mandag 17. januar 2011

DEM leste sikkert BLOGGEN min !!!

Jeg skrev på bloggen min og var KJEMPEKRITISK til at politiet skulle slippe løs HO marie Amelie og no har dem sagt at Ho skal ikke slipp ut likevel!! Jeg skrev at det var en SKANDALE så dem har sikkert vore på bloggen min å lest at jeg var KJEMPEKRITISK!

Det var bra! Man skal ikke slippe kriminelle folk på gata fordi da søv ikke folk bra om natta!

No sende dem ho sikker ut snart og da slepp vi å lese mer om dette! HERREGUD! Det viser at vi TOPPBLOGGERE har makt og at dem høre på når vi er kritisk og kritisera avgjørelser som her helt feil lizzom... Hvis jeg hadde rana nokken og skreve bok, skal dem slippe meg fri da lizzom ?? NEI!

Vet at ho ikke har rana noen lizzom... Men det er bare en sammenligning da!

7 kommentarer:

  1. Jeg må smile. Jøye meg så "big" er du ikke. Jeg tror ikke politiet leser eller bryr seg om en liten blogger i denne saken. Nei politiet har vel sammen med Hans Kongelige Høihet Jens
    dummet seg loddrett ut. Der har vi de rødgrønne. Venter spent på fortsettelsen av denne "farsen".

    SvarSlett
  2. Tror ikke de bryr seg om en liten umoden fjortis som leker på bloggen sin, nei.
    Og for noen holdninger du har...lizzom
    Først trodde jeg du tullet, så overraskelsen ble enda større da jeg forsto at du ikke gjorde det...lizzom :0

    SvarSlett
  3. Helt klart! DEM har lest bloggen din! Setter pris på din litt ironiske vinkling. Det er klart vi sover bedre om natta når slike storkriminelle er putta inn! Nei, takke meg til Krekar og andre lignende som beriker vårt samfunn! FÅ A UT! Og seffølgelig: Det er STOR FARE for at alle nå vil skrive bok for å slippe unna! Det kan vi ikke tillate! Jøje meg...

    SvarSlett
  4. Latterlig og litt attensionwhore å skrive sånne teite ting som dette? ... Hadde du nå enda skrevet det på en humoristisk/ironisk måte, men neida du mener faktisk noe så dumt som dette.

    SvarSlett
  5. Bloggen din er ofte på agendaen i både PU, UD og regjeringsmøter. De har den fast på storskjerm slik at man kan følge med på hvordan de bør forholde seg i forskjellige saker. Her står en tilhenger og tar bilde: Pernille på agendaen

    SvarSlett
  6. hehehehehe....heia Øyvind...=))

    SvarSlett
  7. Han dærre der ligna jækla mye på en skuespiller....begyne på A tror jeg...hmm, aksel var det ikke det? aksel henning tror jeg det var.

    Er dog helt enig med deg at man ikke skal slippe krimminelle ut på gaten på den måten!
    Synes det er helt forkastelig at de i det hele tatt vurderer det! Er det virkelig sånn vi skal behandle kriminelle nå til dags?

    Hater hu derre der ass...hu later som hu er heelt uskyldig vøttu pernille. Men hvis du kjenner han dærre axel henning kan du vær så snill å få autografen hans å sende til meg? please pernille?

    SvarSlett