lørdag 15. januar 2011

Jeg er den 20ende beste bloggeren i NORGE!

Herregud!!!! HVA SKJER! Jeg fikk sjokk lizzom når jeg våkna idag og så på TOPPLISTA over de beste bloggerne i NORGE! Jeg lå på plass nummer 20!! OG jeg har blogga bare EN dag! Dette er lizzom andre dagen som blogger da og jeg har allerede KJEMPESUKSESS!!

NÅ har jeg over 1300 FANS som elsker Bloggen min og hvis dere ikke TROR meg så se på telleren nede til høyre! JEG HAR OGSÅ lagt opp et BILDE fra BLOGGLISTA som viser at jeg er den 20 beste bloggeren i NORGE som SKRIV om alt mulig! JA, på den kategorien som heter DIVERSE er jeg på 20 plass og DEM som er der er dem som skriv om ALT MULIG!

Vill takke alle fansen min som støtter den 20 beste BLOGGEN i NORGE og jeg skal klatre og bli best til slutt! Jeg tror grunnen til suksessen er at jeg treffer folk i hjertet med mine åpne meninger om det som skjer i verden og AT jeg turte å skrive om PAPPA som har torrets syndrom! Bare se nedenfor på bildet og rød ring rundt plasseringa MI!


4 kommentarer:

  1. WTF???? Du er jo komplett hjernedød. Er jo derfor det er så mange innom bloggen din. Er rimelig sikker på at enhver med huet på riktig plass ville klart å heve seg høyt over denne bloggen din. Du skriver at du treffer folk i hjertet og at det er derfor du har så stor suksess. Folk sitter hjemme å ler av deg. Det er derfor det er en del innom. Du burde jo ikke vært under diverse. Du burde vært under kategorien humor eller under hjernedød... For det du skriver er jo helt på jordet. Meningene dine er som om de skulle kommet fra en treåring... Du skjønner jo virkelig ingen verdens ting. Men artig å lese, det er det.. Keep up the good work og du kommer til å bli nr en på humorblogg listen i løpet av kort tid:)

    SvarSlett
  2. Det er ikke så rartvat du ikke har klart å få deg jobb i en butikk en gang, hvis du er like dum i virksomheten som du fremstår som på nett. Hva med å bruke tiden på å få deg en jobb eller utdannelse istedetfor blogging?

    SvarSlett
  3. Ja jeg tror nok det må være det med faren din altså, der traff du meg rett i hjartrota!

    Faren min også har et veldig lignende problem, han har noe some heter torrent-syndrom.

    Han får sånne random spasmer hvor han må laste ned alle torrents han finner på nettet. Dette varer kanskje et par timer før han har glemt alt som har skjedd. Er kjipe greier det der(((

    Synes du virker som en svært smart og oppegående jente og det er virkelig interessant å lese det du skriver=)

    SvarSlett
  4. VÅKN OPP TIL VIRKELIGHETEN, DITT LILLE BARN. DU HAR MISFORSTÅTT LIVET

    SvarSlett