mandag 24. januar 2011

ER du barn når du er 23 ???

HERREGUD !!! Er det mulig lizzom.... Avisa skriv at Aron Carter er ei Barnestjerne enda han er 23 år!! SKANDALE! Jeg er for eksempelvis 18 år og er jeg et barn da lizzom ?? NEI!

Og hvorfor må perfekte mennesker på REHAB hele tida! Fordi det er slitsomt å være en person som ALLE i hele VERDEN ser opp til!! Tjukke mennesker og andre mennesker som ikke er så PERFEKT har det kjempeenkelt fordi dem ikke må PRESTERE og vise sine beste sider hele tida! Aron må hele tida være på TOPP og da må man på REHAB slik at man komme seg lizzom... SIDEN jeg har blitt TOPPBLOGGER så skal dere ikke se bort ifra at KANSKJE jeg også må på REHAB da! Fordi FOLK ser opp til meg og da må jeg vise mine beste sider lizzom... HERREGUD!! Folk som ikke er PERFEKTE skjønner lizzom ikke hvor VANSKELIG det er at alle ser opp til deg!!! Må vise litt respekt for folk som HELE VERDEN ser opp til!

Kyss og klem fra Pernille!

6 kommentarer:

  1. LOL, BLI VOKSEN! :D

    SvarSlett
  2. I låve you!!!!!!!!!!! :) :) :)

    SvarSlett
  3. Du har helt rett Pernille, jeg synes også at overskriftene i VG er dumme og jeg er ikke noe barn lenger jeg heller.

    SvarSlett
  4. teit å kalle en på 23 for barn...men kansje han/hun som skreiv det er 65? dar er kansje 23 barn? ikke veit jeg... kansje like greit å bestille en sånn rehab bilett pernille? sånn i tilfellefullafall?

    SvarSlett
  5. Det er jo dere som er dumme. Utrykket barnestjerne kommer av at det var det han var, og det kommer han til å bli omtalt som for resten av sitt liv.

    SvarSlett
  6. hahaha fy faen.. aldri sett så dumme mennesker før.. man definerer ikke voksen med en alder vettu.. ikke at dere skjønner hva jeg sier, men hvertfall.. jeg syns synd på dere som vet så lite om verden, dere blir nok aldri voksne

    SvarSlett