mandag 24. januar 2011

HÆÆ?? Stakkars Amalie!!

HÆÆ?? Dem har tenkt å KASTE ut ho Maria Amalie! Det er helt sant! les her!

Nå ble jeg lizzom helt sjokkSKADA! Jeg var KJEMPEKRITISK til at man slapp ho ut fra fengsel, men når den høyeste retten i NORGE bestemte at ho skulle slippe fri, så betyr jo det at ho IKKE var kriminell da!!!

MEN likevel så tar politiet loven i EGNE HENDER og arrestere ho likevel lizzom... HVA SKJER?? Er det ikke rettsikkerhet i NORGE lizzom ???

Outfitten ho hadde IDAG! var mye bedre enn sist da! Pluss i BOKA lizzom.. Terningkast 3!

OKAI det er bra at man slipp ho ut av landet da så ho slipp å sitte i FENGSEL!!! Ho er sikkert gla for det da!! God tur hjem da AMALIE!!

13 kommentarer:

  1. He,he - ja hva skal vi gjøre med et politi som tar loven i egne hender?? Det er jo rett og slett uhørt!

    SvarSlett
  2. Fengslingen dreide seg ikke om hun var kriminell eller ikke. Forstår du egentlig hva denne saken dreier seg om? Hun er heller ikke glad for å bli sendt hjem kontra fengsel!

    SvarSlett
  3. Du er ikke sann!! I et innlegg så angriper du nærmest denne jenta og ber politiet kaste henne ut og når de endelig gjør det, så er det plutselig synd på henne. Hva har du mellom ørene egentlig?

    SvarSlett
  4. hehehe..... jeg må jo bare spørre.... er det virkelig dine meninger i denne bloggen, eller er det bare tull? Ikke det at den ikke er morsom, jeg ler så jeg griner... men hvis du virkelig er så tett i pæra at du står for alt du har skrevet så frykter jeg for Norges fremtid.... men du verden som jeg ler.... keep it coming....

    SvarSlett
  5. Hvis du tror denne bloggen er seriøs er du dummere enn denne bloggeren later som han/hun er

    SvarSlett
  6. Jeg tror denne bloggen er seriøs :)) Jeg har lest litt Rosablogger og meningene i denne blogger skiller seg ikke så mye ut, bare at "Pernille" virker hakket dummere enn all de andre! Ja, kanskje den ikke er seriøs da. Blir ikke overrasket om den er.

    SvarSlett
  7. Serriøs a LIZZOM!;-D

    SvarSlett
  8. Kjempebra Snille Pernille. Og folk som tror at du ikke er seriøs?
    Det må være idioter som ikke skjønner at ironi og sarkasme er helt ut. Detter er seriøst.
    Jeg mener, hvorfor skal folk si noe de ikke mener om de ikke mener det? Det ville jo ikke vært ironi men idioti. Og idioti er ikke akkurat så veldig innmari kult nå da.

    SvarSlett
  9. Jeg synes Pernille skulle holde seg til saker som ikke har med politikk å gjøre, siden hun visstnok ikke vet helt hva hun mener. Jeg tror de fleste lesere foretrekker Pernilles kommentarer om familien og det dagelig liv, enn politiske temaer. Vi har nok rosablogger og politiske blogger, Pernille stiller i en klasse for seg selv synes jeg, og derfor burde hun helst kanskje droppe politiske kommentarere.

    SvarSlett
  10. Jeg skulle ønske det var sånn at man kunne si det man ikke mente og alle skjønte at man ikke mente det fordi det var helt idiotisk å mene det selv om man på en måte mente litt av det uten å innrømme det man egentlig mente. Lizzom...
    Hva heter det? Ironisme, var det det?
    Kan noen sjekke for meg? Har ikke internett.

    SvarSlett
  11. Hvor gammel er du Pernille. Er du 10 år kan jeg forstå. Jeg håper ikke du sier du er 16 eller eldre. Da må du slutte å kommentere politikk etc

    SvarSlett
  12. Tipper "Pernille" sitter og ler av alle dere som SERRIØST tror hun er seriøs. :o)
    Selv om jeg er en gammel gubbe på 48 år, skjønner jeg at hun liker å vinkle ting på denne måten for å skape litt lett stemning rundt omkring. Folk som lar seg irritere over dette må ha et litt snevert gangsyn.
    Sitter og gliser når jeg leser om hamsteren og Bobby som er neger fra Kenya.

    SvarSlett
  13. det var nok etter å ha finlest pernilles blogg at myndighetene bestemte at amalie skulle få gratis bilett hjem. der venter den russiske mafian på henne og da må hun vel hjelpe faren sin med å betale gjelden til de... ikke har hu jobb der eller bolig men mafian vet vel sikker hvordan de hjelper søte jenter i nød....impnerende godt arbeid pernille, du har gjort det igjen... veien til å bli norges toppblogger er lang men du nærmer deg.

    SvarSlett