lørdag 15. januar 2011

Så bra at mora fikk tilbake barna sine!

Alle ble liksom så VELDIG sjokkerte, bare fordi at mora til tre barn var alene hjemme noen dager.. Men herregud da... Mora måtte besøke noen som var syk og når du er 11 år så klara du fint å greie deg litt alene lizzom!! Jeg var 13 år jeg og alene hjeme i NESTEN ei uke når Mamma og BOBBY (stefaren min) var i KENYA og besøkte familien hans!

JEG hadde blitt SJOKKSKADA hvis politiet lizzom hadde kidnappa meg og PLASSERT meg i fosterhjem og jeg ikke fikk bo hos MORA mi fordi jeg var hjemme alene!!! TYPISK av avisene å overdramatisere slike ting altså! BARNA har det best hos mora si !! Dette var en skikkelig GLADMELDING!

88 kommentarer:

  1. Man forlater ikke barn alene på denne måten. Hun burde vært fratatt barna, og sterilisert, slik at hun aldri hadde muligheten til å få barn igjen...

    SvarSlett
  2. Du må være fullstendig hjernedød! En 11-åring klarer seg fint alene???

    SvarSlett
  3. Planen var at mamman skulle være borte mye lenger enn noen dager, men til over nyttår. Og den eldste var 11år, men hva med de 2 andre som var yngre? De er ikke gamle nok til og være alene. Ikke synes jeg en 11åring er gammel nok til og være alene hjemme i over 1 uke heller. Og det var bare 12 grader der inne noe som er utrolig kaldt.
    Et 11år gammelt barn er ikke gammel nok til og ta vare på sine 2 yngre søsken. Tror kanskje du skal tenke litt lenger før du legger inn et sånn innlegg i bloggen din.

    SvarSlett
  4. Jeg trodde en stund dette var et kåseri. Du kan ikke mene dette. stakkars.

    SvarSlett
  5. HERREGUD DA! Jeg var 13 år når mamma og Bobby var i Kenya og det gikk KJEMPEBRA! og når du er 11 år så klara du fint å hjelpe dem som er ynger lizzom!! SKAL man ta fra mora UNGENE da? SKAL man ta bra UNGENE MORA? NEI.. Det er usaklig!

    SvarSlett
  6. Herregud. Er du helt tjukk i hue eller? Man lar bare ikke barna sine være alene i juleferien, inklusive julaften. Ser for meg at en tolvåring står og steker ribbe, fyrer i peisen for god stemning.. introduserer overgangen fra middag til gaveutdeling osv. Noe er riv ruskende galt i denne familien.

    Når ungene ikke en gang har vett nok til å skru på ovnene i huset så burde vel også du skjønne at disse barna ikke var klare for å være hjemme alene i en uke..?

    Sorry, men jeg ble bare så ekstremt provosert av innlegget ditt. Det utviser lite dybde og evne til å lese mellom linjene i saken. Jeg tror faktisk at både politiet og barnevernet har mer enn nok å ta tak i i disse tider og tviler vel svært sterkt på at de gjorde dette for morro skyld.

    Mvh

    Anders S

    SvarSlett
  7. Dette er jeg faktisk helt enig med deg i. Barnevernet i dette landet tar ofte barn på veldig tynt grunnlag. Synes politikerne burde "bygge ned" barnevernet isteden for å ansette flere og flere i denne skandaletaten som lager seg jobber der de egentlig bare burde gi råd og hjelpe til i hjemmet. Det kreves ingen bevis for å ta små barn fra foreldrene. Det er nok at et par ansatte i barnevernet lager en sak på tynt grunnlag. Så vi får håpe de mister mye av sin makt framover...

    SvarSlett
  8. Er du virkelig så dum???
    Hvis det er tilfelle, så synes jeg virkelig synd på deg..

    SvarSlett
  9. MAN SKAL BESKYTTE BARNA og det gjør man ikke når man tar fra barna UNGENE lizzom! UNGER har det best hos MORA da! Når man er 11 år så klare man fint å være alene lizzom eller har du blitt helt mongloid og ikke skjønner noe så enkelt lizzom??

    SvarSlett
  10. Du kan da virkelig ikke være alvorlig????
    En 11-åring er på ingen måte gammel nok til å ta vare på seg selv i over en uke. Og her ble denne 11-åringen plutselig nødt til å ta seg av to mindre søsken i tillegg. Det er fullstendig uansvarlig å forlate barna på denne måten. Selv om denne bekjente hadde kommet for å lage mat til dem, så bør ikke så unge mennesker være alene om natten.
    Og hvis det virkelig stemmer at at det su skriver er sant, og moren din og Bobby dro fra deg i nesten uke som 13-åring, så ja, da burde kanskje egentlig barnevernet tatt en prat med dem også.
    Men jeg mistenker litt at denne bloggen er skrevet kun for å provosere/skape diskusjon...

    SvarSlett
  11. Snille Pernille. Vel, "snille" Pernille. Hvis du en dag gjør det samme som denne mammaen det er snakk om, tror jeg du skal endre bloggen din til "uansvarlige pernille". Jeg håper for din del at du ikke har lest artikkelenegodt nok, slik at du ikke fikk med deg beskrivelsene av hvordan barna hadde det. Og at mammaen om ikke annet, selv også så at hun hadde vært uansvarlig og glad for at barnevernet tok seg av barna. Om denne mammaen blir fratatt barna etter undersøkelsen, kommer ann på mange andre faktorer som vi ikke kjenner til.

    SvarSlett
  12. Jeg håper nesten at dette innlegget ditt var ironisk,for 3 barn skal ikke måtte klare seg selv en uke alene!!!Og at dette skjedde i juleuka var jo bare enda mer tragisk!!!12 grader er ganske kaldt,og å være 11 år å ha ansvaret for 2 mindre søsken er ikke forsvarlig...

    SvarSlett
  13. HVA ER ironisk lizzom ??? Det som er IRONISK er at man tar i fra mora ungene!!! JEG brukte å være hjemme alene når jeg var 11 jeg og DET gikk kjempebra det! TROR du mamma og Bobby LEIDE barnevakt når de skulle på FEST ELLER ?? Nei og jeg lever ennå lizzom!!

    SvarSlett
  14. Du må ha en IQ på under 70!!!

    SvarSlett
  15. Bare fordi det har gått bra for deg at dine foreldre har vært uansvarlige, gjør det ikke riktig eller greit å forlate barna sine. Heller ikke når man skal på fest.

    SvarSlett
  16. Hun burde mistet omsorgsretten for barna...for alltid!! En 11-åring skal da ikke være alene med omsorgen for 2 yngre barn over flere dager....galskap!! Og du *Pernille*..? Du burde ta deg en tur til en psykolog...du kan da umulig være ved dine fulle 5...syns synd på deg

    SvarSlett
  17. Ja, du lever ennå, men ut fra innleggene dine har du jo tydeligvis tatt mental skade av det...

    SvarSlett
  18. JA, du lever ennå, men ut fra innleggene dine å dømme har du jo tydeligvis tatt mental skade av det...

    SvarSlett
  19. Ikke gidd å kritisere Snille Pernille. Har sett på de andre blogg-innleggene hennes, og de er kun laget for å provosere :) Kommer til å følge bloggen hennes lizzom en stund fremover. Før hadde vis stand-up komikk. Nå har den forplantet seg til bloggsystemet også : ) LOL, lizzom! Tror det er smart av SP å skrive slike innlegg som hun gjør. Ikke for at jeg tror hun mener så mye med det hun skriver, men genialt fordi hun kan provokatørens kunst. Gleder meg til neste innlegg :) Hun skriver jo bare på lizzom!

    SvarSlett
  20. Haha, dette er helt klart en tulleblogg. Underholdende. :-)

    SvarSlett
  21. Er det forbanna mennesker du vil oppnå med dette innlegget ditt???
    Jeg kjenner jeg blir sur når jeg leser det du skriver.Du er tydelig veldi ung,og uten barn selv.
    Så svar meg: Hadde du syns det hadde vært helt greit om mora di og Bobby hadde forlatt deg lille juleaften som 11 åring,gjene sammen med mindre søsken som du skulle ta deg av fram til over nyttår???Koslig jul???

    SvarSlett
  22. Dette må være det dummeste innlegget jeg har lest, lizzzom. Selvsagt kan man ikke overlate ansvaret til en 11 åring å passe sine to yngre søsken i flere dager. Hva om det skulle begynne å brenne for eksempel? At DU klarte deg fint i ei uke som 13 åring er intet bevis for at en 11 åring klarer seg fint når han i tillegg må passe sine småsøsken. At det var 12 grader i huset når de ble funnet sier vel egentlig det meste om hvor fint de klarte seg. Selvsagt har de fleste barn det best hos sin mor og/eller far, men enkelte foreldre mangler fullstendig vurderingsevne og da må barnevernet kunne gå inn og gjøre de nødvendige tiltak. At moren får beholde ungene tilsier vel at hun tross alt ikke er helt hjernedød og at barnevernet ser at dette var et uheldig engangstilfelle og at barnevernet faktisk er istand til å vurdere enkeltsaker.

    SvarSlett
  23. Jeg håper virkelig på at du forsøker å fremstå ironisk....
    Eller er du selv ansatt i Mødrevernet ?

    Eh...mente "Barnevernet".

    HD

    SvarSlett
  24. ... da skulle så absolutt din mor også ha blitt fratatt deg. Håper da inderlig at du ikke setter barn til verden.
    En 12åring kanj jo være litt alene, ja noen timer, men en 11åring skal IKKE ha ansvar for mindre søsken, iallfall ikke utover noen timer.
    Mora burde ikke fått tilbake barna sine, enn å reise fra dem på denne måten....

    SvarSlett
  25. Har lest litt gjennom bloggen din og ser at du tross din 18 år er betydelig yngre til sinns. Jeg vil oppfordre deg til å søke sakkyndig hjelp...

    SvarSlett
  26. Håper at du ikke får barn selv!

    SvarSlett
  27. Jeg anser faktisk dette innlegget ditt LilleNaivePernille, som å være litt unyansert og barnslig. Javel, greit at du klarte deg ei uke alene når du var 13, men saken her stiller seg litt anderledes. En 3barnsmor drar ikke ifra ungene sine, som er 11, 9 og 7 år i jula. En 11 åring har mindre ansvarsforståelse enn du på 13, især når yngre barn også skal ivaretas. Og for å ikke glemme at dette var i julen med sprengkulde. Hva hvis vannet frøs? Strømmen gikk? etc. At moren også i dette tilfellet hanket inn en utenforstående til å etterse, viser at moren ikke er ansvaret bevisst. Nuvel, jeg er jo enig at moren må få en sjanse til, og at barnevernet her følger saken tett opp, er helt riktig før de eventuelt tas ifra.

    SvarSlett
  28. her hjelper det ikke med oppfordrig, her må noe gjøres. barneværnet i norge er en stor vits!!!! DET ER BARNA SOM SKALL BESKYTTES, ikke dårlige forelder!

    SvarSlett
  29. Jeg kan ikke forstå hvorfor folk reiser fra barna sine på den måten. Men nå er det nok en grunne for at hun har fått de tilbake. Vi vet ikke alt. Å hun har nok stolt på at denne personen som skulle komme innom aktet å gjøre det noe hun ikke gjorde. Hvem hun har besøkt i hjem landet sitt vet vi heller ikke. Jeg mener ikke det var en riktig avgjøreldse hun tok men er de i det hele tatt norske? nei. Så hadde en norsk mor gjort dette hadde jeg reagert sterkere. Sånn som din mor har gjort. Reis fra deg en uke. Det syns jeg er sinnsykt å kanskje du selv syns det når du blir eldre. Hvem vet kanskje du reiser fra dine barn.. Jeg har to å ville ALDRI reist ifra dem.

    SvarSlett
  30. Selv om moren hadde arrangert at noen skulle komme innom om se til dem, er det jo helt sprøtt. Dette er BARN det er snakk om, ikke en hund eller katt.
    Men jege r enig; barnevernet sitter med informasjon vi ikke har, og jeg tror også det er en grunn til at barna har fått komme tilbake til moren.

    SvarSlett
  31. Pernille, du er herved avslørt... Dette er bare en tull & tøyse-blogg...

    SvarSlett
  32. ER DU HELT MONGLOIDUNGE eller?? Hvor er lizzom mine meninger bare tull?? FORDI du er uenig så kan du være snill og ikke slenge STYGGE ting!! DET er FAKTISK LOV å mene andre ting enn andre folk da! HERREGUD........ Så hvis du synes det er så bra å ta vekk mora fra UNGAN så er du like hjerneskadd som en mongloid!

    SvarSlett
  33. Uff da snille Pernille.. Du bærer tittelen din dårlig. Jeg tror og håper du blir voksen en dag. Da vil du og forstå at barn er barn og de skal ikke være alene over lang tid, ikke miste troen på omsorg, ikke fryse etc.. Stakkars deg.

    SvarSlett
  34. Mamma og BOBBY fra Kenya ROFLL!!!!

    SvarSlett
  35. Nok en idiot som bruker ordet monoloid som skjellsord. Hvor lavt vil du synke?

    SvarSlett
  36. Mente mongoloid..

    SvarSlett
  37. HERREGUD..... MAMMA er NORSK! Det er stefaren min som er fra KENYA idiot! Han heter BOBBY!

    Pappa er norsk da så jeg er ikke en slik BLANDINGSUNGE hvis du tror det lizzom!!!

    SvarSlett
  38. Hehe....folk er så lettlurte!

    SvarSlett
  39. JA ENIG! Dem er lettlurt hvis DEM tror at det er BRA å Ta mora vekk fra UNGAN lizzom! MORA gjorde ikke noe galt da fordi hun besøkte noen som var SYK lizzom!! HERREGUD... Så klart noen på 11 klara å være hjemme alene noen dager! Man er passe mongo og lettlurt HVIS man ikke forstår det!!!

    SvarSlett
  40. Om dette er en tulleblogg eller ikke, er det faktisk nok så usmakelig det du kommer med "Syke Pernille"
    Det er alvorlig når en mor forlater barna sine over en så lang periode, og tom i jula!!!
    Ord og utrykk du bruker er også forkastelig!!!
    Finn deg en ny hobby......stakkars deg!!

    SvarSlett
  41. Om elleveåringen hadde klart seg alene er jeg ikke i tvil om, men det var langt langt yngre barn her som aldri skulle ha vært utelatt i mer en maks noen timer.

    Det hente titt og ofte at jeg selv var alene i noen dager som 12-åring, tok aldri noen skade av det. Ble bare litt fortere voksen. Dette var heller ikke så veldig uvanlig når jeg var ung på slutten av 70-tallet.

    I dag så skal barn passes på helst døgnet rundt. Sitter de i husken eller på sykkel, skal de helst ha på seg en rustning. Hvis de faller og slår seg (et skrubbsår på kneet) ja da er det katastrofe med innleggelse på sykehus osv... blir de forkjølet så doper vi dem ned med medisiner og de må holde seg borte fra skolen i minst en uke.

    Hva skal det bli av disse barna når de blir voksne? Ja sånn rundt 40-50 år gamle, ja hvis de klarer seg alene da! De må vel fortsatt passes på av mor og far.

    SvarSlett
  42. Syk,syk person du lille, snille Pernille. Hvis det du skriver her er sant, så har du virkelig tatt stor skade av å vokse opp i den familien du har......

    SvarSlett
  43. Dersom denne historien din om moren din og Bobby er sann, tenker jeg at det er noe som skjedde i forrige uke. For du er åpenbart ikke blitt noe eldre enn 13 år... Man skriver ikke annethvert ord med store bokstaver, og det heter ikke lizzom. Jeg tolker hele denne bloggen som en spøk, ønsker deg lykke til og ser frem til å lese noen meningsfylte innlegg når du er blitt voksen (mentalt også).

    SvarSlett
  44. Synes du i bloggen din tydelig viser at din mor og Bobby faktisk ikke burde ha dratt til Kenya og latt deg være alene som 13 åring over lengre perioder. Det har helt klart satt sine spor i ett ungt barnesinn og vil nok desverre prege deg i ditt voksen liv også.

    SvarSlett
  45. Det trengs helt klart en debatt om barns rettigheter i samfunnet vårt. Hvis dette har blitt en politisak, hvorfor er den ikke igang og etterforskes? Hvorfor prioroteres kriminelle handlinger mot barn så dårlig i politiet?
    Hvorfor lukker voksne folk øynene når det skjer overgrep mot barn (da tenker jeg på en annen nyhetssak som ruller om dagen).
    At man ikke overlater barna til seg selv som dette er ikke noe å diskutere engang, og at moren var utenlandsk er vel for pokker ingen unnskyldning, som det sto lenger her oppe.
    For en stund siden var det ei dame i england som puttet en katt i en søppeldunk. Denne bloggen er for å provosere, det forstår de med mer en tre hjerneceller...

    SvarSlett
  46. Kjenner jeg blir noget provosert over at du bruker mongoloid som et skjellsord hele tiden! Barn som er født med den sykdommen er 1000 ganger bedre enn deg, så tror det er på tide for deg og klappe igjen kjeften....

    Og det at mora og stefaren din dro fra deg en uke da du var 13 skjønner jeg godt, ville ikke hatt deg med på tur jeg heller. Du er jo bare avskyelig!!!!

    (Og jeg syns det er helt forferdelig et foreldre drar ifra barna sine når de ikke er eldre. Kunne jeg aldri ha gjort... Syns barnevernet og alle som er innblandet i denne saken gjorde det eneste riktige. Tok fra en mor, som ikke vet hvordan man skal være en mor, barna hennes. Håper hun aldri får dem tilbake!!!)

    SvarSlett
  47. Du er virkelig stupid "snille" Pernille.. når jeg leser dine innlegg får jeg følelsen av at du i hvertfall ikke er 18 år, men kanskje 14.. man ser ikke folk på 18 formulere seg sånn som du gjør, enten er du fortsatt en kid eller så har du blitt skada av oppveksten din

    mvh Cato1985

    SvarSlett
  48. Hørt on trolls på forums, men denne "trollbloggen" er noe av det mest underholdenede jeg noensinne har lest. Kan ikke tro at folk er så naive at de ikke ser at dette er en frustrert gutt mellom 14 og 18 år som syns det er ustyrtelig moro at folk faktisk diskuterer hans idiotiske blogg.

    1/10

    SvarSlett
  49. Dette er alvor Pernille, Barnevernet er noe av det mest fascistiske og udemokratiske vi har i Norge. De knuser familier med Kafkaprosesser. Det er ikke uten grunn vi har en undergrunnsbevegelse mot dem.

    SvarSlett
  50. TU-TU-TULLLLLLLEBLOGG :)

    SvarSlett
  51. Kjenner ikke til noen 18-åringer som uttrykker seg så til de grader barnslig og overderevet, så dette må være en spøk. Eller så er dette et resultat av at du har tatt skade av å ha uansvarlige forledre som dro på fest eller reiste fra deg da du var yngre uten å sørge for barnevakt.
    Om realiteten virkelig skulle ha vært slik at det du beskriver faktisk har hendt, så
    1)burde barnevernet ha grepet inn overfor "mamma og Bobby";
    2) er det likevel merkelig at en (påstått) 18-åring ikke klarer å tenke litt mer nyansert og baserer sine utspill kun på egne erfaringer, som må sies å være utenfor normalen;
    3) burde du kanskje oppsøke profesjonell hjelp for å bringes ut av din vrangforestilling;
    4) synes jeg virkelig synd på deg (du har jo åpenbart tatt skade av dette);
    5) er det vel neppe noen god idé at du får egne barn som du med stor sannsynlighet kommer til å behandle på akkurat samme måte.

    SvarSlett
  52. Enig! Stakkars lille Pernille.

    SvarSlett
  53. Om denne Pernille virkelig ER på dette viset som fremstår av innleggene hennes, så er hun extremt umoden av seg. Hennes måte å ordlegge seg på hører ikke hjemme hos en person på 18 år. Når det kommer til hendelsen med disse barna som ble forlatt alene i julen så kan man som voksent menneske forestille seg at uheldige ting kunne skje mens de var uten voksent tilsyn. En mor må tenke over slikt. Hun har tross alt satt barna til verden og da kreves det mere tankegang og ansvarsbevissthet.

    SvarSlett
  54. herregud lille Pernille..du virker som den naive drittungen...at du kan SI at en elleveåring kan være alene i en uke med ansvaret for to mindre barn er forferdelig og forkastelig(hvis du skjønner ka forkastelig betyr)...håper du ALDRI får barn for du vil vel forlate de og på samme måten som denne moren gjorde...hun burde ikke fått igjen barna sine..hun forlater dem vel flere ganger for hun vet at de blir tatt vare på av barnevernet...hun burde mistet dem for godt...

    SvarSlett
  55. SP skrev: "Alle ble liksom så VELDIG sjokkerte, bare fordi at mora til tre barn var alene hjemme noen dager.."
    Hallo??? Det var ikke mora som var aleine hjemme, men ungene.

    SvarSlett
  56. Rekk opp hånda alle som tror "Snille Pernille" finnes....

    SvarSlett
  57. Pernille finnes nok og er helt tydelig miljøskadet etter å ha vokst opp sammen med en smågal familie!

    SvarSlett
  58. Ikke jeg....HÅPER i hvert fall det...

    SvarSlett
  59. Uansett om dette er ment som en tulleblogg, så er det faktisk ikke noe å tulle med, dette er små barn som ble forlatt av sin egen mor i jula!!! Dem to varme bad å delte dyne for å holde varmen, det sier seg selv at de ikke var i stand til å ta vare på seg selv!..Stakkars små barn, hun mora burde aldri fått sett barna sine igjen!! Når det gjelder "snille pernille" IDIOT! du kan ta med deg selv, mora di og Bobby å finne dere en ordtlig psykolog!!

    SvarSlett
  60. Ingen tvil om at dette er tull, typisk troll, sitter sikkert å ler seg ihjel av alle seriøse kommentarer. Konstante forsøk på å provosere? Jepp! Mye bruk av store bokstaver? ja! Utgir seg for å være noe personen ikke er? Uten tvil!

    Bad troll is bad.

    fortsatt bare 1/10

    SvarSlett
  61. Troll eller ikke troll,det må gjøre jævla vondt å være så dum!

    SvarSlett
  62. Det er helt sykt at barnevernet nå har gitt moren ungene tilbake uten videre...
    Denne personen er totalt uansvarlig og uten forstand til å ha barn.
    Det hjelper ikke at hun hadde organisert noen til å komme innom daglig for å gi dem mat.
    SLIKT GJØR MAN BARE IKKE SOM FORELDRE

    SvarSlett
  63. Og der var "Snille Pernille" igang igjen gitt..

    Etter litt undring fram og tilbake har jeg herved lagt fram følgende konklusjon for meg selv;
    1: "Snille Pernille" må enten være en person som har sett seg lei på disse "fjortisbloggene", og vil herved bevise hvor enkelt det er å få mange lesere ved å spille uvitende, eventuelt provosere, o.l.
    2; Personen har bare et meget stort fritidsproblem, og prøver på et eller annet vis å skaffe seg oppmerksomhet. Koste hva det koste vil.
    3: Skulle det vise seg at "Snille Pernille" virkelig er hva hun utgir seg for..vel.. Da syntes jeg regelrett bare synd i henne.

    Jeg velger dog å satse på konklusjon 1.

    SvarSlett
  64. Hvorfor alle disse personangrepene, både fra leserne og bloggstarter?
    Klart at denne bloggen er laget for å provosere frem reaksjoner, men likevel.
    Barnevernet i Norge i dag begår mange overgrep, det er jeg ikke i tvil om, at de også unlater å handle når de burde, er jeg heller ikke i tvil om.
    Så jeg håper virkelig vi ser en omlegging av barnevernet snarlig.
    Men i denne saken handlet de rett, innledningsvis. Man lar ikke 3 barn være alene hjemme i en uke. Men jeg syns ikke det var riktig å tilbakeføre barna til en så ansvarsløs mor.

    SvarSlett
  65. Trolleblogg...
    Og folk går rett i fella. Hehe...Jeg må le :D

    Er dere dumme, eller...lizzom?

    Jeg traff forresten Bobby og mamma i bushen. De spiste apekatter.

    SvarSlett
  66. barna bør bli tatt vare på å bli beskyttet, MOT SIN EGEN MOR.
    akkurat som du pernille, burde bli beskyttet fra din uansvarlige mor å stefar som reiste fra deg i 1 uke.
    fordi om din mor mangler IQ å god omsorgsevne så syns jeg at du pernille burde oppsøke hjelp. det er meget trist om du får barn og oppfører deg som din mor....
    du trenger hjelp om du mener d er normalt for 13 åring å vær hjemme 1 uke mens mor er på ferie med sin kjæreste....
    slike ting er ikke normalt i norge å håper du enten oppsøker hjelp, så du kan unngå at dine barn bli utsatt for alvorli omsorgssvik.
    eller at du er steril eller blir d ved tvang.

    SvarSlett
  67. Visst har vi ytringsfrihet i Norge og visst er det lov å ha ulike meninger, men dette går jo over grensen, - tulleblogg eller ikke. At små barn blir forlatt midt på vinteren over lengre tid er ikke morsomt! Å sette ting på spissen, være ironisk og sarkastisk kan i visse tilfeller være gøy, men ikke i dette tilfellet. Hele innlegget burde slettes.

    SvarSlett
  68. Merkelige meninger om saker og ting du gitt. Tror for å være helt ærlig at denne bloggen er en gedigen spøk!!!!!

    SvarSlett
  69. En pervers fyr som utgir seg for å være tenårings jente... sykt! skaff deg et liv, lizzom!

    SvarSlett
  70. HÆÆÆÆ ???? Hvorfor sier dere AT BLOGGEN min er tull lizzom ?? FORDI DERE er uenig så treng dere ikke slenge DRITT! HVORFOR tror dere VOE slutta å blogga da?? HÆ? JO fordi folk slengte dritt til HO og ho var bare 15 åR!! Så SLutt å sleng dritt! DET er lov å mene forsjellig i NORGE! Det står i LOVEN!

    SvarSlett
  71. ja jeg tenkte faktisk d samme som deg,at det er en syk gris som utgir seg for å være en ung pike

    SvarSlett
  72. og en ting til, kutt ut og misbruk mongolid ordet!Vill tro du har en blogg ell facebook, kansje du heller kunne gi oss den så kunne vi fått lov te å komme inn i din verden ett øyeblikk og sett!?

    SvarSlett
  73. HADDE DU ansvare for to små BARN? Å var det 12 GRADER i hus/leiliheten du var i!?????

    Den moren er uansvarlig, så ja, det er et SJOKK at hun fikk dem tilbake!! man levner ikke en 11 åring alene sammen med to små barn..

    Du kan mene hva enn du vil, men du må forvente at folk reagerer på hva du skriver.

    SvarSlett
  74. kansje du pernille skulle skrevet om oppveksten din i bloggen.det tror jeg ville vært inntresant for mange.

    SvarSlett
  75. Hahaha, fy faen for nåken utspel fra deg SnillePernille!

    Mora burde så absolutt ikkje få igjen ungane sine så lett. Det her er alvorlig omsorgsvikt, og bør ikkje takast lett på!

    Trur du ska oppsøke nåken proffesjonelle!
    Helst så trur eg nok at det her er kun for å då oppmerksomhet rundt bloggen din, for det her kan du umulig vere seriøs om.

    SvarSlett
  76. Pernille,foreldrene dine har gjort en dårlig jobb med deg. Jeg syns synd på din fremtidige kjæreste (om du skulle være så heldig og få en),jeg synes enda mer synd på dine fremtidige barn og jeg synes synd på alle de som omgås deg. DU ER PATETISK.

    SvarSlett
  77. Æsj, jeg merker jeg blir skikkelig kvalm av deg! Hvem enn du er som sitter og skriver dette! For at et menneske skal kunne tulle sånn må det ha skjedd noe i løpet av din levetid..... Stakkars

    - Victoria

    SvarSlett
  78. Hehehe! Obvious scam-blogger! Henrik? Odd-Magnus?

    SvarSlett
  79. Morroklompen haha

    SvarSlett
  80. "lizzom!! Jeg var 13 år jeg og alene hjeme"
    var??
    ER, mener du vel??

    SvarSlett
  81. Hvor gammel er du nå, snille deg?? Virker som du var under 15 fortsatt.. ;) lizzom..

    SvarSlett
  82. Og hvem sier at det finnes en "syk sletning".. Mange "gode grunder" å reise på ferie.. ;)ha ha

    SvarSlett
  83. Hærremin..... Har ikke dere forstått....!! Våre nye landsmenn lever i VÅRT land med helt andre lover og regler(sedvaner gidder de ikke en gang å lære seg)enn hva vi må følge. VI har advokater (som har solgt sine sjeler til satan for å komme seg frem) som har spesialisert på å finne smutthull i loven, slik at de kan utnytte oss maksimalt. Nei d er det norske folk som må sette en stopper for dette. Vi må stemme fram et parti som er handlekraftig til å stå for sine ord og handle ut i fra de ordene. Vi må bestemme ; at vil en bo i Norge må en følge Norske lover, regler og sedvaner. Og en av våre sedvaner er at EN REISER IKKE FRA SINE BARN, IKKE EN GANG EI NATT FOR Å DRA PÅ FEST!!!!!!!!!!! En drar heller ikke avgårde før en vet at den som skal ta seg av barna er på stedet for å ta over ansvaret. Og skal en følge Norske lover; skal denne saken kalles for alvorlig omsorgsvikt. og jamfør norskelover skal barna taes ut av familien. SLIK ER LOVEN FOR NORDMENN!!!!!!!!

    SvarSlett
  84. Steik kor e flira :)

    SvarSlett
  85. "Jeg er ikke en slik BLANDINGSUNGE hvis du tror det!!!" He,he,he! Fy fader for noen kommentarer altså! He,he,he! Stå på du Pernille:)

    SvarSlett
  86. synd at dere ikke kan dikutere "Barnevernet" på en skikkelig måte, isted for å fokusere på bloggerens agenda og id.
    Jeg synes det er bra når "noen drar ting så langt at galskapen vises".
    En herlig satirisk parodi på Rosabloggeren, hvorfor ikke da diskutere teamaene istede for å surke som om Pernille ikke vet at Hun/han provoserer:)

    SvarSlett