fredag 21. januar 2011

Bobby har fått DIARE !!!!

Bobby har vært på do om igjen og om igjen og om igjen og om igjen!! HERREGUD!!! Har aldri trodd at JEG skulle skrive om DIARE så tidlig i Bloggkarrieren lizzom.... Det er KjempeEKKELT da!! Jeg har stått opp TIDLIG fordi jeg skal på NYTT jobbintervju snart! Men Bobby har STANKA til hele huset! ÅHH!!

Det sykt ass... Mamma holder på å lage middag til frokost lizzom... HO lage PERNILLESUPPE til han fordi det er så BRA for magen SI HO! HÆÆÆ?? Ble dere sjokkskada nå?? Det er ingenting som heter Pernillesuppe lizzom, men ho MAMMA brukte å kalle det for det når jeg var LITA! Det er egentlig TOMATsuppe fra TORO!! Det kjempeenkelt å laga altså!!! Du tar bare posen og tømmer den opp i en kasserolle og blander til CA en liten vann lizzom... Dere må bare PASSE PÅ å RØRE til den koker opp!!!

Dere vet kanskje at JEG HAR vært trist fordi hamsteret mitt HO STELLA DAUA igår!!! MEN LESTE dagboka mi når jeg la MEG IGÅR og fant et LYSPUNKT!! HERREGUD!!! Det viser seg at både jeg og STELLA har samme ynglingsfarge!!! STELLA elsket ROSA farge og det er også ynglingsfargen min!! Det er helt sinnsykt kor mye felles vi HADDE!

Love U all my fans! Har nesten 18000 FANS nå og igår hadde jeg bare 14000 FANS! Bare se på telleren som DIARE-BOBBY har laga til meg! Nederst til høyre lizzom... !! JEG har kanskje blitt den viktigste SAMFUNNSKRITIKERBLOGGEREN på Jorda lizzom...

OK HADE! Blogges senere idag!! LOVE from PERNILLE!

12 kommentarer:

  1. Ja tenke at du fikk skrive om diare så tidlig i bloggkarrieren du. Earth calling! Tror du folk er interessert i slikt? Du må ha en ekstrem lav IQ.

    SvarSlett
  2. noen som er sugen på LEM her ?

    SvarSlett
  3. Det er lizzom straff for at Bobby tråkka på hamster`n din!!! Tenk på det a lizzom! OMG lizzom!! Nå tør ikke jeg gå ut døra engang jeg lizzom! For tenk hvis jeg skulle tråkke på en bille eller no! Da får jeg plutselig diare`! Som straff lizzom!! Så si til`n Bobby at`n må passe på hvor han tråkker henn heretter, for ellers kommer han til å måtte sitte på dass hele livet sitt lizzom! OMG lizzom! Tenk på det da! Da må han få ei seng intregert med dass lizzom, for ellers må han løpe frem og tilbake hele tiden. Akkurat som ett hamster! OMG lizzom! DER har du det! Frem og tilbake lizzom! Bobby må leve resten av livet sitt som ett hamster lizzom. Som straff! Nei detta blir for sterkt for meg lizzom! Nå mååååå jeg holde meg inne i dag lizzom! Husk å advare Bobby, nå tørr ikke jeg noe annet enn å legge meg under dyna igjen lizzom! OMG! OMG!

    SvarSlett
  4. Nå er du lagt ut ,og kommentert i "facebokprofilen "min , som jeg sjeldent bruker til annet en å chatte med familie og venner rundt om i vårt land ,og andre land.
    Håper dette blir blogg nr 1 her til lands, og det er nettopp fordi jeg driter i andres middagsplaner og behov for "tilbakemeldinger" fra nett (uten vett);)

    SvarSlett
  5. Hallo lizzom!!!! Det jeg skrev på bloggen din ble bare borte lizzom!!! OMG lizzom! Hva skjer a lizzom???!!!!!

    SvarSlett
  6. Nei, der kom det fram igjen lizzom! OMG!! Men nå har jeg byttet navn!!! Er jo bare sååååå mange som heter Anonym nå lizzom! OMG! Kunne ikke foreldra finne på noe annet lizzom????!!!

    SvarSlett
  7. haha dette må være en bløff.. for en blogg! tragisk morsomt hvis "pernille" faktisk finnes - talentløst men underholdende! ;)

    SvarSlett
  8. Veit du...i starten syntes jeg du virket fullstendig blåst og jeg bare irriterte meg over deg...men,nå må jeg jaggu innom bloggen din rett som det er, og finner den faktisk ganske så morsom og underholdene...;)) Du er jammen kreativ, og mange morsomme kommentarer fra folk som tar deg sååå seriøst...:p
    You go girl!! (bare ikke dra humoren for langt,da kan den bli litt vel opplagt)

    SvarSlett
  9. Og by the way!! God bedring til Bobby...tviler litt på at tomatsuppe er det beste for magen hans men...hehehehe....prøv å gi han salt potetgull og cola istedet...:p eller kull...det er rimelig stoppende....;))

    SvarSlett
  10. Stakkars Bobby, han fikk nok ikke den rette maten av mora di, hvorfor det montro? Men kanskje Toro ikke har kjyllingsuppe i poser.

    SvarSlett
  11. kjempebra blogg pernille, kan du ikke sette inn litt bilder også

    SvarSlett