onsdag 26. januar 2011

Hva tenker dem på?? Ulven er jo FARLIG!!!!

HERREGUD!!! Hva skjer lizzom... Avisa skriv at dem SKAL slippe UT alle ULVENE som er innelåst ut i skogen!!! Det er helt sant! les her!

Hva som feiler folk? TROR du jeg tør å gå på skogsTUR nå lizzom??? Vi treng ikke ulv da! Eneste nytten dyr har er pels å sånn! HVIS dem er så redd for innavl så kan DEM heller DREPE alle ulven da? Ulven er farlig for folk og spis dem og sånn og da skal vi ikke ha mer ULV i skogen???

TIL og med AVISA skriv at det er farlig lizzom!! FOLK skal liksom være sånn DYREVERNERE hele tida men tenke ikke på sporty FOLK som treng å gå tur i skogen!! Eller dem som FRYS da og treng PELS?? HERREGUD!! Leste i AVISA en gang at man var imot folk som hadde REV og MINK i BUR og skulle slippe dem løs!! JA! JUKSEpels er ikke akkurat så fint som ekte pels da?

Jeg har også LEST at det er BJØRN og i NORGE og da synes jeg man heller skal skyte all BJØRN og ULV istedefor å lage flere lizzom!! FOLK HAR BLITT HELT SKADD!!

Skal alle bli sånn dyreverner nå da?? OG ha sånn OUTFIT som dyrevernere ha? GÅ rundt i LURVETE klær og spre FARLIGE dyr i skogen?? NEI TAKK!

26 kommentarer:

  1. Du skriver selv at du er 18 år ,Det tviler jeg veldig på , Du skriver som en Værpesjuk tolvåring , Ingen liker sånne som skriver som deg , Hvem trur du at du er ?
    Faens dumme kjærring med Meningsløse og dårlige inlegg dag inn og dag ut , Slutt og blogg ? og btw hvorfor ingen bilder ? tjukka . . .

    SvarSlett
  2. Skyt deg selv Lizzm , I hue Lizzm , Så du dør lizzm , faen du er dum , Glad jeg ikke kjenner deg i virkligheten ,

    Men du minner meg om noen

    Var du med i Tangerudbakken ?????

    SvarSlett
  3. Hele denne bloggen er en skandale uten like!

    Anbefaler alle til å boikotte denne bloggen og sende klagemail til blogglisten (mailadresse inne på nettavisen). Slik at denne bloggen blir fjernet! Den har tatt oppmerksomhet og plasseringer på blogglisten som den ikke fortjener, da det er hundrevis av flinke bloggere som er flinkere enn idioten Pernille.

    Jeg skjemmes over den skaden du gjør! Du må være det dummeste mennesket på planeten og du har sikkert blitt helt miljøskadd av den latterlige familien din! Tror det beste for både deg og alle andre er at du legger ned bloggen din!

    Husk å boikott Pernille. Send klagemail til blogglisten og Side2! Jeg har sendt!

    SvarSlett
  4. Helene: Du maser om boikott både på dette innlegget og det forrige innlegget ser jeg, så du lever ikke akkurat opp til disse boikottoppfordringene dine selv kan man si :)

    Personlig så synes jeg dette er en av de beste bloggene jeg noen gang har lest. Endelig en blogg med mening :) Jeg er innom hver dag Pernille :) Stå på!

    SvarSlett
  5. "Skal alle bli sånn dyreverner nå da?? OG ha sånn OUTFIT som dyrevernere ha? GÅ rundt i LURVETE klær og spre FARLIGE dyr i skogen?? NEI TAKK!"

    HA HA HA HA HA HA HA!!! Dritbra!

    SvarSlett
  6. Denne bloggen er den beste i hele blogguniverset, inkludert Ida sin. Hun vet ikke åssen man tar taxi en gang liksom. Seriøst?
    Man er ganske flink da og lite teit om du skjønner, assa. Helene, du burde nektes internett fra nå av.

    SvarSlett
  7. HVORfor ER eNkElTe så slemme ???? TROR dere jeg ORKER å være TOPPBLOGGER når dere SLENGE så mye dritt til meg Lizzom ???? HVIS du klager til Blogglista og jeg MISTER plassen min så SKAL Jeg anmelde deg til POLITIET! Drittmongo Helene!

    SvarSlett
  8. Jeg tror faktisk ikke du forstår hvor dum du er Pernille, så det er nesten synd på deg. Anmelde meg til politiet? Å, så redd jeg ble!

    Du skriver jo bare tull. Folk og dyr som dør som fluer, om Bobby fra Kenya og resten av den teite familien din. Har du ikke skjønt at for eksempel det å bruke mongo som skjellsord er ekstremt ufint? Du er en skam og jeg skal samle sammen mange bloggere og sørge for at du blir utestengt fra blogglisten. Merk mine ord. Den dritten du skriver fortjener ikke oppmerksomheten den får.

    SvarSlett
  9. Hallo Helene og alle andre som er så veldig hissig!! Forstår dere ikke at dette bare er en parodi på alle disse hjernedøde rosabloggerne der ute? Dette er bare så morsomt;D

    Elsker denne bloggen og den gir Rosabloggerne det sparket i ræva de trenger ;) Alle sier at "pernille" er så dum, men så langt lyser det intelligens lang vei. Slik ser man hvis man er i stand til å forstå og lese mellom linjene.

    Stå på. Helt fantastisk morsom og bra blogg!

    mvh

    Erling

    SvarSlett
  10. Hvis du tror dette er en parodi, så er du helt på jordet. Jeg har vært bort så dumme jenter som dette tidligere. Oppvokst i en fjern familie og du pådrar deg kunnskap på nivå med en sau.

    Please legg ned bloggen din Pernille. Fra og med nå så boikotter jeg bloggen din! Det blir ikke flere kommentarer fra meg nå.

    SvarSlett
  11. Hahaha jeg trodde først dette var seriøst, men så skjønte jeg at det er jo ikke det. Når det er tull er det egentlig bare kjempemorsomt:p

    SvarSlett
  12. Troll folkens... Obvious troll

    SvarSlett
  13. folk må jo skjønne at dette bare er tull! idioter alle sammen, misunlige på at dere ikke er top blogger? Dette er den eneste bloggen jeg leser, pga alle andre er bare kjedelige og handler om outfits og smykker og tull..
    denne her er morsom!

    SvarSlett
  14. Takk og pris er Helene borte for alltid. Slike bloggere trenger vi ikke i Pernilles bloggverden.
    Stå på Pernille, selv om jeg er helt uenig med deg og mener alle dyr har rett til å leve fritt i skogenene våre.

    SvarSlett
  15. Utrolig festelig blogg!:) Men må si jeg blir litt overrasket over hvor slemme mennesker blir mot hverandre på nettet... Kunne aldri falt meg inn å skrevet mange av de tingene som blir skrevet her. Snille Pernille, du får frem det værste i folk. Rart de ikke skjønner at det bare er tull:)Blir spennende å få vite hvem du er...

    SvarSlett
  16. Jeg tror nokk du koste rava av deg nar du skreiv denne pa pure faenskap... Tviler pa at noen kan vere sa pa villspor i hodet... kyss og klem

    SvarSlett
  17. Eriksen er en sånn gammal gris som ser på småjentene som blogger lizzom! ÆSJ!! Pernille vil ikke ha bilde da vøttø så slike griser som deg skal sitte å sikkle på læpptåppen lizzom!
    Og hva er det du er så misunnelig på lizzom,HELENE??!! Er du lizzom redd Pernille skal sak dytte rei enda lengre ned på blogglista??? Trokke Pernille er den største taper`n her lizzom!!!! Hun er jo på vei til å bli TOPPblogger!!!!

    SvarSlett
  18. Og ALLE vennene mine støtter Pernille! For toppbloggere er jo bare såååå kule synes vi. Men hvis Pernille ikke skulle være toppblogger lenger, så er det sikkert noen andre som er like kule lizzom. Bare toppbloggere som er kule da lizzom!!! Alle vet det lizzom!!! OMG! Er du ikke toppblogger er du bare så luuuser ass!

    SvarSlett
  19. Du blir ikke toppblogger Pernille med så DAU blogg!! Er innom stadig vekk for å lese om ditt flotte engasjement for verden, men blir SKUFFA stadig vekk jo! Ikke noe nytt å lese.....
    SKRIV MER skal du bli toppblogger;)

    SvarSlett
  20. :) Elsker denne bloggen. Har vært innom flere hjernedøde blogger fra topplista. Alle skriver jo om det samme. Her er det jo en blogg med mening i :) Dette er et friskt og humoristisk innslag. Jeg har lest alle artiklene til nå, og kommer til å fortsette med det. Fortsett å skrive, Pernille :)

    SvarSlett
  21. Til Helene: Du eller ingen andre har rett til å sensurere andre blogger. Du henviser til andre bedre blogger, men jeg har faen meg til gode å se noen som er bedre enn denne. Send eposter så mye du vil. Kommer du gjennom med klagen, er systemet korrupt.

    SvarSlett
  22. er så hjertens enig med en del av inleggene her... dette er en "go´blogg" helt på jordet og humoristisk. meninger med snert... gleder meg virkelig til neste... til alle dere som er så negative imot pernille. Er dere betalt for å være så ekle? eller er dere venn med noen dere sleiker oppetter ryggen(hmmm skulle til å skrive noe annet, men det passer seg ikke)

    ang dyra og bloggen, jeg synes dyra skal være hvor de naturligt hører hjemme... Ut i naturen...

    SvarSlett
  23. Uralque: Da må du tåle å bli bjørnemat også da:)

    SvarSlett
  24. kjære anonym... det hadde sikkert for noen vært en lettelse he he he, men ærligtalt jeg er ikke redd for å ferdes i naturen. har faktisk vent meg til å bråke litt når jeg er i områder med dyr... de liker generelt ikke uvanlig bråk og skygger banen føre jeg ser de..

    SvarSlett
  25. Denne bloggen er jo bare så morsom:) ler og ler:)
    Den personen som er blogger her er ganske så flink til å spille dum og fjortis:)
    Man kan jo ikke ta noe av dette her seriøst. Se på det som en humor blogg:)

    SvarSlett
  26. ''HVIS dem er så redd for innavl så kan DEM heller DREPE alle ulven da? Ulven er farlig for folk og spis dem og sånn og da skal vi ikke ha mer ULV i skogen??? ''

    Unskyld ordbruket, men har du en pysisk sjukdom?
    VI mennesker dreper alle slags dyr uten grunn, vi utrydder haier får de sjeldent kan angripe.
    Naturen trenger ikke oss, ser tydeligvis ikke ut som om att vi trenger naturen heller.
    Vi missbruker hele greia, og har fyllt verden med ondskap og unødvendighet.
    Burde heller vært vi som skulla dødd ;)
    Vi har føtter får vi skal gå, å ikke lage unødvendige ting som bil!

    SvarSlett