tirsdag 18. januar 2011

NÅ kommer dem vel med Bøssene !!

HJELP! Det har blitt jordskjelv i PAKISTAN! Helt sant! bare les her!

Sikker kjempeKJIPAS for dem som bor i PAKISTAN når det er jordskjelv å sann lizzom... men TROR dem at det er så bedre for oss da når dem kjem med bøssene og AT VI må hjelpe med våre penger??

HERREGUD! Det er lizzom jordskjelv og RAS og sånn hele tida og da synes jeg dem kan hjelpe seg SJØL! Blir fort mye peng HVIS vi skal putte på peng på bøssa HVER GANG de skal ha peng lizzom..

Bli ingenting fra meg ihverfall!! Jeg SPARER TIL nye OUTFIT til bursdag til SOFIE venninna mi!! Det er ting som er viktigere en jordskjelv lizzom....!

Bobby si at GRUNNEN til jordskjelv er at VERDEN går under i 2012 men han er helt SKADD av og til! Jeg tror ikke på det?? Tror dere på det og skal dere gi penger til bøssa når dem kjem med den ??

10 kommentarer:

  1. Går det virkelig an å være så dum som du! For en jævlig familie du har og hvor egoistisk dere er! Tanta de har ikke blitt kald en gang, før dere henter vaskemaskinen og nå er det viktigere med nye klær enn å hjelpe folk i nød?? Hva er det som feiler deg og den familien din egentlig??

    SvarSlett
  2. Først og fremst vil jeg bare si at jeg lurer på en ting. Og spørsmålet er ganske enkelt. Hva feiler deg? Jeg fatter ikke at du kan skrive om dette på den måten. Er du klar over konsekvensene og hva slike naturkatastrofer innebærer?
    Skaff deg et liv kjære deg. Ikke bruk tiden din på sånne ting som ikke er noe for deg. Du DUMMER deg ut.

    SvarSlett
  3. Hva er din IQ kjære pernille? Viktigere med nye klær enn å støtte offer for naturkatastrofer?

    Nå har jeg lest gjennom bloggen din og du er helt tragisk! Egoistisk bortskjemt jente som lever sammen med en egoistisk familie!

    SvarSlett
  4. Kjære ''Snille'' Pernille,

    Voks opp lite grann :) Alt det du sier sier kun en ting; at du er umoden :)

    SvarSlett
  5. Kan vel ikke blitt så mange skadet der ,alle pakistanerne er jo i oslo.

    SvarSlett
  6. Tror du må ta vekk snille fra navnet ditt.. skulle tro det holdt med pernille.. snakk om liten forståelse for at vi er en jord..

    SvarSlett
  7. herregud altså... selfølgelig er det viktigere med outfit... ny tilogmed... og det var jo ikke så lenge sia det skjedde no greier i pakistan... de har vel ikke brukt opp alle de penga di fikk dengangen, ser ikke sånn ut sånn som vi leser i vg.... har mora di prøvd den nye(gamle) vaskemaskinen da? hils sofie og grabba

    SvarSlett
  8. synes egentlig pernille er litt snill jeg... hu er jo lizzom litt sånn derre spreder...noen blir glade og i godt humør når de leser hennes gyldne perler..(humørspreder) mens andre blir irriterte(irritasjonsspreder) noen trur sikker pernille er en slem bonde og?(møkkaspreder) uansett har pernille noen ord som vi alle reagere litt ulikt på....noen blir lizzom litt skadd og... men veldig fint egentlig at vi alle reagerer.

    SvarSlett
  9. Trangsynte folk som ikke ser at Pernille parodierer de hjernedøde rosabloggerene. Men det er vel rosabloggerene som er så sinte på Pernille sin blogg også da sikkert. He,he! Greit nok, noen ganger er hun litt vel på kanten, men det er vel bare for å poengtere saken enda bedre.

    SvarSlett
  10. Du er et frist pust med et bra budskap.
    Det som er mest morro med hele bloggen er at folk ser seg blind ,og skriker ut mot deg uten å la infoen sirkulere forbi hodet sitt engang:)
    Jeg ante ikke at det fantes så mange "mensamedelmmer" der ute med forakt for resten av oss. hi hi
    Glad jeg vet va ironi , sarkasme og det å parodere folk/grupper er!

    SvarSlett