onsdag 19. januar 2011

ER det mulig ???

HERREGUD!! leste i avisa at dem skal vekke til live en mammut som står på ET museum i TYSKLAND!

Det er helt sinnsykt at forskning har kommet så langt lizzom.... JEG visste ikke at det gikk an til å vekke til liv dyr som var utstoppa lizzom... !!!

HERREGUD!!, Kanskje dem skulla STOPPA ut ho Pussy da som er katta til Robert! Den Katta DAUA forrige uke! Hvis vi hadde stoppa ho ut så kanskje VI kunne vekka ho til livet igjen ???

Sykt ass... Verden er så mystisk!! DEM FÅR TIL ABSOLUTT ALT I DAG!!

Kyss og klem fra Pernille!

26 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅÅÅÅ !!!! MENSA CALLING !!!!

    De skal ikke gjennopplive den utstoppede mammuten på museumet, men de skal klone frem en mamutt! Stor forskjell.

    SvarSlett
  2. Ja jøss! Dem skal vekke til live alle dyr som står på museum nå.

    Gud bevare, du setter en ny standard på hvor dum i hodet det er mulig å bli. Du er en skam for alle bloggerne i hele landet!

    SvarSlett
  3. Jeg blir helt svimmel av den bloggen din må jeg si. Du virker å være helt på bærtur, samtidig som jeg ikke greier å la være å følge med. Jeg har blitt helt besatt for å se hva slags dumskap du er i stand til å skrive neste gang :D

    SvarSlett
  4. Endelig en Rosablogg med mening i! Jeg er seriøst fan av deg allerede :)))) Helt fantastisk!

    SvarSlett
  5. Du fortjener ikke å ligge på blogglista! Det er så mange bloggere som er flinkere enn deg og du er helt korka! LIZZZZZZOMMMMM!!!!

    SvarSlett
  6. Slå opp ordet dum i ordboka og dere finner bilde av "snille pernille" !! Du skriver så mye dumt at ordet har fått ny betydning!

    SvarSlett
  7. Haha... Hvem ER du? Du har truffet veldig bra... :D

    SvarSlett
  8. Denne Pernille er sinnsyk!! Jeg har aldri lest så mye syke og dumme ting på en gang. Jeg har blitt helt hekta på den bloggen her!

    SvarSlett
  9. Kan du være så snill å slutte å blogge? Legg ned denne bloggen please! Du skjemmer ut alle som er seriøs med bloggingen sin og fortjener oppmerksomhet.

    SvarSlett
  10. Fy flate! Du burde skrive bok Pernille! Makan til kreativitet!!!! :) Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
  11. Jeg skriver under på den!! Ekstrem kreativ galskap satt i system dette :))) Har alltid hatet å lese alle disse idiotiske blogginnleggene på VG! Det var helt til Pernille dukket opp. Utrolig bra.

    SvarSlett
  12. Hva er det som feiler folk? Hun er jo så dum at jeg spyr. Du er den største idiotkjerringa på jord Pernille og nå ha jeg fått sagt det!

    SvarSlett
  13. Årets bloggnykommer: Pernille! No doubt :)))

    SvarSlett
  14. Pernille = Dum dummere dummest!

    SvarSlett
  15. Kan du ikke bare slutte å blogge? Du må vite det at folk bare ler bak ryggen din! Du fortjener ikke å være på blogglisten fordi du er totalt idiot!

    SvarSlett
  16. Er ikke så vanskelig å forstå; Mamuter levde i kalde områder for opp til 10 000 år siden. Det at de har funnet delevis inntakt mammut Dna er ikke så spessielt da iogmed at veldig kalde områder som den sibiske tundraen bevarer organisk materiale vedig bra. Vi har jo tilogmed inntakt hår i hele pels stykker fra Mammuter :)

    SvarSlett
  17. Jeg gleder meg vilt til personen bak denne fiktive bloggen står frem, og får alle som har gått fem på til å fremstå som større idioter enn "Snille Pernille"

    Uansett, hvem du enn er, vent til du er på toppen av lista for maksimal læringseffekt.

    SvarSlett
  18. Venter spent på neste blogginnlegg. Og det er sant som du sier: Det er helt vanvittig hva de får til i dag. Gleder meg til mammuten vekkes til live. Det blir helt sjukt! Du er snart toppblogger. Det er jeg overbevist om. Men vær litt forsiktig og ikke overdriv altfor mye, slik at du blir avslørt for tidlig. Lykke til med å komme på topp! De andre blir helt SKADA, skal du se. Hehe, helt genialt.

    SvarSlett
  19. Gratulerer, Pernille! At du har fått så mange til å gå på limpinnen er noe bortimot fenomenalt. Gleder meg til fortsettelsen.

    SvarSlett
  20. Dem får til absolutt alt idag? Ja utrolig nok så greide noen å lage noen som er så stokk dum i hodet som du! Ordet dum har fått en ny betydning!

    SvarSlett
  21. Mennesker ligger også fryst i påvente om at sykdommen dei eventuelt døde av en gang skal klare å kurerest.Les meir her: http://illvit.no/mennesket/de-dode-venter-pa-nytt-liv

    SvarSlett
  22. pernille du er topp.... god underholdning og supre reaksjoner fra fansen og anti fansen... keep up the good work...

    SvarSlett
  23. Jeg leser bloggen hver dag, og blir mer og mer imponert over de viktige temane Pernille tar opp til diskusjon. En meget intellektuell og viktig blogg som jeg anbefaler alle Mensa-medlemmer å lese.

    SvarSlett
  24. Pernille SKAL på toppen av blogglisten!!!! Som en annen sier lengre opp her: Da får vi virkelig bevist hva slags tåper som ligger øverst også. He,he,he! :) Utrolig kreative og morsomme innlegg Pernille!!!
    Ha en fin dag! Hilsen ei som er dritlei alle disse tåpelige rosabloggerene og bimboene som skal ytre sine tomme meninger og ATTPÅTIL FÅ BETALT FOR DET!!!! Lenge leve Norge!

    SvarSlett
  25. Bra innlegg på den bloggen her!
    Men enda bedre er de som kommenterer og ikke helt har skjønt at du tuller. Hvor dum går det an å bli......

    SvarSlett