onsdag 19. januar 2011

Snart blir jeg nummer 1 !!!!

HERREGUD !! Tror dere jeg ble sjokka når Avisa skrev om ho som var TOPPBLOGGER nommer 1 eller ??? Trodde ei stund det var meg lizzom.... Men jeg må nok få litt MER erfaring først!

Julia Nyland er nummer 1 nå men jeg er hakk i HÆL! I likhet med Julia så skriv JEG om KJEMPEVIKTIGE tema og FANSEN ELSKER MEG! Jeg har over 10 000 FANS og jeg har bare blogga ei UKE lizzom...

Jeg var PÅ jobbintervju her om dagen men fikk ikke JOBBEN, fordi jeg viste SJEFEN som intervjua meg bloggen min og da sa han AT jeg var SÅ FLINK til å blogge at DEM ikke trengte meg i KASSA lizzom.. DET var sløseri av MITT store talent som KJEMPEKRITISK samfunnsblogger lizzom...

Glede meg til avisa skriv om at PERNILLE er Norges beste BLOGGER lizzom...

8 kommentarer:

  1. Du er er en reflektert, intelligent, intellektuell og samfunnsorientert ung dame. Derfor blir du sikkert Norges beste blogger lizzom, men jeg tror heller du blir Norges beste politiske blogger enn Norges beste rosa blogger. Lykke til lizzom.

    SvarSlett
  2. Pernille, bloggen din er viktig for blogg-nettverket og samfunnet generelt, jeg tror nok at du kommer høyt opp på listen.

    SvarSlett
  3. Denna bloggen tar helt av lizzom!:) Nå har jeg ikke tid til å skrive mere jeg lizzom, men så skriver jeg at jeg ikke har tid til å skrive noe mere og bruker tid på det likevel lizzom. Da hadde jeg sikkert tid til å skrive mere likevel da lizzom...
    Men nå går jeg altså, for nå plinga det i micro`n min lizzom. Tror hamster`n er tørr nå lizzom.....

    SvarSlett
  4. Denne bloggen er så mye bedre enn alle de fake bloggene tullinger oppretter i hytt og pine lizzom.

    SvarSlett
  5. Hvis du tror at du blir like flink som Voe og alle de andre toppbloggerne så er du helt idiot! Du må være dummeste jenta på jord!

    SvarSlett
  6. Til kommentar kl 12:02 : Sa en rosablogger, type lys i håret.

    Snart er du på toppen Pernille! He,he!

    SvarSlett
  7. satt akkurat å leste.. "the nr.1 blogger in norway"... http://julianyl.blogg.no/ ....

    pernille slår den dama rett i støvlene... makan til møl. jeg fant det mer intresant å lese hele bloggen til pernille 3 ganger enn å lese mer en 10 linjer på den bloggen... takk pernile... for at det er håp der ute..

    SvarSlett
  8. Har lest alle innleggene dine, og koser meg nok langt mer enn rosabloggere og twingly-bloggere. Ser at blogglisten "sliter" for tiden, med flere tilfeller av meldigen "siden er ikke tilgjengelig". Regner med at det er populariteten til "Pernille" som har forårsaket overbelastning.

    SvarSlett