mandag 17. januar 2011

Jeg blir KASTA UT! Kanskje!

HERREGUD!! Hva skjer lizzom... Jeg og storebroren min bor fortsatt HOS mamma og stefaren min BOBBY, men nå har dem sagt at EN av oss må flytte og mamma SA at måtte kanskje bli meg sia JEG ikke hadde jobb men da e HO helt SKADD!!! Jeg har begynt å jobbe som blogger lizzom og siden jeg har sånn kjempesuksess som blogger så KANSKJE tusenvis vil ha reklame på BLOGGEN min!

Men sia jeg ikke har jobb nå lizzom så må jeg kansje flytte da!! Thomas jobbe på KAIA i deltid da så han har litt PENGER!! Men mamma sa at ho kanskje MÅTTE vinne i LOTTO hvis jeg skulle få bo hjemme lizzom... Bobby tjene heller ikke så bra fordi han jobbe på KAFFE!!! og tjener TRYGD!

HVor skal jeg FLYTTE da?? Det er ikke akkurat bare å flytte lizzom!! SKAL på jobbinterju i dag da på en butikk!! Drømmejobben er klesbutikk eller bli fotomodell men idag skal jeg på matbutikk. Det er fint med jobb på matbutikk så man fåt erfaring med kassa så kanskje man får jobb på klesbutikk etterpå lizzom!!!

Ok... NÅ synes jeg mest synd på meg selv da!! IKKE bare er MORA mi SKADD som trua meg men jeg glemte fingeren i DØRA også! Thomas jaga meg gjennom HUSET Lizzom... og da jeg skulle hjemme meg på badet så glemte jeg fingeren i døra og det var DRITVONDT! Den ble helt RØD!

Så en glamelding! Jeg kom på andreplass i folkeavstemminga på bloggen min IGÅR! Hva skjer lizzom... JEG har blogga i 4 dager lizzom og så vant jeg nesten. DEN som vant var VOE men jeg hadde lizzom bare en stemme etter ho!! Det er sykt ass....!!

5 kommentarer:

  1. Begynner faktisk å like hu Pernille. He,he,he! Hun gjør jo rett og slett narr av alle de tåpelige rosabloggerene, uten at hun vet det selv kanskje.(?) For måten Pernille skriver på er jo AKKURAT slik rosabloggerene er!!!! Blåst mellom øra!!! He,he!

    SvarSlett
  2. Selvfølgelig vet hun det :) Kul blogg skrevet av en ukjent, med ukjent alder, men med gode evner til å more folk med sin bloggparodi. Way to go, "Pernille" : )

    SvarSlett
  3. HAHAHA, helt enig med dere folkens=) Du er verdens beste rosablogger pernille=) Jeg digger bobby azz, jeg bare digger'n BOBBY=) hahaha

    SvarSlett
  4. Hahahha! You make my day Pernille :D

    SvarSlett