torsdag 20. januar 2011

Hamsteret mitt har DAUA!!!

Det er bare 10 minutter sia BOBBY vekka meg med VERDENS VERSTE nyhet !! HERREGUD !!! Hamsteret mitt har DAUA! Det er akkurat som alle jeg er glad i har daua siste uka lizzom.... Først ho Pussy, så ho TANTE og nå VERST AV ALT hamsteret mitt HO STELLA!!!

Akkurat NÅ hater jeg BOBBY fordi han drepte ho STELLA!! Det som skjedde da var at buret var åpent da og så hadde ho STELLA rømt fra buret lizzom... SÅ skulle Bobby på do og så tråkka han på STELLA som lå og koste seg på gulvet... HÆÆÆ??? ER det mulig lizzom... Har han blitt helt blind lizzom???

Nå er jeg så trist og har bare lyst å skrike hele dagen !!!!

Å jeg savne STELLA så mye!!! Bobby er så ufølsom OGSÅ!! Da han vekte meg sa han at ROTTA mi var dø og det er så lite respektfull lizzom.... Ho STELLA er ikke ei rotte! Ho er et HAMSTER!!!! Skal alle jeg er glad i Daue lizzom....

8 kommentarer:

  1. Uff, dette høres jo helt forferdelig ut. Synes det var ekstra ille at Bobby kalte hamsteret for ei rotte. Håper du har det bra og at det går bedre utover dagen. Kanskje Stella er i hamsterhimmelen nå? Hang in there!!!!!!!!!!

    SvarSlett
  2. Hva er det som feiler deg? Er det verre at et jævla hamster ble tråkket på enn at din egen tante døde? Du bør få undersøkt hodet ditt!

    SvarSlett
  3. Så hamsteret ditt er død altså? Må være trist når familiens mest intelligente vesen har gått bort!

    SvarSlett
  4. Det er jo bare sååååååå trist da lizzom!!! Blei bare såååå lei meg nå lizzom!! Stakkars Pernille lizzom. Håper det går bra med deg lizzom. Du får ha en fin begravelse for den da lizzom, putte den i en eske med blomster på. Så får du legge`n i fryseren til våren kommer lizzom, så du kan grave`n ned i hagen. Det gjorde jeg med den ene Chihuahua`n min når den daua i fjor vinter lizzom. Håper du har gressplen der du bor da lizzom, for er ikke så lett å få laget en grav der det er asfalt lizzom. Det måtte jeg gjøre lizzom, og brukte bare såååå lang tid på det da lizzom!!! Skjønner ikke hvorfor de måtte legge asfalt akkurat der jeg skulle begrave Chihuahua`n min lizzom! Enkelte folk er jo bare såååå teite i hue sitt da lizzom!!

    SvarSlett
  5. et hamster.. wtf!?

    SvarSlett