fredag 14. januar 2011

Pussy er DAU!

Å... nå er jeg kjempetrist! Fikk telefon fra tante Robert at Katta hannes daua igår! Nå kaller vi onkelen vår for tante Robert fordi han er homse da! AHH, jeg vet kvalmt, men han er ikke homo så vi ser da! Han er broren til Pappan min! OG han er snill!

Pussy var kjempesnill og når jeg var på besøk hos tante robert så brukte jeg å kose meg mye med pussy og følte lizzom at det var katta mi da!!!

Dette er så trist! Jeg skal på byen ikveld da med venninna mi, men nå vet jeg ikke om jeg orker! Dette er så trist meldign å få!

Rest in peace my dear pussy!

Kommer til å savne deg kjempeMYE!!!

5 kommentarer:

  1. Så dumt da! Kondolerer.

    SvarSlett
  2. Du er jo helt TRAGISK!!!

    SvarSlett
  3. Tante Robert ?? What a family...

    SvarSlett
  4. He,he,he! Ler meg skakk.... :) Merkelig at ikke folk skjønner at denne er en "mobb" av alle rosabloggerene.... :)

    SvarSlett
  5. HAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA, "rest in peace my dear pussy" HAHHAHAHAHAHHAAHAA. Endelig fant æ litt underholdning for å få jobbdagen til å gå litt fortere ;) HAHAHAHAHAHHAHAHA.

    SvarSlett