tirsdag 25. januar 2011

OMG Jeg har også mange halvsøsken!!!

HERREGUD!! Hva skjer lizzom... Avisa skriv at ho dama som heter Opra Winfry har ei søster som ikke er ekte søster men ei HALVSØSTER!!

Da blir folk helt sjokkSKADA enda det ikke er så uvanlig DA! Jeg har sikkert 10 slike halvsøsken der ute! Fordi før Pappa ble sammen med MAMMA (Dem er skilt nå), så VAR han sammen med mange andre forskjellige DAMER og mange av DEM hadde UNGA fra før og da bli dem lizzom mine halvsøsken DA!! HÆÆ?? Dem BLI ikke halvsøsken da, men STESØSKEN og det er akkurat det samme som halvsøsken! NESTEN!

Dessuten så HAR stefaren min BOBBY et par UNGA hjemme i KENYA som han aldri har sett, så da bli også dem MINE HALVSØSKEN DA! Men det heter egentlig STESØSKEN!

Jeg synes så synd på OPRA da, fordi ho BLE så trist av at HO hadde ei HALVSØSTER!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar