakt det til meg ivaffal.
    De ville kanskje ha jort de om jeg var de?

    SvarSlett
  6. Nei, ikke vet jeg heller..... Ække så faaaali det! Er jo MINDRE SMARTE folk(må uttale seg forsiktig vet du) som kommer lengst her i verden til dags dato ser det ut til så ;)

    SvarSlett
  7. Det er på tide at de som ikker er så smarte åsså kommer seg fram her i verdenen. Endeli får smartingene som fortjent. Håper jeg kommer på tv en dag, da skal jeg vise dem

    SvarSlett
  8. Jubajubaaahhh!!!!28. januar 2011 kl. 13:54

    Det er mange av de på TV og media generelt allerede!!! Men mye vil ha mer! Får ikke nok av dumskap!!!:)

    Pernille!!!!:
    SIKKER på at det er en onepiece du har?? At du ikke bare skryter på deg? Du har ikke vært med å sponse Christopher(23) sin inntekt med de utrolig stygge bigbaby-dressene som selges for en billig penge??? ;)
    Trudde ikke det var mulig å laga noe slik jeg..... Og ikke minst selge det! He,he! Fint for han Christopher da! Han gnir seg i henda og tenker "He,he,he! Store deler av befolkningen må jo være svaksynte, men samma f.. for meg så lenge jeg får inn spenn!!! He,he,he!"

    He,he! ;)

    SvarSlett
  9. Tante, onkel, hamstern, hvem blir den neste som blir borte vekk Pernille? Familien din er og blir en tragedie.

    SvarSlett
  10. wow for en tragedi, pernille ...opps snille pernille

    SvarSlett
  11. Jeg tror du juger!!!

    SvarSlett
  12. Dette er sikkert en fake blogg , det er ingen som skriver sånne teite ting da ;L

    SvarSlett