lørdag 15. januar 2011

Malin er dritheit!

Malin Johansson som er med i skal vi danse i sverige er virkelig dritheit! en helt fantastisk dame som er et stort forbilde for meg lizzom... men også så er hun et stort forbilde for andre unge jenter!!! Hun setter standarden for hvordan man BØR se ut og at det er viktig å ta vare på kroppen da!!!!!

Hun er kjempeheldig da som får LOV Å DANSE med selveste RYBAK !!! (LOVE LOVE LOVE)

RYBAK er så sexy og han viser at han setter pris på heite damer så skal du ha sjans på han lizzom så må du ikke se ut som ei slubbe med stor rompe!!!!

ALLE ELSKER RYBAK! Han er en av de beste popSTJERNENE i verden og tror nok MALIN setter stor glede på å danse med han da! HÅPER DEM VINN!! Hvem håper dere VINN?

Love u!

Stefaren min BOBBY liker ikke Rybak da, men da sa jeg at han bare kunne FUCKE OFF!! Tror han liksom ikke at pene damer faller som fluer hvis de ikke liker han?? Stefaren min er helt SKADD og forstår ikke slike ting og det er sikkert fordi han er fra kenya!!! Love u RYBAK!

4 kommentarer:

  1. Pernille dille. Er du en mann på ca 16-18 år som forsøker å å kødde litt med rosabloggerene? For ikke for alt i verden er jeg i stand til å tro at dette er på ordentlig. Dette er et slags humor innslag, nå skjønner jeg.

    SvarSlett
  2. HVA??? Det er ike HUMOR! Har du blitt mongloid eller?? Det er viktig å FOKUSERE på bra kosthold eller TROR du Rybak ville danse med ei som hadde for mange KILO? NEI, TROR IKKE DET NEI!

    RYBAK i LOVE U!

    SvarSlett
  3. du som er så åpen om alt og er så tøff i nebbet, kan du ikke legge ut ett bilde av deg selv da?

    SvarSlett
  4. Legg ut bilde så vi får se hva "standarden" din er da? Du bør jo virkelig være mer enn behagelig å se på når du kommer med slike usakligheter som gjennomsyrer bloggen din.
    Og du, ordet "lizzom" utgår.

    SvarSlett