tirsdag 25. januar 2011

ÅÅÅ! Jeg har en IDE!

HERREGUD!! Så smart! Avisa skriv at dem kan bruke FACEBOOK til å selge ting!

Det var BOBBY som tipsa om at det sto i AVISA!! Både Bobby og jeg har en ide om butikk vi skal starte og skal selge gjennom FACEBOOK etter at vi leste nyheten i AVISA!

Det er ikke samme ide DA! HÆÆ?? Så smart lizzom....

Det er KJEMPEHEMMELIG hva slags ide jeg har da men jeg kommer kanskje til å BLI KJEMPERIK!! hvis der slår an! Sykt ass... Jeg har funnet opp det selv altså!!

Bobby sin ide er helt SKADD! så tror ikke han blir så rik som meg da!!

Skikkelig tristmelding til slutt!!!

Jeg har fått HusARREST!! HERREGUD!! Hva skjer lizzom... Kan man lizzom gi husARREST til folk når dem er 18 år lizzom ????!?? DET ER HELT SKADD!! Mamma er DRITSUR fordi jeg VELTA en vase og knuste den som ho har ARVA etter BESTEMOR mi som er DAU!

Er det LOV assa? Å Gi husARREST når du er 18 år??? HERREGUD! Jeg er myndig lizzom!! Jeg har husARREST helt til ONSDAG!! Det er så kjipt!!

Nå er det bare SYND på meg !!

Love u to all my fans!

8 kommentarer:

  1. Bor du hjemme så har din mor sin fulle rett til å gi deg husarrest ;)) LOL du er gal ;))

    SvarSlett
  2. Snart blir du rike pernille sikkert :)

    SvarSlett
  3. Er du seriøs når du sier at du er 18 år? Det virker ikke slik på måten du skriver i det hele tatt. Du virker ganske umoden, vil tro du har godt av husarrest.

    SvarSlett
  4. ÅÅÅ! Jeg har en IDE!

    Jeg har en SATA! Slå den du! :>.

    SvarSlett
  5. Jeg har gjettet meg til hva hemmligheten din er jeg. Du selger sikkert Pernillesuppe og Toro tomatsuppe i favn på facebook. Jeg vil derfor allerede bestille en meterfavn med Pernillesuppe og en storfavn med Toro tomatsuppe. Siden jeg ikke er på facebook håper jeg det er okey at jeg bestiller det her på bloggen din. Kan du vennligst sende det per oppkrav i posten.

    SvarSlett
  6. Folk er lei av Facebook.

    FacebookRefugee.com

    SvarSlett
  7. Det skulle være SocialRefugee.com

    SvarSlett
  8. vær glad det er husarrest pernille det kunne ha vært værre... tenk om det var fengsel i steden?

    SvarSlett