søndag 16. januar 2011

HVORFOR mobber folk meg??

Jeg er litt lei meg FoRdI noen kommentatorer på BLOGGEN min Si at jeg er tilbakstående og DUM og nek og sånn. JEG sier bare meninga mi lizzom.... Jeg mener at man skal ikke ta vekk ungan fra MORA og Da er jeg dum lizzom... HERREGUD!!! ENKELTE ER HELT SKADD!

Jeg er bare snill da og gir bra TIPS da.. JEG hjelper FOLK med gode tips om Trening og om MAT og sånn slik at folk kan bli lykkelig MED seg selv! SÅ slenge FOLK bare Dritt til meg!

Men DET er mange SOM er snill også da! JA, har NESTEN 6000 fans nå! Så kanskje JEG kan TJENE penger på bloggen min da sikkert MANGE vil reklamere for TING siden jeg har sånn kjempeSUKSESS og har blitt kjempePOPULÆR på REKORDTID!

TAKK ALLE FANSEN SOM STØTTER MEG!!! JEG ELSKER DERE OGSÅ!!

8 kommentarer:

  1. å jeg blir KJEMPE lei meg når du kaller oss skadd, for at vi har mottsatt mening iforhold til deg.
    buhu..
    :(

    SvarSlett
  2. Mega negeridiot!!!!!!

    SvarSlett
  3. Godt råd til deg: Vær mot andre slik du vil at andre skal være mot deg!

    SvarSlett
  4. Folk er slemme mot deg fordi du er slem mot andre. Du prøver ikke å hjelpe folk. Du bryter ned folks selvbilde. Det er mange som veier noen få kilo for mye som du skriver i din blogg "gjør deg kvalm". Er ikke det veldig slemt å skrive. Kan hende du er blant de populære på skolen som aldri har fått høre noe negativt. Og helt sikkert har drevet med mobbing ute i den virkelige verden og ville prøve det her også. Men I got news for you.... Her vet ingen hvor pop du er lizzom så her tar folk igjen. Takler du det ikke så bør du kansje tenke på alle du er slem mot og få dårlig samvittighet selv...

    SvarSlett
  5. Støtter Marius sin kommentar under Grand Prix-innlegget ditt.
    Uansett så tror jeg faktisk at du-Pernille ikke har så god selvtillitt jeg, eller at du ser så fantastisk flott ut selv. Tror faktisk kanskje at du har fått slengt denne dritten til deg selv jeg, og hakker nå ned på andre igjen... uten å vise hvem du er.
    Håper inderlig du klarer å gå inn i deg selv, og se hva du skriver-og at det ikke kommer noe godt ut av dette! Skjerp deg...

    Ønsker deg lykke til med et lykkeligere liv i fremtiden enn det du nå klarer å vise frem til oss som tilfeldigvis havnet inn på din blogg. Jeg kommer ikke til å komme inn hit igjen- så vet ikke hvordan telleren din fungerer jeg, jeg er nok ikke en fan bare fordi jeg har vært inne på siden din dessverre.. tenk på det du...

    SvarSlett
  6. Jeg vil gjerne se de som vil ha bedriften sin som reklame på bloggen din. De aller fleste vil nok være for flaue. Du er ikke topp 5000 fordi du er reflektert og interessant. Du er topp 5000 fordi folk trenger noe å le av.

    SvarSlett
  7. Synes mange er jækla frekke her jeg:( Synes du er morsom vøddu lille pernille;) Du har så mang flotte ablegøyer du vøddu=)

    Men om du faktisk er en jente er jeg mer usikker på. Du kan være hva som helst. Du kan til og med være en vennegjeng. Men faktum er at jeg syns det er litt morsomt å lese det du skriver. Er også utrolig gøy å se hvor mye folk lar seg provosere av det. Jeg regner med at det er poenget?

    Hvis ingen hadde latt seg provosere er jeg sikker på at du hadde slutta å blogge.

    Jeg skjønner dog ikke hva ANONYM babler om når han sier at bedriftene som har reklame her burde være flaue, det syns jeg så absolutt ikke.
    Du er topp 5000 fordi du vet hvordan du får folk til å komme inn på bloggen din, både på godt og vondt.

    Synes vi trenger flere tulle bloggere jeg:) Mer interessant det en å høre om livet til en eller annen random person. Og spesielt hvis det er en av disse standard bloggene, da synes jeg din blogg er 10 ganger bedre og mer interessant=)

    Så bare fortsett og stå på du lille pernille. FRED:)

    SvarSlett